he meiden, hier nog even een "beetje"late kruimels, haha.
mijn paps was er vanavond, was zo gezellig, ging maar niet weg (gelukkig).
bambi, wat super leuk he 12 april de pret echo!!!!
wisten jullie het geslacht nou ook?
rimke, meisie las dat je je helemaal niet lekker voelt. en met migraine naar je bedje bent gegaan. hopelijk sta je morgen weer zo fris als een hoentje op. dat is wel vaak zo met migraine he, dat het heel heftig komt maar ook ineens weer over is.
hoop het voor je!
ja leuk leuk, foto op hyves zetten, wij willen je krullen ook zien!!!
sterretje, jij weer zo'n rugpijn meis. dat beloofd niet veel goeds, bijna iedereen hier die zwanger is, is ziek zwak of misselijk.... ga ik daar ook aan mee doen? rrrrr.
pip, joepie ik hoef morgenavond niet te werken hoor, anders had ik het je wel laten weten vandaag. mijn andere collega werkt de avond.
ik kom gewoon rond koffietijd bij je. (whaha theetijd)
de 31ste weer de folikemeting, spannend joh!
en dit weeekend flink aan de klus, eindelijk heb je nu een eerlijke kans om zwanger te worden , nu kun je echt voor het eggie gaan!
ik ben wel van plan om borstvoeding te gaan geven als dat mogelijk is, omdat dat toch het allerbeste is voor de baby. ook al zou het maar 2 of 3 maanden zijn, dat is dan weer mooi meegenomen.
om wat voor reden ben jij er tegen? en waarom wel als je kan kolven, omdat je mannetje de kleine dan ook kan voeden, of omdat je dan minder gebonden bent aan de voedingen? ben erg benieuwd....
anoeska, dus jij houd van lange namen meid.
nou die van ons wordt waarschijnlijk geen lange naam.
heb wel een paar leuke namen, maar ook veel die al in onze familie voorkomen.
zoals: Bas, en Tim van onze vrienden vind ik ook leuk, maar die gebruiken we dus niet omdat dat zo dichtbij al gebruikt word.
Stijn vind ik ook wel leuk!
bieb, hopelijk krijg je morgen je bloeduitlslag meid.
en wat dat uitstrijkje betreft, als het niet goed was geweest had je daar vast allang bericht van gehad!
mamoetje, meis wat sneu dat je de weg even helemaal kwijt bent.
kan ik me ook voorstellen hoor, als je mannetje de ene keer ja en de andere keer weer nee zegt.
misschien komt het toch idd van zijn onzekerheid over het feit dat ze misschien tegen hem gaan zeggen dat hij onvruchtbaar is.
dat is voor een man natuurlijk niet niks, dat is hun mannelijkheid.
maar kan me haast niet voorstellen dat hij volledig onvruchtbaar verklaart zou worden, er zijn dan nog steeds zoveel opties......
misschien dat jullie er iets meer meoite voor moeten doen, maar heb het volste vertrouwen dat ook jij zwanger wordt!
heel veel sterkte aankomend weekend als je naar die grafplaatsing gaat, logisch dat het de hele geschiedenis van je vader zich weer herhaalt.
is ook nog zo kort 5 jaar.
april, jeetje dat je zo'n pijn in je rug hebt meid. kan me voorstellen dat je daarom tegen de bevalling opziet. je moet wel al je krachten kunnen gebruiken tijdens de bevalling.
kun je hier niet met je verloskundige over praten? en misschien kan je idd een keizersnee krijgen, als het zich niet verbetert de komende weken.
het mooist is natuurlijk een natuurlijke bevalling, maar als het niet gaat dan moet het gewoon op een andere manier meid. er moet van jou ook nog wat over blijven.
denk ook aan jezelf met zo'n beslissing!
ben vandaag nog even naar de stad geweest met m'n schoonzusje.
ze moest nog een cadeautje voor een vriendin kopen en daarna zijn we saampjes nog even naar een babyzaak geweest.
zo'n mooie kinderwagen gezien.
hij heet de Kees en het is een driewieler. donkerbruin van kleur.
nu moet vriendjelief nog even een keertje weer mee, als het aan mij ligt dan wordt dat hem!!!!
babykleertjes hadden ze niet zoveel, helaas.
word ook steeds moeilijker om nu nog wat te vinden, want de korte mouwen periode komt eraan, en ons boefje word in November geboren, dus dan is het alweer zowat winter. en moet ik kleertjes met lange mouwen hebben.
dat word nog zoeken, of gewoon wachten tot aankomend najaar.
ach je krijgt ook zoveel kleertjes straks.
maar ik wil graag een mooi pakje die wij zelf uitkiezen, die de kleine aan krijgt als we uit het ziekenhuis naar huis mogen.
mijn vader is erg betrokken overal mee, zo lief.
zat de kinderwagen op internet helemaal te bestuderen.
begin trouwens wel aan zwangerschapsdementie te leiden, haha.
vanmorgen wilde ik de ramen wassen, gooide ik glansspoelmiddel voor de vaatwasser door de emmer met water heen, vriend zegt: wat doe jij nou? haha
vanmiddag in emmen was ik compleet mijn auto kwijt, wist niet meer waar ik hem geparkeert had, is me nog nooit overkomen.
mijn schoonzusje lag slap van het lachen.
soms voel ik me echt een zeef!!!
en je kunt mij nog meer vertellen, maar kan je met 1,5 maand al een klein buikje verwachten? er zit echt een rilletje die ik niet weg kan krijgen als ik mijn buik in hou!
heb trouwens vandaag m ijn eerste zwangerschaps bh gekocht.
ook een heel verhaal, even kort houden.....
ging naar de hunckemoller, en vroeg aan de verkoopster of ze ook speciale zwangerschaps bh's hadden, die hadden ze.
ze hielp me en vroeg wat voor maat ik normaal heb, B75. geeft ze me een D80 mee naar de paskamer!!! volgens haar moest dat, dan kan ik er nog ingroeien.
nou, zat redelijk moet ik zeggen, dus ik naar de kassa. stond zij daar weer met een collega en vroeg toch nog even na voor de zekerheid aan haar of deze maat dan goed was.
moest ik hem nog een keer aantrekken, ze wilde het even zien, ggrrrr. haha.
ik weer pashok in, en toen kwam ze even kijken, nee het was nog wat te strak. kreeg ik een E80, allemachtig!!!!!! voel me net een melkkoe, whahaha.
die zat goed volgens haar, dus die heb ik nu thuis liggen.
hij ligt op de strijkplank, klaar om morgen aan te trekken, maar twijfel nog wel een beetje of ik niet nog even een paar weeekjes moet wachten met dat ding.
hij zat wel lekker trouwens, haha.
ach ik zie het morgen wel.
ga nu lekker de oogjes een poosje dicht doen,
morgen werken tot 14:30 en dan 's avonds naar pipje toe, leuk!
vridjag weer een dag vrij. hoop dus niet dat ik de vrijdag in moet vallen voor die collega! maar ja haar zieke oma gaat natuurlijk voor!
ik hoor het morgen op het werk dan wel.
slaap lekker allemaal,
xxxx kruimels