April; wat vervelend zeg dat je zo een pijn hebt. Als het maar geen problemen opleverd bij de bevalling. Ik weet niet meer wie t vroeg, maar misschien is een keizersnede beter? Nouja, je hebt nog even om daarover goed advies te krijgen....
Mamoetje; is ook niet leuk dat je vriend zo neg. is Kan me wel voorstellen van zijn kant,. maar zo trekt hij jou ook mee. Hij moet ook wel aan jou denken natuurlijk. Nu dan je klus periode, nou ik zou er ook geen zin meer in hebben hoor als t zo moet.
Bambi; hoe bevalt t nieuwe huissie? Ik las gister iets van een blaffende hond??
Linda; goed dat t er goed uitzag met hartje, nu dan weer een filpmje. Ik heb er de afgelopen dagen niet zo veel last van gehad, wel vannacht weer. Probeer er dan niet aan te denken, maar de kloppingen bleven. Uiteindelijk in slaap gevallen. Ik lig meestal op zij, maar die kloppingen voel ik dan t ergst. Dan ga ik maar op rug liggen, maar vindt ik geen fijne houding
Ik denk zelf dat t ook door de stress komt.
Klaasje; Spannend meis, misschien nog te weinig hormonen ivm neg. test? wel leuk dat je weer even langs komt waaien
anouska; wat voor test had je gehaald? heb er denk overheen gelezen
Kruimels; nu al dement? nou dat wordt nog wat haha. Wel leuk dat je vader zo meeleeft
sorry weet t niet meer
Joehoe weekend!!! Ben nu pizza aan t eten, maar net iets te lang in oven....
vriendje komt weer laat thuis
Heb eindelijk fotos van t poesje., Ziet er schattig uit, vanavond def. besluit (althans, we zijn er toch al over uit haha). Zondag willen we haar misschien ophalen. Zal snel de foto;s plaatsen.
He bah. ef Timba aaien, maar hij is kletsnat van de regen...
Had gebeld voor gyn, maar secretaresse kon er niet veel over zeggen. Ik weet dat die arts op ma/woe/vrij werkt, dus dan bel ik morgen wel even terug.
Even een stomme vraag, en vooral denk voor de zwangere dames. Sommige vrouwen krijgen donkerdere tepels, maar is dat echt de hele tepel, dus t hele gekleurde gebied of alleen wat hard wordt en daarom een klein randje (sorry hoor, weet even niet hoe ik t moet omschrijven...)