Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

lin, sorry sorry, helemaal vergeten om op jouw ha gebeuren te reageren.
gelukkig dat ze niks gevonden hebben, het is idd vast een stukje drukte of angst geweest dat het wel iets ernstigs is.
gelukkig ben je kern gezond meid.

sterretje, hoe was je buikfoto?
krijgen wij die hier ook te zien, ben zo benieuwd!!!

pipje, oh maakt niet uit meis, ik ben helemaal niet zo'n poetser dus dat valt me helemaal niet op. en waar het een beetje een troepje is, daar is het ook vaak gezellig, haha.
heb net gedoucht en ga me nu aankleden, en verder klaar maken.
haha net een date, hihi. nee hoor ben nu niet echt zenuwachtig meer. vind het alleen maar heel erg leuk!

meiden, was trouwens vandaag voor het eerst niet helemaal lekker.
vanochtend paar keer kokhalzen, niet overgeven, maar voeld eme niet rad!
als ik 's ochtends een lege maag heb als ik wakker word dan is het het ergste.
dus eet vaak snel even wat als ik wakker ben.
vandaag overdag ook nog weer even zo'n weeig gevoel, maar goed. hoop dat het nooit zo erg word als bij mijn zwangere vriendin, die met 6 weken al in het ziekenhuis lag wegens uitdroging en dat ze niks meer binnen kon houden.
ik probeer echt goed op m'n eten te letten, gezond en regelmatig!
nou ga me even klaar maken.

bieb: dat zijn wel spannend hoor al die klachtjes meid, ik hoop het zo voor jemeid,

pip en kruimels gaan lekker thee leuten vanavond haha heel veel plezier meiden vanavond

rimke; is je hoofdpijn weer een beetje gezakt? ik hoop het wel, en evengoed veel plezier bij jullie vrienden vanavond

happy: heel veel plezier bij geer en goor vanavond we horen het wel hoe het is geweest

ik ben er vandoor meiden, ik lees morgen voordat ik ga werken weer alles bij, de reiki mevrouw komt zometeen

iedereen een fijne avond

xxx linda

Pip; toen ik naderhand dacht dat ik tepelkloof had getypt moest ik gewoon lachen, dat klopt ook niet echt haha. Ach zal wel tepelhof zijn hihi, maakt ook allemaal niet uit

Net ging telefoon, nr van schoonma, geen zin om op te nemen...

he   girls,

wat een rust vanaaf, iedereen is de hort op hihih.
happy lekekr op stap bij geer en goor, we horen morgen wel hoe het was.

pip en kruimels aan de thee, gezellie. ooh kruimels ik hoop niet dat je oet kotsten hoor. hoop dat het net als mij bij kokken blijft en dat je   je niet lekker voelt komt helaas wel eens voorbij maar je moet maar zo denken als dat alles is hahaha.

bieb leuk van het weekend het poesje. geweldig. wat de tepels betreft. die van mij zijn indd een stuk donkerder. de tepel zelf is groter geworden en het hof is veel donkerder, dan kan de baby het makkelijker vinden ofzoiets. ik had dit echter niet in het begin. ik merkte toen ik zwanger was dat ze iets voller waren, maar verder niet, dat kwam allemaal later, dat ze niet meer in eengewone bh passen en net wat sterretje zegt je een beugel bh niet meer verdragen kan hahaha. ik hoop voor je dat het deze maand goed uitkapt voor je. al eenig idee wanneer je testen wil?

lig nu op bed te luieren, was net een beetje emo, kut hormomen, kan ik gewoon weer janken om niks en dan weet ik niet eens waarom ik me kut voel hahaha.
morgen ochtend vroeg op en om 9 uur de sleutel van de falt inleveren. daarna thee leuetn bij me moeder en dan boodschappen doen. daarna voor oma boodschappen en s'middags ff naar de winkels , wil nog een leuke buikband kopen, heb er een paar van me schoonzussie gehad maar die dingen zitten bere lekker en staan heel leuk.
verder is me zusje morgen jarig dus daar meot ik ook nog op visite, maar dat zal morgenaaf wel worden met me ventje.

ga nog ff surfen hier.

xxx bambi

Terug
Bovenaan