goedemiddag.........
Wat een gezellig geklets hier! Kunnen wel een koffiekransje beginnen elke ochtend, er zijn er altijd wel een paar aanwezig......zeker nu de verlof dagen van sommige begonnen zijn of heel dicht bij komen!!!
Ik ben zeker van plan om borstvoeding te geven, heb gehoord dat tepelkloven en borstonstekingen het gevolg zijn van verkeerd aanleggen van je kindje, dus ga me goed inlezen zodat ik het zeker 3 maanden vol kan houden, daarna moet ik weer werken, onregelmatig dus ik weet niet of het dan gaat lukken, maar die eerste 3 maanden wil ik het zowiezo.
Migraine is langzaam aan het zakken, in eens heel snel, want toen ik net mijn bedje uitkwam zat ik nog te huilen van de pijn op de bank...................leek net of iemand met een bijl in mijn hoofd aan het hakken was.........hoewel ik natuurlijk niet weet hoe dat voelt kan ik me er een voorstelling bij maken........
Vandaag overdag dus even helemaal niets. Vanavond bij vrienden eten en daarna naar de Caveman in het theater hier in Arnhem, ben benieuwd.........
Heb trouwens gister middag in de stad nog een nieuwe spijkerbroek en twee nieuwe stoere shirts gekocht, alle drie van mama-licious dus betaalbaar...........maar de elastische band van de broek zit heerlijk, maar inenen lijkt mijn buikje niet meer zo groot..........hahahaha! Wordt lekker ondersteund maar het zwanger-buikje is weer even verdwenen..........dat willen we niet!!!!
Heb het allemaal gelezen trouwens hoor, leef ook met iedereen mee, maar heb even geen inspiratie om te reageren..........sorry!
Anyway, ga nog eventjes wat eten, blijf online!!!
Kus Rimke