KLUSBABES 2

he linda

ik hoop dat al het klussen heeft gewerkt voor je  en zoals de rest ook inderdaad ook al zegt, je lichaam kan je echt voor de gek houden, maar ik hoop het voor je ik zal voor je duimen

xx linda

Whihihihi! Ik hoop voor jullie op een rustpauze! En dan het liefst omdat je een positieve test hebt............maar je weet wat ze zeggen over zwangere vrouwen he??
Jouw man moet je zometeen van hem afmeppen! Whahaha!!!

He jacqy,

hier nog steeds geen ongi  begin het nu wel zat te worden hoor, ik zat er aan te denken om van de week evengoed stiekem nog 1 test te doen you never know, maar dat weet ik nog niet zeker, Ik ben nog steeds moe en ik heb nu 1 borst die erg zeer doet net of er een blok beton inzit, en af en toe steken en doet erg zeer als ik eraan kom, en die andere mankeert niets, erg vreemd maar ja ik blijf rustig wachten (kan toch niets anders doen)

xxx linda

hahaha, denk dat hij er niet zo'n moeite mee zal hebben. Klust er graag wat op los. Maar ben benieuwd.
Heb net alweer hard gewerkt vind ik zelf, was gevouwen (werd wel heel goed geholpen), de vaat in de vaatwasser, eten gemaakt voor morgen op het werk en  gestofzuigd (boven en beneden). Dalijk  nog de wc's en ik heb weer het werk gedaan wat ik eigenlijk in het weekend had moeten doen. En dat voor een hardwerkende fulltime huisvrouw.
En hoe is het met jullie allemaal, ook druk bezig (met klussen ofzo )? Het is wel heel rustig op het forum tijdens jullie klustijd.

hoi meiden,

Nog ff snel een berichtje voor GTST begint en daarna Ugly Betty dus ik heb een tv avond.

Bieb niet te veel druk maken he. hoop dat alles niet erger word en dat je gou iedereen kan melden dat je zwanger bent.

roos hoop dat jij eind deze week ook de duidelijkheid heb waarna je op zoek bent.

linda 2 dat word spannend en schrijf je hier maar gek met de klachten maakt ons niks uit.

Rimke hoop voor jou dat ze snel bellen met de verlossende woorden.

Tja klussen omdat het moet, ja heb dat wel een beetje. heb vandaag zon buikpijn dat ik miss toch vandaag me ei heb. en normaal als je zon buikpijn heb denk je niet echt aan klussen, maar voor het goede doel gaan we vanaaf toch ff funcioneel van bil whahahah

kom in de pauzes wel ff buurten ga nu aan de koffie, ja het smaakt nog.   en lekker voor de buis zitten.

xxx Bambi

Hey Linda,

Hoop echt voor je dat als je weer een test gaat doen dat je twee vette strepen hebt. Las toen straks bij een ander topic dat iemand na 6 weken pas een positieve test had (was op dat moment dus 12 weken zwanger), dus er is van alles mogelijk. Zal voor je .

Groetjes, Linda

hai linda

ik vind het ook erg rustig inderdaad tijdens de klustijd haha
Je hebt alweer genoeg werk gedaan voor vandaag, effe lekker kletsen op het forum heb je nu wel verdiend hahah

xxx linda

hai bambi

ik neem gtst op ga dat morgen kijken , en voor de klus voor vanaaf alvast veel klusplezier

xxx linda

Terug
Bovenaan