KLUSBABES 2

he meiden

ik ga er weer even vantussen,
we gaan even een broodje eten en dan kom ik vanavond weer even buurten

xxxx Linda

Hey allemaal,
rustige dag gehad allemaal?
@Bieb: Hoop echt dat die bloedingen binnenkort op houden, dan hoef je je niet meer zo'n zorgen te maken. Want voordat die bloedingen gestopt zijn, zal je toch niet echt rustig zijn denk ik, ook al is het zeer waarschijnlijk niks.
@Roos: Hoop dat je snel zekerheid krijgt.
Kunnen jullie mij ook misschien helpen en met beide benen op de grond zetten. Heb sinds gisteren steeds buikpijn en denk af en toe ook wat misselijk te zijn, en een vreetbuien.... Maar dit is waarschijnlijk allemaal niks, maar dat moet ik nog even naar mijn hersens toe krijgen voordat ik volgende week zwaar teleurgesteld wordt... Help me please...

Goed dat je de HA hebt gebeld mamaroos. Je schiet er tot vrijdag nog niets mee op maar omdat je woensdag zelf weer gaat testen heb je denk ik voor je gevoel een soort "doel" en wacht je niet oneindig. Hoop voor je dat je nog niet genoeg hormoon aanmaakt en snel een positieve test mag hebben.

Bieb, ook al bel je de vk 100x, als jij je daar beter bij voelt dan is dat goed. Kan me voorstellen dat je het nu wel extra spannend vindt maar het kan idd zoveel zijn. Als je je er niet lekker bij voelt gewoon weer bellen naar de VK! Kan je je ei erover goed kwijt bij je man?

Pip gaat weer eens koken, tot vanavond! (ik heb eindelijk een klusrustdag hihihi, kan ik uitrusten!)

X

Hoi,

Bieb ik vind het echt heel vervelend voor je en snap dat je je zorgen maakt. Je hebt toch nog steeds geen buikkrampen he? Wat de rest ook al zegt hoor, al bel je 100x naar je vk, daar is ze voor hoor !!!!! Zag dat je ook op het zwanger zijn forum een topic had geopend. Ze reageren daar niet zo snel he pffff. Roos ben benieuwd hoor hoe het bij jou afloopt ..........

xxx happy

Hoi sterretje,

Je bent dus druk aan de klus geweest. Hopen dat je heeeeel goed je best hebt gedaan !!!!! Ik miste je hier al van de week maar, nu weet ik waar je druk mee was hihi

liefs happy

Hoi linda 2

Tja wat moet ik zeggen, als je al die klachten hebt krijg je gewoon hoop he ....... ik zal voor je duimen meid!!! Probeer er ook wel rekening mee te houden dat je lichaam je voor de gek kan houden he ....... Ik was er zo van overtuigd verleden keer dat het raak was en de teleurstelling was echt heeeeel groot.............Succes meid wachten duurt lang he

liefs happy

Veel te lang ja. En ik heb ook al veel gelezen dat je lichaam je voor de gek kan houden. Ik wil ook niet denken dat ik zwanger ben en ik denk ook niet dat ik zwanger ben, maar als ik er allemaal kwaaltjes bij krijg dan begin ik steeds meer te denken, zeer irritant.... Maar goed. Probeer met beide benen op de grond te blijven en een week te wachten na mijn NOD voordat ik ga testen als ik dan al niet ongesteld ben en het uithoud.
Maar dank je wel voor de herinnering eraan dat mijn lichaam me idd goed voor de gek kan houden.

Ik ga gewoon heeeeeel hard duimen dat je lichaam je niet voor de gek houdt !!!!!

happy xxx

Terug
Bovenaan