Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

he linda,

wat vervelend dat bv verhaal met joey, miss dat het met een 2e wel degelijk lukt. ik zou het altijd proberen, maar zo als jij weken heb gedaan, nee niks voor mij. pfff. wil alleen snachts wakker worden als er ook ech gedronken word en niet omdat er een app.aan me tiet moet hange hahaha.

sterretje heel veel plezier bij het maken van de buikfoto hoor. we horen wel of het succes was.

kwam me man net onverwacht thuis lunchen, leuk hoor ff samen gegeten. ga nu ff me haar fohnen en dand hond uitlaten. bah het regent. ga wel met een plu op stap .

xx bambi

goedemiddag.........
Wat een gezellig geklets hier! Kunnen wel een koffiekransje beginnen elke ochtend, er zijn er altijd wel een paar aanwezig......zeker nu de verlof dagen van sommige begonnen zijn of heel dicht bij komen!!!
Ik ben zeker van plan om borstvoeding te geven, heb gehoord dat tepelkloven en borstonstekingen het gevolg zijn van verkeerd aanleggen van je kindje, dus ga me goed inlezen zodat ik het zeker 3 maanden vol kan houden, daarna moet ik weer werken, onregelmatig dus ik weet niet of het dan gaat lukken, maar die eerste 3 maanden wil ik het zowiezo.
Migraine is langzaam aan het zakken, in eens heel snel, want toen ik net mijn bedje uitkwam zat ik nog te huilen van de pijn op de bank...................leek net of iemand met een bijl in mijn hoofd aan het hakken was.........hoewel ik natuurlijk niet weet hoe dat voelt kan ik me er een voorstelling bij  maken........

Vandaag overdag dus even helemaal niets. Vanavond bij vrienden eten en daarna naar de Caveman in het theater hier in Arnhem, ben benieuwd.........
Heb trouwens gister middag in de stad nog een nieuwe spijkerbroek en twee nieuwe stoere shirts gekocht, alle drie van mama-licious dus betaalbaar...........maar de elastische band van de broek zit heerlijk, maar inenen lijkt mijn buikje niet meer zo groot..........hahahaha! Wordt lekker ondersteund maar het zwanger-buikje is weer even verdwenen..........dat willen we niet!!!!

Heb het allemaal gelezen trouwens hoor, leef ook met iedereen mee, maar heb even geen inspiratie om te reageren..........sorry!
Anyway, ga nog eventjes wat eten, blijf online!!!
Kus Rimke

tjezus, er zit me een ongelooflijke troela mee te schrijven op dat topic "te snel zwanger", sjana..................kon er niet meer tegen en heb gereageerd...............zeikwijf.

Hey meiden,
De verloskundige is net hier aan huis geweest en alles was prima! Heb ook nog even overleg gehad ivm mijn rug. we gaan het de komende weken even afwachten, als het niet beter wordt gaan ze me waarschijnlijk doorsturen naar het ziekenhuis zodat als het tijdens de bevalling niet gaat ik daar zo heen kan voor evt keizersnee of pijnbestrijding.

Ik wil ook graag borstvoeding geven. Rimke wij gaan een cursus van 3 avonden volgens, is schijnbaar wel erg leerzaam. Ik wil me net als jij nl ook goed inlezen.

Rimke; Fijn dat de migraine is gezakt zeg. Ik heb ook alleen maar broeken met banden, heerlijk.
Bambi; Gezellig dat je mannetje thuis kwam eten.
Sterretje; Leuk buikfoto's, ben benieuuwd
Uhm sorry de rest ben ik even kwijt.

April

Bambi: wat leuk dat je man eventejs thuis kwam lunchen, dat is altijd gezellig dan alleen

rimke; wat fijn dat je je weer wat beterder voelt dan gisteren en dat je migraine aan het wegzakken is, ik heb gisteren even gelezen op dat te snel zwanger zijn, maar jeetje he ik heb me nog ingehouden met reageren hahah

april; wat fijn dat je naar het ziekenhuis kan voor een gesprek voor een evt, keizersnee of pijnbestrijding voor als het echt niet gaat tijdens de bevalling, dan heb je in ieder geval iets om op terug te kunnen vallen

xxx xlinda

Terug
Bovenaan