Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

Ben voor het slapen gaan nog even door aan het lezen.
@pip: Ik zag dat je sites voor mij en april wilde zoeken. Heel lief meid, maar ik had mijn namen al klaar voordat ik zwanger was. Ik wilde april juist helpen, hihihi

@mammoet: oeps, ik had het verkeerd gelezen zie ik.
@april: ik ken het gevoel gedeeltelijk. Ik heb soms zo'n last van mijn bekken, dat ik me ook afvraag hoe het bij een bevalling moet.
@bieb: ja de tijd vliegt. Maar voor jou geld hetzelfde, voordat je het weet ben je getrouwd. nog 2 weken en dan zijn het nog maar 4 maanden.
@linda: lekker gebadderd lees ik.
@rimke: denk aan jezelf en ga lekker uitzieken meid.

Dames, ik heb een gedeelte gelezen, maar ik heb last van mijn rug, dus de rest komt morgen.
trusten

ook ik lig nof ff op bed te laptoppen.

kruimels wat een leuk verhaal van je bh en jeetje wat een maat hahaha. ik heb ze ook ligen hoor die e maar ik heb al d van mezelf. en dan nog zon mega omvang hahaha

rimke wat balen van de migraine, hoop dat je je morgen beter voelt.

linda moest wel lachen om je verhaaltje van joey en toch wel lief dat ie door heeft dat ie stout is geweest.

mamoetje wat balen dat je man zo onzeker is dat ie jou hier mee opzadeld vind ik persoonlijk niet goed hoor. want het geeft jou een twijfel of ie het welwil. ik denk van wel, maar hij spreekt zijn twijfels hardop uit. hoop dat julie hier samen over kunnen praten.

anoeska hoop dat je dromen uitkomen en dat je morgen uitslag vrij ben. doe verder rustig aan he.

sterretje en april allebij hou je rust. en april indd morgen aan de vk vragen wat je mogenlijkheden zijn voor de bevalling.

ohja kruimels pasgeboren baby's hebben nooit korte mouwen aan hoor. winter of zomer de 1e maanden heeft het lange mouwen hihihi. dus er is vast wel een pakje te vinden in maat 56. of 50 voor hele kleine baby's
ik heb geen maat 50 liggen. me man en ik waren allebij 8 ponders, dus verwacht geen kleine baby als dat wel zo is dan kunnen we altijd nog kopen.

bieb weet je wel al of je katje neemt of niet en wanneer komt het dan?

meiden zal indd ales op zijn beloop laten en dan kijken we na de geboorte wel of ik iets anders kan gaan doen in het leven.hihihi

ga nog ff de datums op de wolk zetten.

slaap lekker.

xxx bambi

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 19 November 2008

maart;
12) Kruimels, 11de ronde  
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)Essy: 15 wk echo
21)kruimels, afspraak fertiliteitsarts, eerste echo
22)
23)
24) Jacqy84, 9e ronde
25) Klaasje, ronde 3,
          Pip folikelmeting
26) Linda 2de kindje  ronde 12, en ronde 4 met clomid
27)
28)
29)
30)Bieb 6e ronde 1e kindje
31) Pip folikelmeting

April:

1)
2)Anoeska, 7de ronde, 1ste kindje
3) Phoebe 10de ronde 1ste kindje ( 28 dagen aangehouden)
4)
5)
6)
7)
8) Happy 8e ronde 1e kindje, We mogen weer !!!!!
       Bambi VK controle.
9) Mamoetje, 5e ronde, 1ste kindje (uitgegaan van 34 dagen)
10) Renee 8e ronde 1e kindje (onregelmatig uitgegaan van gemiddelde: 36 dagen)
Renée ook eerste afspraak fertiliteitsverpleegkundige
11)
12) Bambi pret echo (27 wk)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)Jacqy84, 10e ronde
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten.

goeiemorgen meiden

Pip: ik wil eerst effe reageren op jouw afkolfverhaal, Ik wilde borstvoeding geven, maar omdat joey gelijk na mijn bevalling bij me weg is gehaald, kon ik hem geen voeding geven, Ik zag joey pas s'avonds laat en toen kon hij nog niet aan de borst, toen hebben ze een kolfapparaat aangesloten en begon ik met kolven, na een paardagen kon ik proberen joey voor het eerst aan te leggen en dat ging niet hij huilde alleen maar, en in die paar dagen heb ik alleenmaar gekolfd, ondanks dat ie dan met een flesje mijn beetje afgekolfde voeding kreeg, moet je toch om de  3 uur kolven en geloof mij dat doe je echt niet voor je plezier, het is namelijk niet zo dat je dat dan bv 2x op een dag kan doen, ondanks dat je kindje niet aan de borst ligt en je wilt wel graag borstvoeding geven dmv kolven, moet je elke voeding kolven dus om de 3 uur ook al heb je een vriezer vol met borstvoeding, maar jouw borsten knappen anders uitelkaar, ik heb 10 weken gekolfd en toen vond ik het wel weer welletjes, want je voelt je net een melkkoe en je tepels doen gewoon erg zeer

Bieb: ga je vandaag nog bellen voor de bloeduitslagen ??? en heb je al een foto gekregen van het nieuwe katje?

