Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

Bambi; jij was ook vroeg vanmorgen hahaha, en zometeen de sleutels inleveren van jullie flat en dan kunnen jullie echt lekker opnieuw beginnen

bieb; Als ik moet bloedprikken voor progestoron dan maken we gelijk een belafspraak met de gyn voor de dag erna of die dag erna, maar ik zou als ik jouw was, nu evengoed de gyn nog even bellen voor de uitslag
ik vind het zo spannend   voor je meid, ik hoop het zo voor je dat het raak is,

Rimke; jeetje meid, de pillen geven niet, hopelijk komt de ha met een oplossing meid

april: hoe is het met jouw?? heb je nog een beetje geslapen vannahct

sterretje; hoe was de buikfoto???

reiki was weer lekker ik was weer helemaal ontspannen, maar vannacht heb ik zowat niet geslapen me man snurkte weer verschrikkelijk dus ik ben naar beneden gegaan met dekbed en kussen en ik heb voor de rest van de nacht liggen hoesten niet normaal, ik ga zometeen lekker in de bank liggen en ik hoop dat ik dan nog even in slaap ga vallen

xxx linda

o ja me menstruatie is aan het komen, ik had net een beetje bruine prut, maar ik ga maar vanaf morgen tellen en dan maandag met de clomid weer beginnen en maar weer hopen

ik ga eventjes een slaapje doen

xxxx linda

Linda; Je menstruatie komt eraan, is het nou eigenlijk een beetje regelmatig?

Nou wij kregen vandaag een brief dat de babykamer vertraging op heeft gelopen, komt nu pas eind april/begin mei.
Ze hebben zeker nog nooit met een boze zwangere vrouw te maken gehad, ik  bedoel eind april kan nog wel, maar begin mei is echt te laat hoor. Tja en ze kunnen dus niet zeggen wanneer de kamer precies komt , lekker verhaal dus. Maar goed ik heb even gebeld en ik geloof dat ik mijn punt wel duidelijk heb gemaakt..............

April

oh, toch iedereen vertrokken. Nou ja, dan ga ik maar verder met poetsen.

Trouwens de buikfoto is mooi geworden. Ik mocht alvast de mooiste kiezen, maar moet nu kijken voor het formaat. Ik krijg nog een proefdruk toegestuurd.

April: wat balen dat de kinderkamer later komt, en goed dat je effe van je hebt laten horen, ik vind het gewoon belachelijk dan bestel je zover van tevoren en dan nog komt het niet op tijd

sterretje; weer aan de poets, hahaha dus je hebt al een buikfoto gekozen, wel heel erg leuk hoor

xxxx linda

april: omdat ik nu clomid slik word ik elke maand ongesteld,allen varieert dat dus van 27 dagen tot 34 dagen, en vorige maand had ik dus geen eisprong en ook geen ongi, dus dat is nu door provera weer opgewekt en dan weer fijn aan de clomid

xxxx linda

Terug
Bovenaan