Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

hey meiden

klaasje: he meid balen en nog niet ongi en ook nog een negatieve test, maar geen bloed geeft moed meid,
en ja ik heb een snel ritme zo door de dag heen , maar dat zit er ook nog in van toen me moeder ziek werd en ik daar het zootje overnam om schoon te maken enz, en dat zit er nog steeds in hahaah

Happy : voor vanavond alvast heel veel plezier bij geer en goor haha, ben benieuwd, en meid het is niet erg hoor dat je er minder bent maar ik vind het wel jammer, ik mis je wel hoor, hoe is het met je pa?? is die therapie al begonnen

april; lekker dat de vk bij jouw langskomt meid, en gewoon vragen of zij niet iets weet wat de pijn een beetje kan verzachten

sterretje: hoe is het met je rug??

bambi: ben je alweer wat rustiger in je lijf meid, laat alles maar lekker op zijn beloop

zo vanmorgen bij de ha geweest, en ze heeft me hart beluisterd en die klopte goed en me polsslag was ook goed, en maandag moet ik een ecgfilmpje laten maken maar ze verwacht dat dat gewoon allemaal goed is maar voor mijzelf is dat, die hartkloppingen kunnen gewoon weer een reactie van zenuwen en stress zijn, omdat ik natuurlijk niet alles tegelijk vertel en alles opkrop komt dat er vanzelf wel uit, ik heb er gewooon behoorlijk de pest in dat ik nu aan een hogere dosis clomid moet enz, en dat zit gewoon een hele dag in me kop, maar goed niks aan te doen we blijven lachen

ik ga eventjes aan me eten en dan ben ik er vanmiddag nog wel eventjes

xxx linda

@pip: je vroeg of je ook kon kolven. Ik denk dat je de eerste dagen wel eerst borstvoeding moet geven. Vooral die eerste borstvoeding ziet men als een eerste .....
Als je het dan eenmaal op gang hebt zul je over kunnen gaan op kolven. Ik heb er opok even aan gedacht, ivm tepelkloven en zo.
@kruimel: Rugpijn? volgens mij vergis je je met april. Ik heb pas na jouw bericht geschreven dat ik rugpijn had. Ach als ik terug kijk heb ik niet veel klachten gehad. Ik ben in week 6 ziek geweest van een buikgriep (en/of darmen die zich verschoven), later kreeg ik last van mijn bekken, maar nadat ik eenmaal goede oefeningen kreeg ging het wel weer. En afgelopen week had ik het idee dat mijn weerstand iets verminderd was. Echter volgens de vk was alles in orde.
Als je trouwens gaat kijken voor de kees, vraag dan ook even of je de maxi-cosi erop kunt vastzetten. Ik had tenminste begrepen dat je die ook wou.

hoi meiden,

april in bed met   1 vinger typen nee dat gaat niet snel he.

happy druk mens hahaah, geef niks hoor als jij je er lekker bij voelt met al dat vliegen hihih

linda wat een drukke morgen, ik zit nog steeds in pyama haha

klaasje toch wel spannend hoor. geen ongie is altijd duimen op een alsnog posie test.

hier net gezogen en gedweild. stom van me want nu doet me rug weer zeer, maarja het huis gebeurt niet vanzelf.
spring zo ff onder de douche lekker warm op me ruggie en komt het wel goed. denk dat ik vanmiddag ff een bakkie bij me moeder haal, want word een beetje kriegel van het binnenzitten en ze woont toch 50 m verderop.

kom zo wel weer ff buurten.

