Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nou ik ook dan maar hahahah.
Maar denk dat de mijn niet klopt hoor, heb net als voirge maand 32 dagen aangehouden.
Maar heb geloof ik gisteren al me ei gehad, dus miss deze maand 28 dagen.
Hoop voor je dat het bij jou zo werkt, want in dat stukje wat ik eerder in dit forum had gezet stond namelijk dat je ei niet 14 dagen voor je menstruatie hoefde te komen. Het lijkt wel of we zo nergens meer op kunnen rekenen, alleen maar afwachten . Maar ik heb zelf ook het idee dat het bij mij rond de 14 dagen duurt tussen mijn ei en mijn ongi, maar heb nog niet zoveel "vergelijkingsmateriaal". Dus wacht ik maar rustig af.
Ik ga me weer een beetje klaar maken voor mijn zachte bedje . Morgen weer hard werken. Welterusten allemaal voor straks en droom lekker, maar niet te veel .
Welterusten! en op naar weer een drukke werkweek!! jippie!!! hhahaha nog even 1 weekje werken en VAKANTIE!!!
Bieb, geeft niets hoor dat je hier onzeker bent! Daarvoor is dit forum toch?! kun je alles zeggen wat je wil!
tja linda ik zal niet weten hoe het er aan toe gaat in me lijf, Volgens jou bericht kunnen we er geen peil uit trekken, ga je googlen zeggen ze overal. je eisprong vind ong. 14 dagen voor je ongie plaats. Lekker duidelijk. mnoet je je ongie afwachten om te weten waneer je ei is. das toch niet handig ????
we laten de natuur zijn werk maar doen en meer als hopen kunnen we niet hahahah.
Ik denk dat de kans groot is dat ik ook een rood duiveltje op de agenda moet zetten. Ik voel al de hele dag een beetje pijn in mn rug als ik wat beweeg (vaatwasser inruimen o.i.d.). En vanmiddag alweer een klein ruzietje gehad omdat ik mijn mannetje verkeerd begreep... Hij zei zelf tegen me: moet je weer ongesteld worden ofzo? Je bent weer zo onberekenbaar.
Nou ja, we zullen wel zien. Nog 2 dagen tot de NOD.
Weltrusten
Chris