Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

werk er 24 uur 3 dagen achterelkaar.
zit net uit te rekenen dat ik nog maar 9 weken en 1 dag hoef te werken voor me mverlof haha

ooh bij jou komen de spannende wachtdagne er weer aan. en dit was toch de lucky 10 he.

Dat is toch een heerlijk gedachten..... nog maar 9 weken en 1 dag.... en dan 16 weken NIET hahahaha, verleng je je verlof nog met vrije dagen?

Ik hoop dat dit lucky 10 is..... maar ik heb er een goed gevoel over (al zegt dat natuurlijk niks) Maar ik heb deze maand weet sinds een paar maanden mijn eitje gevoelt... dus afwachten maar

nee hou het bij die 16 en doe er een weekje voor. hihih dus 17 in totaal.

fijn da tje eitje hebgevoeld hoor, ik hoop het voor je hoor. net als voor alle andere nog neit zwangere.

me ventje komt ook naar bed, zie dat het al half 11 is en moet weer vroeg op en de kleine gaat me nog ff een alf ur wakker houden als ik wil slapen hahah.
dus ga afsluiten.

fijne aaf nog en slaap lekker.

nou meiden, ik heb eigenlijk niks te melden, ben rustig aan het afwachten op mijn nod, druk op me werk en alles gaat zijn gangetje.... saai he hahaha
Ik ga naar in hou van holland kijken!
Slaap lekker allemaal!

Liefs Phoebe

he lieverds,

hier nog even snel een berichtje van kruimels.
het was leuk bij pipje!!!
hebben eerst lekker zitten kletsen samen, vriendje was weg en later nog even kennis gemaakt met hem. toen nog even programma gekeken. was erg relaxed.
en jullie raden het nooit.......
ze had een cadeautje voor me gekocht, zijn/haar eerste slofjes, zoooo lief!!!
DANK JE WEL LIEVE PIP, maar dat had ik al 10 keer gezegd geloof ik, haha.
ik ga nu slapen, veels te laat al.
welterusten iedereen,
xxxx kruimels

Terug
Bovenaan