quote: happy1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-08-2007 17:57:57&apos

);
Hoi,
Bieb ik vind het echt heel vervelend voor je en snap dat je je zorgen maakt. Je hebt toch nog steeds geen buikkrampen he? Wat de rest ook al zegt hoor, al bel je 100x naar je vk, daar is ze voor hoor !!!!! Zag dat je ook op het zwanger zijn forum een topic had geopend. Ze reageren daar niet zo snel he pffff. Roos ben benieuwd hoor hoe het bij jou afloopt ..........
xxx happy
Halloa,
nee geen krampen oid. gelukkig maar, geeft me nog hoop. En nee, op die andere topics reageren ze helemaal niet veel, daarom babbel ik lekker met jullie mee.
Als ik morgen nog bloedverlies heb, bel ik gewoon nog een keer met vk. Misschien kan ik dan eerder langskomen, ben ik gelijk van die onzekerheid af.
En ga ook niet meer zoeken op internet, want bij de ene vrouw met bloedverlies was er niets aan de hand, en bij de andere vrouw draaide het uit op een mk. Er valt gewoon niets van te zeggen.....
Mannetje hoopt natuurlijk dat t goed afloopt. Maar ik laat t even op zijn beloop, ga het er niet de hele tijd met hem over hebben. Heb ik zelf ook geen zin in. Het is toch ef afwachten of t doorzet...
Misschien morgen optimistischer nieuws