Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

ha APRIL: dat is niet zo mooi zeg, ik zou met de verloskundige bespreken of dit beperkingen heeft voor je bevalling, en dan kan je misschien wel een keizersnede krijgen... dan is het misschien minder pijnlijk... alleen hier zitten natuurlijk ook nadelen aan.... sterkte meisje...

MAMOETJE: zoals ik volgens mij al eerder zei ik denk dat je echt nog een gesprek moet aangaan met je partner als hij er niet voor de volle 100% achter staat kun je misschien beter nog even wachten....

liefs anoeska

mamoetje, ook typisch man eigen he.... kom niet aan hun mannelijkheid... Ik kan het ergens wel begrijpen hoor dat hij misschien bang is voor de uitslag, dat voelt als een klap in zijn gezicht. Je kan op internet van die thuis testen kopen die sperma kunnen controleren, aangezien wij ook al in ronde 10 zitten had ik voorgesteld aan mijn vriendje om zo'n test te kopen, maar hij wil niet..... misschien ook bang voor de uitslag....

Mamoetje; Jeetje wat rot meid. Ik kan me wel voorstellen dat het erg moeilijk is voor je vriend. Ik denk dat dit soort dingen meer inpact hebben op mannen dan wij ons soms realiseren.
Maar kun je wel met hem over zijn gevoelens praten of zegt hij alleen dat hij er geen vertrouwen in heeft?

Mijn vriend praat niet echt over dat soort gevoelens.. maar hij is wel eerlijk tegenover mij.. dat als hij denkt dat heit niet gaat lukken dat ie dat ook echt zegt..

Meiden ik ga slapen.. bednakt !!

xxxx mamoetje

Terug
Bovenaan