Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

Jep ik ben er nog!
Fijn dat alles goed was vanmiddag met de verloskundige! En fijn dat er naar een oplossing wordt gezocht.........

Mijn koppijn komt weer omhoog.........ik wordt gek! Waarom houdt dit niet op............kan wel janken. Hoop dat ik vannacht heel goed slaap en dat het morgen over is...........
Eerst moeten we nog naar vrienden enzo.................geen zin...........

Sorry voor het geklaag van de afgelopen dagen, maar ik voel me dus echt belabberd........

he was er ff snel bij me ouders vandaan.

rimke balen joh dat je nog zon onwijze kopppijn heb. lees met jullie mee bij het topic te snel, maar hou weizelijk me mond.

april fijn dat de controle in orde was en dat er gekeken word voor een oplossing. miss heb ik het al eerder gevraagd maar jou klachten lijken zo veel op een hernia vooral ook de behandeling die je voor schrijft. dit omdat me vader namelijk het zelfde heeft en al diverse malen een blokade heeft gehad.

ga zo naar huis. pfff wel 50 meter verder hahaha en we eten lekker brood dus hoef niet te koken.

miss tot zo.

xx bambi

Bambi; Ja dat heb je inderdaad al eerder gevraagd, maar geeft niet hoor. De vertaling van een hernia is een uitstulping en dat heb ik dus ook, maar het is geen klassieke hernia. De uitstulping bij mij wordt veroorzaakt door een versleten tussenwervelschijf.

April

rimke; je klaagt niet meid, en je mag hier altijd je ei kwijt meid, wat rottig dat je koppijn weer op komt spelen, ik hoop dat het snel weer zakt en dat je gewoon naar jullie vrienden kunt gaan

bambi: vanavond lekker brood eten las ik haha ik ook maar dat doe ik altijd s'avonds

vanavond komt de reiki mevrouw ook weer daar ben ik wel blij om ze is nou 3 weken niet geweest omdat het helemaal super goed ging maar de laatste dagen gaat het gewoon weer helemaal mis, maar goed hopelijk ben ik vanvond weer helemaal ontspannen

xxx linda

April; wat vervelend zeg dat je zo een pijn hebt. Als het maar geen problemen opleverd bij de bevalling. Ik weet niet meer wie t vroeg, maar misschien is een keizersnede beter? Nouja, je hebt nog even om daarover goed advies te krijgen....

Mamoetje; is ook niet leuk dat je vriend zo neg. is Kan me wel voorstellen van zijn kant,. maar zo trekt hij jou ook mee. Hij moet ook wel aan jou denken natuurlijk. Nu dan je klus periode, nou ik zou er ook geen zin meer in hebben hoor als t zo moet.

Bambi; hoe bevalt t nieuwe huissie? Ik las gister iets van een blaffende hond??

Linda; goed dat t er goed uitzag met hartje, nu dan weer een filpmje. Ik heb er de afgelopen dagen niet zo veel last van gehad, wel vannacht weer. Probeer er dan niet aan te denken, maar de kloppingen bleven. Uiteindelijk in slaap gevallen. Ik lig meestal op zij, maar die kloppingen voel ik dan t ergst. Dan ga ik maar op rug liggen, maar vindt ik geen fijne houding
Ik denk zelf dat t ook door de stress komt.

Klaasje; Spannend meis, misschien nog te weinig hormonen ivm neg. test?  wel leuk dat je weer even langs komt waaien  

anouska; wat voor test had je gehaald? heb er denk overheen gelezen

Kruimels; nu al dement? nou dat wordt nog wat haha. Wel leuk dat je vader zo meeleeft

sorry weet t niet meer

Joehoe weekend!!! Ben nu pizza aan t eten, maar net iets te lang in oven....
vriendje komt weer laat thuis

Heb eindelijk fotos van t poesje., Ziet er schattig uit, vanavond def. besluit (althans, we zijn er toch al over uit haha). Zondag willen we haar misschien ophalen. Zal snel de foto;s plaatsen.
He bah. ef Timba aaien, maar hij is kletsnat van de regen...

Had gebeld voor gyn, maar secretaresse kon er niet veel over zeggen. Ik weet dat die arts op ma/woe/vrij werkt, dus dan bel ik morgen wel even terug.

Even een stomme vraag, en vooral denk voor de zwangere dames. Sommige vrouwen krijgen donkerdere tepels, maar is dat echt de hele tepel,  dus t hele gekleurde gebied  of alleen wat hard wordt en daarom een klein randje (sorry hoor, weet even niet hoe ik t moet omschrijven...)

Terug
Bovenaan