KLUSBABES 2

Hoi meiden, rustig hier !!1

Pip wij raren lijven hahaha. indd had het net nog. Gedrocht voor de spiegel.
Was alvast een beetje aan het kijke wat ik kan meenemen voor vakantie.
Kwamen daar de mini rokjes en topjes te voor schijn die je hier in nedeland weinig draagt. Dat ging nog wel, vond het redelijk staan, vooral na 12 kilo afvallen.
Maar toen kwamen de bikini's  dat was minder, gatsie vond mezelf glijk weer zo vet. getsie.

hoop dat het weg gaat uit me hoofd en dat ik gewoon lekker kan genieten.

Chris, geef de moed niet op he. geen rood is hoop.

xx Bambi

GOEDEMORGEN!

Bambi, ik bedoelde wat er binnen in onze lijven allemaal gebeurt, niet hoe we eruit zien. En die bikini's staan je vast geweldig nu er 12 kilo af zijn! Pas ze vandaag nog maar een keer en doe dan je "ik ben sexyblik" dan zal je zien dat je bikini geweldig staat!

Ook al zou bij een cyclus van 28 dagen gister mijn vruchtbare dag zijn en bij een cyclus van 36 dagen de komende week, ik verheug me nu al op m'n NOD!!! Wat kunnen 2 weken dan lang duren! pffffffffffffffffffffffffffffff.

Ik ga werken, tot vanavond allemaal!

X

goeiemorgen dames

heb weer even moeten bijlezen want ik was niet echt actief dit weekend, heb het zo gigantisch druk gehad met op visite gaan en visite krijgen dat ik wel blij ben dat het vandaag weer maandag is. Weer effe rust haha

Chris wat ontzettend goed dat je het je man hebt verteld, en gelukkig dat ie het goed opvat dat je lekker met ons zit te kletsen,

Happy dat heb ik nou ook altijd als ik ga winkelen dan kom voor iedereen met kleren terug behalve voor mezelf haha. echt niet leuk haha

Ik ben nog steeds niet ongi maar mijn hele lijf doet pijn, heb megasteken in mijn borst en eronder heb volgends mij vandaag een paar botten in mijn lijf die 100 jaar zijn hahaha
als de ongi eerst maar komt maar ja ik heb het niet voor het zeggen met dat erge gekke lijf van mij.

Bieb : ben ja alweer bekomen van de schrik,? ik zou me niet zo'n zorgen maken hoor want het kan inderdaad vanalles zijn en als je toch bezorgd blijft bel je gewoon de verloskundige op of de huisarts.

xxx linda

Goeiemorgen,

Zo dan ben ik weer na een heel weekend aan de zwier te zijn geweest !!! Cris hoop voor je dat de rd s wegblijven hoor ....... roos en linda, hoe is het met jullie, ook nog niks te bekennen ? Ik zei net tegen mn mannetje, dat het rustig is geweest het weekend hier. Ik zeg dat is over een week wel anders, dan zitten we bijna allemaal vlak bij onze NOD en dan zitten we hier weer allemaal te jammeren en te zuchten whahaha. Ben vandaag en morgen nog lekker vrij !!!! Vandaag moet mn woeffie naar de kapper, dus vandaar dat ik al fijn zo vroeg op ben. Moet haar om 9 uur brengen en kan haar dan weer om 1 uur ophalen. Het is ook nog een half uurtje rijden daar naartoe, dus het vult je dag aardig op pfffff Gelukkig is het maar 1x in de drie maanden. Bambi doe jij lekker gewoon je bikini aan en schijt aan de hele wereld hoor !!!!! Bovendien ken je daar toch niemand joh hihi. Ik had dat ook altijd hoor maar nu heb ik er maling aan. Als ze het niet willen zien kijken ze maar mooi de andere kant op !!!!!!

liefs happy

Hoi lin, grappig hebben ze er bij jou oude botten ingestopt, bezuinigingen he whahaha. Hoop echt voor je dat je ongie nu snel komt want hier wordt je ook niet wijzer van he ...... Pipje, werkse vandaag meid !!!!!

xxx happy

ha die happy

wat voor merk hond heb je? gelukkig dat ie maar 1 x in de 3maanden naar de kapper moet anders blijf je aan de gang haah
Ik heb het gevoel dat ik een lijf van iemand van 100 heb op dit moment, pijntje hier steekje daar, maar nog steeds geen ongi

xxx linda

Hoi lin, ik heb een engelse cocker spaniel. Ben ook blij dat het maar 1x per drie maande is want het kost ook nog eens 60 euro .......... hihi

xxx happy

dat vind ik mooie honden, maar dat vind ik wel van bijna alle honden haha en inderdaad dat wordt een duur grapje anders, kan je werken voor de hond als die elke week naar de kapper moet hahahaha
Mijn broer heeft een tibetaanse spaniel, Ik ben ook gek op honden maar dan wel bij een ander ik wil wel altijd oppassen, ook voor 2 weken met vakantie ofzo maar niet langer want dan ben ik toch altijd wel weer blij dat ie weggaat haha

xxx linda

Terug
Bovenaan