xx bambi

@bambi: rustig aan doen, hihihi. Ik heb gisteren alleen maar geluierd. Nee, de rugpijn kwam omdat ik verkeerd aan de pc had gezeten na de gym. Niks ernstigs. Maar bedankt voor de bezorgdheid.
@linda: oh dus voor het opwekken van de borstvoeding hoefde joey niet aan de borst. Was het niet moeilijk om het op gang te krijgen door die eerste paar keer kolven?
@kruimels: Je gaat van een b-cup naar een e-cup? ik ben toen ook bij hunkemoller geweest, maar daar hadden ze blijkbaar ander beleid. Heb je een meegroeibh of een voedingsbh gekocht? Trouwens, je kunt hem best al aan doen. Over een tijdje zijn de gewone beugelbh's niet meer te verdragen en zitten die dingen heerlijk. En een klein buikje kan. Dat zijn dan waarschijnlijk de darmen die een beetje omhoog geduwd zijn.
@mammoet: ik kan me voorstellen dat je vriend het even niet ziet zitten. Dit heeft natuurlijk als het zwaard van damocles boven hem gehangen, want hij had al eerder een vermoeden. Geef hem de tijd.
@klaasje: spannend.

he linda fijn dat alles goed was met je hart. ik heb dat ook meid dat ik teveel opkrop en dan komt het in eens eruit zoals nu afgelopen week met me werk. snap wel dat jij je nu ook druk maakt met het niet zwanger worden. niet te gek laten maken he.

sterretje ik vind dat dus helemaal niks he dat kolven, ik heb egzecht ik ga bv geven en lukt dat niet dan pech dan word het flesvoeding, heb echt geen zin in gehannes met kolf apparaten en tepelhoesjes en wet ik veel wat voor shit hahaha. ben ook zeer preuts aangelecht en ga ook zeker niet voeden waar anderen bij zijn. miss me naaste familie, maar zelfs daar zal ik denk niet prettig bij voelen, ben gewoon niet zon bloot persoon hahah ookal zie je niks.
nee hoor als ik zie en hoor hoe mensen lopen te kloten met voeding en kolven enz. ik geef bv en voordat ik werk aan het werk moet dan zorg ik dat het volledig op fv draait.
ik weet wel dat we het neit voor het zegegn hebben zelfdegeld krijg ik een flesweigeraar, maar goed ga er niet van uit.

over kinderwagens gesproken, moet ik ook maar eens naar op zoek he. ik krijg zoveel dat ik bijna niks hoef te kopen, ook de kinderwagen krijgen we, maar die moeten we wel zelf uitzoeken.
heb er 2 op het oog. de quiny en een x adventure. maar bij beide hebben ze zoveel modellen dat ik ze echt ff moet zien anders kom ik er niet uit.

ga nu echt ff douchen.

xxx bambi

@bambi: ik ben van plan om 6 maanden borstvoeding te geven. En in die 6 maanden wil ik wel eens weg, dus zal er ook wel eens gekolfd moeten worden. Wel met een elektrische kolf. Maar goed, dat zijn de plannen, het is altijd even wachten op de praktijk. een vriendin van me is het wel gelukt. petje af voor haar. Maar verder, iedereen moet doen wat goed voelt. Dat kan geen ander persoon je vertellen.
Op de quinny past trouwens de maxi-cosi.

sterretje; in het begin kwam er bijna geen borstvoeding uit, maar toen het na eenpaar dagen eenmaal op gang kwam kon ik zowat het hele ziekenhuis bevoorraden hahah, Omdat joey zo gigantisch huilde wilde hij gewoon niet die borstpakken en met een tepelhoedje mocht niet want dan zou hij de borst met een fles gaan verwarren ofzo, ik, moest dus omdat hij wel borstvoeding uit een flesje nam om de 3 uur afkolven en ook in de nachten en dat heb ik dus 10 weken gedaan en toen vond ik het wel weer welletjes want me borsten deden gigantisch zeer door dat kolven, en omdat je dan wel borstvoeding wilt geven maar niet de borst aanbied moet je dus elke 3 uur gewoon kolven en dat vergt wle een hoop van je maar ja, alles voor het goede doel, en als er een tweede mag komen dan zou ik het liefste weer borstvoeding geven maar me man is het daar niet mee eens omdat het met joey gewoon 1 groot drama was,

bambi: je gaat ook binnen kort op kinderwagens zoektocht haha erg leuk om te doen hoor en weer pijn in je rug, doe lekker rustig aan en ga lekker een koppie thee leuten bij je ma

xxx xlinda

Terug
Bovenaan