Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

Volgens mij begin ik op ons kruimeldiefje te lijken...................
Bij de vrienden was het gezellig en ook in het theater was het leuk.......
Heb vanmiddag even de vk gebeld vanwege die koppijn die maar duurt en dat ik zo slecht slaap, hebben gezellig een half uur zitten kletsen over wat ik wel en niet mag..........aan medicijnen dus............was echt een leuk gesprek, werken zulke leuke meiden...........

Nu heeft fonske vanmiddag nog wat valeriaan bij de apotheek gehaald, want dat mag ik wel..........is een rustgevend middel, dus ik heb vanmiddag 1 pilletje genomen ( je mag er 3 per dag 1 tot 3 tabletjes, ik dacht: laten we eens rustig beginnen) en nu net 3 tabletjes genomen voor het slapen gaan..........jullie horen het morgen!!!

Pip en kruimel: hoe was het?? Weer gezellig??
bieb: en nieuw katje! Hoera!!!!
Klaasje: wordt weer spannend meid!
Happy: hoe was het bij geer en goor............??? LEUK!!!!!
Phoebe: jij hebt een goed gevoel over je eitje? Ik duim voor je meis!
Linda: hoe was reiki!? Kun je je weer iets ontspannen???

Meiden, ik kruip erin!
Dikke kus!

goeiemorgen meiden

Happy: het je het gisteravond gezellig gehad bij geer en goor ??

Kruimels; wat lief dat je van pip zijn/haar eerste sokjes hebt gehad heel erg lief van pip, en fijn dat jullie het gezellig hebben gehad

bambi: ik ben blij dat het weer wat beter met je gaat en hahaah nog 9 weken werken, die zijn zo om meid hahaha, en van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zus

rimke; hebben die pilletjes gewerkt??? ik hoop dat je een betere nacht hebt gehad meid, maar gelukkig heb je gisteravond wel een fijne avond gehad

Phoebe: spannend meid, je hebt er een goed gevoel over ik hoop het zo voor je meid, nog een paar daagjes wachten
xxxx linda

ook goedemorgen alemaal,

oh kruimels wat onwijs lief van pipje. je 1e slofjes voor die uk. lief hoor en fijn dat jullie het weer gezellig hebben gehad.

rimke en ? heb je lekker geslapen op die pillen ?

linda ook goede morgen, zoals altijd weer de vroege vogel he.

ben ik niet van mezelf gewend. zit start klaar en heb pas om   uur die afspraak hahaha.
ga   nog ff internetten.

xx bambi

Rimke; heb je goed geslapen?

Kruimels; wat lief van Pip dat je slofjes hebt gekregen!

Bambi; lekker emo meis. Gooi t er maar uit hoor. Volgende week voel je je weer veel beter!

Phoebe; wanneer heb jij je NOD? of was je nu eerst toe aan je eitje? zo maar s de roze wolk bekijken

Goedemorgen dames!

Vandaag moet ik mijn rijbewijs verlengen, yech moet ik ook weer pasfoto;s laten maken. Gemeente tot 12 uur open, goed dat ik op internet had gekeken, want wilde vanmiddag gaan

Daarna even in dat dorp naar een bloemenzaak. Volgens mij verzorgen zij bruidsboeketten. Ook nog even naar de bakker voor de bruidstaart.
En misschien nog boodschapjes als ik zin heb, pff ook zo druk haha

Ik heb geen idee wanneer ik wil testen (vraag Bambi). Ik heb geen test in huis en dacht vanmorgen al dat ik er misschien tot maar 1 moest kopen. Maar eigenlijk wil ik echt wachten tot ik overtijd ben (hopelijk). Vorige x bij elke test werd ik die dag ongi. Zonde van test denk ik dan maar.
Van die tepels, ach misschien wil ik t wel te veel denken haha. Ik liet gister mijn borsten even bungelen voor vriend, en toen zei die, ja ze lijken wel anders. En daarna wist ie t weer niet, zegt ie, zal wel door t licht komen haha. Ach die vond t allang fijn om ze even te zien whahahaha. Vanmorgen wilde die even huggen, half op me (ja echt huggen en geen sex). Oeps, ging dus mooi niet door, borsten doen veels te pijn

Zo dames, ga mijn thee-tje drinken, paar crackers eten   douchen en er dan vandoor.
Onee, nog even vaatwasser leeg ruimen

de groenten!!

Goedemorgen.
Nou, die pillen helpen me ook niet echt.............heb dus even de huisarts gebeld en die gaat even overleggen.
Ook even overlegd over mijn hoofdpijn, begint nu echt een beetje op mijn holtes te lijken............dus daar gaat ze ook even over overleggen...........
Zal wel voorhoofds en bijholte ontsteking zijn.

Kruimeldief: leuk dat het leuk was gisteren! en je eerste slofjes!!! Leuk, leuk, leuk!!
Bieb: wat een geregel weer vandaag! Wordt spannend voor je meis, ik duim vrolijk door hoor!
Linda: hoe was de reiki?

Tot later, ik ga zo even de dokter bellen en daarna gaan we even met zijn tweetjes naar de babydump...........

Kruimles; Wat leuk dat je een cadeautje van Pip hebt gekregen, dat is toch wel heel bijzonder.

Pip Stip; Oh wat lief en attent van je! Jullie hebben het dus weer gezellig gehad, leuk hoor.

Rimke; Oh nee wat balen zeg dat het nog helemaal niet goed gaat, al iets van de huisarts gehoord?

Bieb; Begreep ik het nou goed, komt er een nieuw katje? Jippie, leuk hoor. en spannend dat je wat vage klachten hebt. Bij mij werd het rondje rondom mijn tepel donker.......

Oh de rest ben ik even kwijt, maar ik denk aan jullie allemaal hoor!
April

Terug
Bovenaan