KLUSBABES 2

Das mooi lin, als ik weg moet breng ik haar bij jou hihi .Het is ook een hoop werk hoor want je moet er altijd rekening mee houden. Mijn hond is heel makkelijk kan ik heel de dag alleen laten en zal niet blaffen maar ze heeft wel een chronische blaasontsteking en dus MOET ik haar om de vier uur uitlaten anders heeft ze blaasontsteking !!!! Maar ach ze is zooooo lief en ik kan haar gelukkig ook altijd bij mn ouders brengen. Ik ga nu want anders ben ik te laat     toedeloe

liefs happy

ik ga er weer even vantussen, ga mijn zoontje even aankleden en dan even boodschapen doen, ben er vanmiddag weer even,
voor de werkers onder ons werkse vandaag en de thuisblijvers een fijne dag

xxx linda

je mag je hond altijd bij mij brengen, dat is wel lastig van die blaasontsteking, succes bij de kapper daaagg

vanochtend weer getest...weer negatief!

zucht net maar even naar de HA gebeld...(moest toch nog medicijnen voor mijn zoon bestellen)   Als er eind van de weke nog niets is mag ik mijn plasje brengen..

He roos

jeetje wat balen weer negatief, ga je van de week nog testen voor je naar de huisats gaat?

xxx linda

Goedemorgen meiden,

Happy ik heb geluk met me hond, die hoeft niet naar de kapper, die kan ik zelf borstelen.

Roos balen weeeeerrrr nega.wat is dat nou met je lijf he.

Vandaag nog lekker vrij en dan alleen morgen en woensdag werken. Memannetje heebt nu al vakantie, dus ben ff me draai kwijt, want ben niet gewend dat ie op maandag hier rond stekkert hihihi.

Ga nu eerst ff boenen, das mooi, kan ie helpen hihih en kom straks nog ff buurten.

xx Bambi

ha die bambi

veel plezier met boenen en poetsen hahaha ik ben gelukkig al klaar. Zometeen alleen nog even naar de supermarkt en dan ben ik helemaal klaar.

xxx linda

Hier ook weer snel een berichtje van mij. Vanmorgen toch maar weer gaan hardlopen. Maar denk ook de laatste keer. Misschien psychisch maar conditie heb ik ef niet meer, moest natuurlijk na 5 min. plassen en kreeg steekjes (wat je vaker hebt als je sport). Nouja, ben na 15 min en 2x stoppen maar helemaal gestopt. thuis gelijk naar de wc, en er zat natuurlijk weer bruine afscheiding op maandverbandje. Wel meer als anders maar dat wijt ik maar aan de beweging van t hardlopen. Was net van plan om me daarover geen zorgen te maken...wel makkelijker gezegd als gedaan hoor. Als het meer wordt of ik vertrouw t echt niet meer, bel ik gewoon de VK. Meer kan ik er toch niet aan doen.
\
Zo, ga straks ef lekker douchen. Mannetje ligt nu op bedje, kon vannacht niet slapen en dan ga ik beetje rommelen. Moet ramen maar eens lappen, maar doe ik liever s ochtends vroeg.

Zaterdag ben ik jarig, en had al tegen familie gezegd dat ik het weekend later vier (ook ivm vertellen , en dat ik volgende week maandag hopelijk goed nieuws bij VK krijg), maar ouders willen evengoed langskomen. Nouja, ben benieuwd of moeder wat aan me merkt hihi

Ga nu eerst weer even maandverband bekijken....en dan even lekker douchen. werk ze voor iedereen!!

Terug
Bovenaan