goeiemorgen meiden
Pip: ik wil eerst effe reageren op jouw afkolfverhaal, Ik wilde borstvoeding geven, maar omdat joey gelijk na mijn bevalling bij me weg is gehaald, kon ik hem geen voeding geven, Ik zag joey pas s'avonds laat en toen kon hij nog niet aan de borst, toen hebben ze een kolfapparaat aangesloten en begon ik met kolven, na een paardagen kon ik proberen joey voor het eerst aan te leggen en dat ging niet hij huilde alleen maar, en in die paar dagen heb ik alleenmaar gekolfd, ondanks dat ie dan met een flesje mijn beetje afgekolfde voeding kreeg, moet je toch om de 3 uur kolven en geloof mij dat doe je echt niet voor je plezier, het is namelijk niet zo dat je dat dan bv 2x op een dag kan doen, ondanks dat je kindje niet aan de borst ligt en je wilt wel graag borstvoeding geven dmv kolven, moet je elke voeding kolven dus om de 3 uur ook al heb je een vriezer vol met borstvoeding, maar jouw borsten knappen anders uitelkaar, ik heb 10 weken gekolfd en toen vond ik het wel weer welletjes, want je voelt je net een melkkoe en je tepels doen gewoon erg zeer
Bieb: ga je vandaag nog bellen voor de bloeduitslagen ??? en heb je al een foto gekregen van het nieuwe katje?
April: meissie zoveel pijn, anders moet je aan de vk vragen of die iets weet om de pijn iets te onderdrukken, en bespreek met de vk je angsten over de bevalling met deze pij n, daar is ze voor meid
mamoetje: Ik snap je vriendje gerust wel dat ie het dus eventjes niet ziet zitten, voor mannen is het toch een knauw in hun mannelijkheid als de zaadjes niet optimaal werken, maar gelukkig is ie wel eerlijk in zijn gevoelens naar jouw toe, maar ik snap jouw natuurlijk ook erg goed, het is gewoon nu even een rotsituatie, wacht gewoon even het sperma onderzoek af meid
kruimels; haha het bh verhaal, en je hebt een leuke kinderwagen gezien, leuk he kinderspulletjes zoeken hahah
bambi: je was nog laat meid, hahaha normaal is dat onze kruimels hahaha
meiden ik ga er weer vandoor, sorry voor degene die ik ben vergeten maar ik ga aardappelen schillen en dan joey naar de chreche brengen dan even naar de ha voor mijn hartkloppingen en daarna bij me pa schoonmaken dan joey weer ophalen uit de chreche en dan aan me eten beginnen en hier schoonmaken hahah zo mijn ochtend zit weer vol
tot vanmiddag en iedereen een fijne dag vandaag
xxxx linda