goeie middag meiden,
lin, wat balen dat je vanacht wakker hebt gelegen van je mannetje, gggrrrr.
had hem naar beneden geschopt, haha.
zet hem anders vanacht een wasknijper op z'n neus!
dus je ongi komt er weer aan meid, hoop dat je niet veel meer last krijgt van die hoge dosering als dat je al had de vorige keren!
maandag ga je dus waarschijnlijk beginnen, ik had het er met pip nog even over gisteren, dat het zo apart is dat de een heel veel lastv heeft van de clomid en de ander helemaal niet. vind het zo sneu voor je dat jij er zo'n last van hebt!
rimke, balen zeg dat die valeriaandruppels niet werken nog. wat ik begreep is het dus homeopatisch en volgens mij moet dat wel even tijd hebben om te gaan werken en meestal word het dan even iets erger, maar dat is een teken dat het goed aanslaat!
informeer er maar eens naar.
ben je nog naar de babydump geweest? leuk !!!!
bieb, bijna je Nod, spannend. mmmm zere tieten, dat beloofd veel goeds!
weet je al welke dag je je katje krijgt?
klaasje, hoe is het met je meid?
hopelijk ben je nog niet ongesteld!!!!
wanneer denk je dat je gaat testen als je niet ongi wordt?
happy, hoe was het bij Geer en Goor gisteravond?
april, wat een k*tzooi, dat je babykamer vertraging op hebt gelopen!!!!!!
kunnen ze toch niet maken, of wel dan?!
goed van je dat je niet met je laat sollen, spreek maar eens een keer goed van achter uit je keel, haha!
sterretje, fijn dat de buikfoto mooi is geworden.
als jij hem thuis krijgt, mogen wij hem hier dan ook zien?
ben zo benieuwd!!
heb vanmorgen lekker uitgeslapen.
paps en zijn vriendin waren er nog even en daarna ben ik naar Groningen geweest naar de Ikea. pppfff wat is dat een eind rijden. bijna een uur en ik ben dat gewoon niet gewend.
best wel druk in de ikea, heb niet zo veel gekocht.
was erg benieuwd naar de baby/kinderafdeling want die sloeg ik altijd over, haha maar dat viel me best tegen. zo weinig keus en wat er stond was niet mijn smaak.
ook helemaal geen kleertjes helemaal niks! bah rotwinkel, haha.
heb nog wat wijnglazen mee genomen. een vaas en een tijdschakelaar voor op mijn elektrische deken, die ga ik zo nog even instellen.
na die tijd lekker langs de Mac gereden en onderweg een quater pounder opgepeuzelt, mmmjjjaaaammm!!!!!
nu ben ik net weer thuis en lekker even op bed gaan liggen. ppfff moe!
vanavond eten we bij een "tante" van roelof, is niet echt een tante maar we noemen haar altijd tante Bertha. ze is vandaag jarig en we gaan dus op tijd heen, zodat we ook daar een hapje kunnen eten. ze zou soep maken geloof ik.
vanavond blijven we daar dan ook.
hoop dat het niet te laat wordt, want moet morgen weer werken en na het werk hebben we nog een gourmet bij roelof zijn moeder, samen met nog een gezin.
en zondag ook nog een verjaardag, dus erg druk dit weekend!