Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

hey bieb: zo te lezen hebben jullie een besluit genomen wat betreft het nieuwe katje, wat leuk hopelijk wordt timba niet jaloers
Tja ik moet zeggen wat betreft het verkleuren van je tepels daar kan ik je eigenlijk geen antwoord op geven want bij mij waren die dingen eigenlijk niet echt verkleurd haha toen ik van joey zwanger was

xxx linda

Ik heb wel kwaaltjes, maar we weten allemaal dat t niets hoeft te betekenen

-steekjes in onderbuik
-pijnlijke borsten
-s morgens echt honger terwijl ik net gegeten heb
-soms denk ik dat ik misselijk ben, maar kan ook bedacht zijn haha
-en waarom ik dat vraag over die tepels. Ik zat ze gister eens goed te bekijken, en toen dacht ik dat ze iets donkerder waren. Maar echt om het harde gedeelte zeg maar. Heb best grote borsten en mijn tepels zijn ook groot. O wacht, heet dat soms tepelkloof??? nouja, dat is dus donderder volgens mij, Ach misschien stond t licht niet goed afgesteld haha

Ja, afwachten met timba, Maarja, als je t niet probeert weet je t ook niet, toch?

hier kruimeldiefje,

sterretje, bedankt voor je reacties over de kinderwagen en de bh en het buikje.
dat de maxi cosi op die kinderwagen past heb ik al gevraagd en dat kan!
en er zit bij deze kinderwagen ook zo'n stoel ding, voor als ze iets ouder zijn dat ze met het hoofd naar voren kunnen zitten. ideaal dus.

rimke en happy jullie heel veel plezier vanavond met uitgaan!

klaasje, voor jou is het toch nog steeds spannend, las ik.
hoop dat je niet ongi wordt en alsnog positief gaat testen.

linda, druk dagje gehad zo te lezen, ppfffff.

bambi, voel je je al helemaal gesettelt in je nieuwe huisje?

ik heb vandaag gewerkt tot 14:30 en ben vanuit mijn werk even langs die vriendin geweest die net een kindje heeft. was gezellig.
hij was alleen behoorlijk aan het brullen, haha.
heb vandaag voor het eerst de zwangerschaps bh om gedaan, en het valt ontzettend mee, voel geen verschil haast met een gewone, hihi.
ga nu eerst even eten, broodje gehaktbal met een salade voor de kleine.
vanavond naar pipje, joepie! ben zo benieuwd hoe ze woont.
kom zo nog even weer, na het eten.
doei doei

Ola lieverds

Ben net klaar met eten, nu lekker douchen en dan ......stappen !!!! Haha heb er zin in ...

Linnie, mis jullie ook hoor !!!!! Probeer zoveel mogelijk langs te komen lieverd. Gelukkig dat er geen rare fratsen bij de ha te voorschijn kwamen en goed dat ze verder zoeken. Bieb, leuk joh misschien zondag al het poesje halen !!!! Klaasje, spannend meid, zal duimen hoor .....Rimke, heb ff gelezen op het zwanger zijn forum. Heb daar van de week ook al gereageerd en las vanmorgen ook de reaktie van die sjana. Werd woest maar heb me mar ingehouden. Stop de rest maar in een hokje en rot hier op, ff grof omschreven. Mag het neit zeggen maar, .....wat een huppelk*t. Misschien nog ff tot zo lieve schatten

Kus happy

Hallo iedereen,

Heb niet echt bijgelezen maar half half...sorry!

Kruimels eet een broodje, net als ik! Had ook een salade erbij hoor, is gezond voor ons haha. Straks kom je gezellig theeleuten en kijken hoe ik woon haha. M'n huis is niet tiptopschoon hoor dus daar moet je maar niet naar kijken haha.

Bieb, heet dat niet tepelhof? Nou ja, weet het ook niet zeker. Je hebt nogal wat "klachtjes" ben benieuwd! Wanneer is je nod precies (ga zo ff op de wolk kijken).

Hier vandaag megasteken in m'n onderbuik zeg, niet normaal. Maar mij hoor je verder niet klagen, er gaat wat gebeuren (kom maar eitje, kom maar haha).

Terug
Bovenaan