Volgens mij begin ik op ons kruimeldiefje te lijken...................
Bij de vrienden was het gezellig en ook in het theater was het leuk.......
Heb vanmiddag even de vk gebeld vanwege die koppijn die maar duurt en dat ik zo slecht slaap, hebben gezellig een half uur zitten kletsen over wat ik wel en niet mag..........aan medicijnen dus............was echt een leuk gesprek, werken zulke leuke meiden...........
Nu heeft fonske vanmiddag nog wat valeriaan bij de apotheek gehaald, want dat mag ik wel..........is een rustgevend middel, dus ik heb vanmiddag 1 pilletje genomen ( je mag er 3 per dag 1 tot 3 tabletjes, ik dacht: laten we eens rustig beginnen) en nu net 3 tabletjes genomen voor het slapen gaan..........jullie horen het morgen!!!
Pip en kruimel: hoe was het?? Weer gezellig??
bieb: en nieuw katje! Hoera!!!!
Klaasje: wordt weer spannend meid!
Happy: hoe was het bij geer en goor............??? LEUK!!!!!
Phoebe: jij hebt een goed gevoel over je eitje? Ik duim voor je meis!
Linda: hoe was reiki!? Kun je je weer iets ontspannen???
Meiden, ik kruip erin!
Dikke kus!
Bij de vrienden was het gezellig en ook in het theater was het leuk.......
Heb vanmiddag even de vk gebeld vanwege die koppijn die maar duurt en dat ik zo slecht slaap, hebben gezellig een half uur zitten kletsen over wat ik wel en niet mag..........aan medicijnen dus............was echt een leuk gesprek, werken zulke leuke meiden...........
Nu heeft fonske vanmiddag nog wat valeriaan bij de apotheek gehaald, want dat mag ik wel..........is een rustgevend middel, dus ik heb vanmiddag 1 pilletje genomen ( je mag er 3 per dag 1 tot 3 tabletjes, ik dacht: laten we eens rustig beginnen) en nu net 3 tabletjes genomen voor het slapen gaan..........jullie horen het morgen!!!
Pip en kruimel: hoe was het?? Weer gezellig??
bieb: en nieuw katje! Hoera!!!!
Klaasje: wordt weer spannend meid!
Happy: hoe was het bij geer en goor............??? LEUK!!!!!
Phoebe: jij hebt een goed gevoel over je eitje? Ik duim voor je meis!
Linda: hoe was reiki!? Kun je je weer iets ontspannen???
Meiden, ik kruip erin!
Dikke kus!