KLUSBABES 2

Hoi Bieb ,

He dat zal leuk zijn als jet   op je te vieren verjaardah kan vertellen.
Ik had zelf ook zoiets gehoopt hahah. het kan nog maar dan moet ik wel nu bevrucht zijn haha.
Ik ben 2 september jarig, maar omdat we met vakantie zijn vier ik het pas 15 sept.
Dan is mijn NOD al geweest, dus hoop ik dan te weten of het deze maand gelukt is.
Zo ja dan meld ik het mijn naaste op mijn te vieren verjaardag, zo niet das jammer, maar dan komt er wel een andere gelegenheid.

Heb je al een iedee hoe je het gaat melden?? B.v i.p.v gebak geef je iedereen cake met slagroom en daar doe je dan roze  en blauwe muisjes op. of gewoon beschuit met muisjes. Mijn voorkuer gaat naar cake hahaha.

Of je laaty je man een t-shirt dragen met ik word papa. Of jij koopt een t-hirt met de teks 'baby inside'   hihih.

Miss heb jezelf ook een leuk idee, maar miss heb je er wat aan.
Ben al weer klaar met poetsen, was niet zon troep haha.

Vanmiddag de reispapieren halen en ff en goed boek voor aan het zwembad.

xxx Bambi

he eBied,

Ik zou gewoon je verloskundige bellen!   je maakt je zorgen en zij is degene die je gerust kan stellen! Wellicht kun je al eerder terecht voor de eerste controle! Vinden ze echt niet raar hoor, als je belt!

ik heb net de HA gebeld. Ik moest suiweso bellen, dus gelijk gezegd dat ik overtijd ben etc! Als ik eind van de week nog negatief test en geen menstruatie heb mag ik even een plasje brengen en testen ze even! En anders bloed prikken.

Zelf ga ik nu woensdag weer testen!
Wat denken jullie? Zou het toch raak zijn of is mijn cyclus voor de eerste keer  van slag?

Roos

Ha Bambi,
ik wilde t dus vertellen na 1e bezoek bij vk, dus na 3-9. Wilde mijn verjaardag dus 8e of 15e vieren. Maar ik weet niet of er wat te vertellen valt....
had vanmorgen toch bloed bij afscheiding. Niet superveel, kan t met klein maandverbandje opvangen, maar vermengd met urine leek t natuurlijk heel veel. Toch maar even vk gebeld, Kon volgens haar ook blaasontsteking zijn. Ze vroeg of bloed uit schede of uit urinebuis kwam. Ja weet ik veel! Nouja goed, moet ik dus even controleren. Maar als t uit urinebuis komt, dan zit t toch niet in maandverbandje? Dan komt t toch alleen met plassen eruit? En had ook van te voren bruine afscheiding. Ze vroeg of er slijm bij zat, nee dus. Niet gevraagd of dit een goed of slecht teken is....Kon evt. ook wondje in baarmoeder zijn. Pff   ik weet t niet hoor. Als t erger wordt moet ik r weer bellen. Ik moet zeggen, ben er heel rustig onder, niet in paniek ofzo. Duimen jullie voor me dat t toch geen mk is??? Heb verder geen pijn ofzo. Heb nog steeds zere borsten, veel plassen en ook nog steekjes in linkerzij. Misschien wordt t wel erger, en krijg ik dan ook de buikpijn.....nouja, nu even niet aan denken....

Als alles goed is, en we gaan t vertellen, dan had ik gedacht als ik al een echo zou hebben, dat ik die foto kopieer en   als een vlaggetje in de vlaai zet, of ik leg de foto op de schoteltjes met t stukje vlaai erop.

Mamaroos, dus je bent nog steeds niet ong? Is ook spannend dan voor je. Hoop voor je dat je toch snel pos. test

He bieb,
Goed dat je zo kalm blijft. Het gaat om oud bloed toch? Ik heb altijd begrepen dat zolang het om oud bloed gaat, je niet zoveel zorgen hoeft te maken..........nu heb ik makkelijk praten en al helemaal geen ervaring..........., maar om je even een hart onder de riem te steken dacht ik: ik meld het toch eventjes...................!
Wat een geinig idee van die foto's onder de vlaai, moet je ze wel tegelijk serveren he? Mensen krijgen pas taart als iedereen binnen is!!! Whiihihihi! En wat een voorpret, dat is het grappigste toch?
Nou, hou je goed,
Dikke kus Rimke

he bieb

jeetje ik snap je onzekerheid, en goed van je dat zo kalm eronder blijft, en ik zal voor je duimen dat het geen mk is en dat moet je ook niet denken hoor, en als het nou blijft en je blijft ongerust zou ik toch nog een keer de verloskundige bellen en dan maar zeggen dat het erger is geworden (ook al is dat niet zo) maar dan mag je wel eerder komen en dan heb je zekerheid.
Ik heb toen ook gewacht met de echo en die laten zien.
Sterkte en positief hoor

Spannend hoor roos ik hoop het zo voor je dat woensdag de test wel positief is en anders laat jou lijf je net als die van mij ook in de steek

xxx linda

Hé Bieb

Wel goed dat je de vk hebt gebeld kun je het in ieder geval overleggen met iemand die als het goed is er alles van weet. Het kan idd zoveel zijn maar die onzekerheid dat is niet leuk. Het zal vast allemaal wel meevallen. Ik zal heel hard voor je .

Liefs miekje

Hé Roos,

Wel raar hoor als je normaal zo'n regelmatige cyclus hebt en nu niet en dan ook niet postief testen. Maar het kan idd zijn dat je nog niet zoveel hormonen hebt, ik lees het hier wel vaker dat het een tijdje duurt voordat de test positief is.

Ik heb zelf ook altijd een hele regelmatige cyclus, ben nog nooit meer dan twee dagen te laat geweest  maar hoop dat dat binnenkort wel  een keer zo is!!

xxx Miekje

hoi bieb,
ik ben het eens met mamaroos en linda. Als je je zorgen maakt, bel de vk. Daar zijn ze voor en al bel je 2 keer op een dag. Zij zullen dat heus wel begrijpen. Ik ga in ieder geval voor je  .
Mamaroos en de andere dames die rond de NOD zitten, spannend!!!  
@happy: inderdaad klustijd lijkt rustig en rond de NOD-tijd lijkt het wat drukker op het forum. gezien mijn cyclus vorige keer korter was, heb ik maar een langere klustijd genomen. Dit verkort hoop ik ook de wachttijd.  (wie wacht wacht dubbel, wie dubbel klust wacht korter.) Zal ik hier ook een topic: "een tip" voor openen? (whahaha )
liefs,
          sterretje

Terug
Bovenaan