lin, sorry sorry, helemaal vergeten om op jouw ha gebeuren te reageren.
gelukkig dat ze niks gevonden hebben, het is idd vast een stukje drukte of angst geweest dat het wel iets ernstigs is.
gelukkig ben je kern gezond meid.
sterretje, hoe was je buikfoto?
krijgen wij die hier ook te zien, ben zo benieuwd!!!
pipje, oh maakt niet uit meis, ik ben helemaal niet zo'n poetser dus dat valt me helemaal niet op. en waar het een beetje een troepje is, daar is het ook vaak gezellig, haha.
heb net gedoucht en ga me nu aankleden, en verder klaar maken.
haha net een date, hihi. nee hoor ben nu niet echt zenuwachtig meer. vind het alleen maar heel erg leuk!
meiden, was trouwens vandaag voor het eerst niet helemaal lekker.
vanochtend paar keer kokhalzen, niet overgeven, maar voeld eme niet rad!
als ik 's ochtends een lege maag heb als ik wakker word dan is het het ergste.
dus eet vaak snel even wat als ik wakker ben.
vandaag overdag ook nog weer even zo'n weeig gevoel, maar goed. hoop dat het nooit zo erg word als bij mijn zwangere vriendin, die met 6 weken al in het ziekenhuis lag wegens uitdroging en dat ze niks meer binnen kon houden.
ik probeer echt goed op m'n eten te letten, gezond en regelmatig!
nou ga me even klaar maken.
gelukkig dat ze niks gevonden hebben, het is idd vast een stukje drukte of angst geweest dat het wel iets ernstigs is.
gelukkig ben je kern gezond meid.
sterretje, hoe was je buikfoto?
krijgen wij die hier ook te zien, ben zo benieuwd!!!
pipje, oh maakt niet uit meis, ik ben helemaal niet zo'n poetser dus dat valt me helemaal niet op. en waar het een beetje een troepje is, daar is het ook vaak gezellig, haha.
heb net gedoucht en ga me nu aankleden, en verder klaar maken.
haha net een date, hihi. nee hoor ben nu niet echt zenuwachtig meer. vind het alleen maar heel erg leuk!
meiden, was trouwens vandaag voor het eerst niet helemaal lekker.
vanochtend paar keer kokhalzen, niet overgeven, maar voeld eme niet rad!
als ik 's ochtends een lege maag heb als ik wakker word dan is het het ergste.
dus eet vaak snel even wat als ik wakker ben.
vandaag overdag ook nog weer even zo'n weeig gevoel, maar goed. hoop dat het nooit zo erg word als bij mijn zwangere vriendin, die met 6 weken al in het ziekenhuis lag wegens uitdroging en dat ze niks meer binnen kon houden.
ik probeer echt goed op m'n eten te letten, gezond en regelmatig!
nou ga me even klaar maken.