April: meissie zoveel pijn, anders moet je aan de vk vragen of die iets weet om de pijn iets te onderdrukken, en bespreek met de vk je angsten over de bevalling met deze pij n, daar is ze voor meid

mamoetje: Ik snap je vriendje gerust wel dat ie het dus eventjes niet ziet zitten, voor mannen is het toch een knauw in hun mannelijkheid als de zaadjes niet optimaal werken, maar gelukkig is ie wel eerlijk in zijn gevoelens naar jouw toe, maar ik snap jouw natuurlijk ook erg goed, het is gewoon nu even een rotsituatie, wacht gewoon even het sperma onderzoek af meid

kruimels; haha het bh verhaal, en je hebt een leuke kinderwagen gezien, leuk he kinderspulletjes zoeken hahah

bambi: je was nog laat meid, hahaha normaal is dat onze kruimels hahaha

meiden ik ga er weer vandoor, sorry voor degene die ik ben vergeten maar ik ga aardappelen schillen en dan joey naar de chreche brengen dan even naar de ha voor mijn hartkloppingen en daarna bij me pa schoonmaken dan joey weer ophalen uit de chreche en dan aan me eten beginnen en hier schoonmaken hahah zo mijn ochtend zit weer vol
tot vanmiddag en iedereen een fijne dag vandaag

xxxx linda

Meiden, hier alles goed. Vanaaf naar geer en goor !!!!! Sorry maar   nu ik hier wat minder ben is het echt heeel moeilijk om jullie tempo bij te houden haha. Volgende week als het goed is wat rustiger dus hoop dat ik dan s avonds ook weer eens gezellig kan meekletsen .....Zag dat april wel heeeeel veel last heeft nu, sterkte meisje !!!! Linnie, succes bij de ha ....Les vanaaf voordat ik wegga wel ff hoe het afgelopen is. Kruimeltje veel plezier bij pip vanaaf, gezellie hoor !!! Buuf, paardrijden he !!!! Lijkt me heerlijk als je dat kan maar, ik durf niet  erg he. Zag gisteren sher heel ff, is lekker beroerd he, blijf maa ruit haar buurt pffffff hihi. Rimke, beetje opgeknapt ???? Bieb, al een foto van het katje ??? Anoes, spannend zo n thuis test ....wist helemaal niet dat dat kon. Wat lief dat je mannetje zo meewerkt joh. Jeeetje sterretje, alweer 32 weken, wat gaat dat hard zeg !!!!! Sorry voor wie ik vergeet maar moet iedere keer zoooooo veel bijlezen. O ja bambi, rustig aan he meisje !!!!!!!!!!

Kus happy, fijne dag allemaal

Hai hai,

Sorry sorry voor het lange wachten, maar ik vind het soms erg moeilijk om allemaal bij te houden. Ik heb wel alles steeds meegelezen hoor, maar het kost veel tijd om op iedereen te reageren!!

Ben trouwens nog niet ongie, ook een neg. test, dus ik weet het niet. Zal morgen wel ongie worden denk, maar heb niet echt die klachten (nog niet althans)

Happy; veel plezier vanavond, dat worden lachen, gieren, brullen!

Linda, hoe krijg je het toch voor elkaar zoveel te doen in een ochtend? Ik ben blij als ik 1 van die dingen die jij doet voor elkaar krijg. Maar dat ritme krijg je natuurlijk vanzelf met Joey erbij, dat is waar ook.

Verder, ik volg jullie nog steeds en zal proberen weer wat vaker te reageren. En bij ongie of pos. test horen jullie het natuurlijk ook als eerste!!!

Doegie

Klaasje: spannend hoor, hopelijk word je niet ongi en heb je over een paar dagen een pos test!

Meiden ik lig vanuit bed te typen, met 1 vinger dus dat wil niet echt. Geen lang verhaal dus...........
Hier een beetje hetzelfde, VK komt als er geen bevalling tussen komt vandaag even langs.
April

Terug
Bovenaan