Hier ook weer snel een berichtje van mij. Vanmorgen toch maar weer gaan hardlopen. Maar denk ook de laatste keer. Misschien psychisch maar conditie heb ik ef niet meer, moest natuurlijk na 5 min. plassen en kreeg steekjes (wat je vaker hebt als je sport). Nouja, ben na 15 min en 2x stoppen maar helemaal gestopt. thuis gelijk naar de wc, en er zat natuurlijk weer bruine afscheiding op maandverbandje. Wel meer als anders maar dat wijt ik maar aan de beweging van t hardlopen. Was net van plan om me daarover geen zorgen te maken...wel makkelijker gezegd als gedaan hoor. Als het meer wordt of ik vertrouw t echt niet meer, bel ik gewoon de VK. Meer kan ik er toch niet aan doen.
\
Zo, ga straks ef lekker douchen. Mannetje ligt nu op bedje, kon vannacht niet slapen en dan ga ik beetje rommelen. Moet ramen maar eens lappen, maar doe ik liever s ochtends vroeg.
Zaterdag ben ik jarig, en had al tegen familie gezegd dat ik het weekend later vier (ook ivm vertellen , en dat ik volgende week maandag hopelijk goed nieuws bij VK krijg), maar ouders willen evengoed langskomen. Nouja, ben benieuwd of moeder wat aan me merkt hihi
Ga nu eerst weer even maandverband bekijken....en dan even lekker douchen. werk ze voor iedereen!!