Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

maar dat komt denk ik ook wel omdat we vrienden heebn die 2,5 jaar bezig zijn en dat bij hun toendertijd uit de test is gekomen dat zijn zaad niet goed is, die zijn in belgie onder behandling en, zij heeft inmiddels de 4e ixxi behandling gehad... en nog net raak, daardoor raken wij ook weleens in een dipje

mamoetje; 40-50% onvruchtbaar komt bij een man denk ik echt 'harder'aan. Ik bedoel wij denken misschien sneller. oke er is dus een behoorlijke kans dat het wel gewoon lukt, maar voor een man is dat denk ik echt anders, het is zijn zaad en de kwaliteit ervan!! Probeer er met hem over te praten, vraag waar hij bang voor is, hopelijk kunnen jullie er dan wat meer open over praten.

ja natuurlijk laat ik dat weten hoop alleen dat het goed is maar als het niet goed is bel ik gelijk het ziekenhuis en ga ik niet tot mei zitten wachten....
en jullie horen toch alles als eerste haha

Phoebe; die blokkade valt wel mee, dus hopelijk helpt dat voldoende. Die operatie is wel wat zwaarder.
Ik hoop dat het de komende dagen weer wat zakt want  het gaat meestal op en af.

maar ga nu ook lekker slapen,,,, hoop dat morgen al mijn bultjes koortsuitslagen en uitslag weg is,...... maar dat zal wel alleen in een droom voorkomen

weltrusten

liefs anoeska

Ik had gelezen dat die tests voor 90 % betrouwbaar zijn, dat klopt toch?
Soms is het zo oneerlijk he als je om je heen kijk, ik bedoel vrienden van jou die 2 en een half jaar bezig zijn en gisteren zit ik naar tiener moeders te kijken en dat zijn meiden van 14 jaar die "perongeluk" zwanger zijn geworden.....

Terug
Bovenaan