Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi meiden,

Hier een gesloopte happy pffffff, ben kapot. Moest om acht uur vanmorgen gewoon weer beginnen, bah. Nu lekker vrij tot woensdag want morgen gaan we de nieuwe auto halen !!! Gisteren was echt geweldig zeg ..........Heb echt een wereld avond gehad, werkelijk waar 1 groot feest !!!!!!! Vanmorgen geen stem meer maar die is gelukkig weer terug. Meiden, heb niet bijgelezen sorry maar ga mn mandje ff lekker in. Fijne avond

Dikke kus happy

Weltrusten Happy; hahaah je doet er nog wat aan hahaha, fijn dat het een topavond is geweest gisteren, en dan vandaag weer gewoon vroeg werken dat is natuurlijk altijd wat minder, en morgen jullie nieuwe auto halen dat is leuk en woensdag pas weer beginnen met werken heerlijk

meiden ik ben er vandoor want me vriendin komt zometeen en morgen lees ik weer alles bij, iedereen een fijne avond en tot morgen

xxx linda

Hallootjes iedereen!

Hoe kan je je weekend beter beginnen dan eerst fietsend door de regen naar huis, een ovulatietest te doen en dan je pyjamabroek aan te doen, niet dus! hahaha Dus heb ik het maar zo gedaan! De ovulatietest had een lichte streep dus ik ga er vanuit dat ie morgen of overmorgen een megastreep gaat geven (hoop ik).

Vanochten bloedgeprikt. Jong grietje en het prikje deed pijn. Normaal niet echt. Bloedde ook als een gek, normaal ook nooit. En deed na een half uur nog pijn, normaal ook nooit. Dus ik haal die idiote pleister er af omdat ik daar toch altijd irritatie van krijg zie ik dat ik een hele blauwe kring op het prikplekje heb. Gewoon een mega blauwe plek en kan m'n arm niet recht doen, ben gewoon mishandeld hahahahaha.

Sterretje, jammer dat je de foto niet kan laten zien omdat hij te groot zal worden, was erg benieuwd. Kruimels en ik hadden het gister nog even over je en we weten gewoon zeker dat je een jongetje gaat krijgen omdat ik/wij denk(en) dat je je een paar keer "versproken" hebt. haha, straks zitten we er helemaal naast maar we zijn er totdat het kindje is geboren van overtuigd dat het een jongen wordt!

Happy, helemaal stuk...hahahaha ik lach me slap om jou! X

Kruimels, naar Ikea geweest? Ik vind het altijd wel leuk maar je moet wel een soort van boodschappenlijstje hebben. De kinderkamers, tja....weet ook nog niet wat ik daarvan vind. Alhoewel ik die serie lichte/witte kasten met zwarte greepjes (weet niet hoe die serie heet) wel erg leuk vind maar dat is niet speciaal voor de babykamer geloof ik. Druk weekend las ik, veel plezier!! Vond Roelof de slofjes ook leuk? Volgens mij vond mijn man het wel gezellig gister! Hij rent ook wel eens hard naar boven als er bezoek is hahaha. Vond het echt gezellig gister. Het is zo vanzelfsprekend dat we het ook baby's hebben terwijl ik daar verder met niemand zo over praat, erg leuk! XX

Rimke, balen dat je hoofdpijn blijft zeg. Hoop dat je snel weer opknapt!

Bieb, het gaat spannend worden!!!

XXX

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 19 November 2008

maart;
12) Kruimels, 11de ronde  
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)Essy: 15 wk echo
21)kruimels, afspraak fertiliteitsarts, eerste echo
22)
23)
24) Jacqy84, 9e ronde
25) Klaasje, ronde 3,
          Pip folikelmeting
26) Linda 2de kindje  ronde 12, en ronde 4 met clomid
27)
28) Pip bloedprikken
29)
30)Bieb 6e ronde 1e kindje
31) Pip folikelmeting

April:

1)
2)Anoeska, 7de ronde, 1ste kindje
3) Phoebe 10de ronde 1ste kindje ( 28 dagen aangehouden)
4)
5)
6)
7)
8) Happy 8e ronde 1e kindje, We mogen weer !!!!!
       Bambi VK controle.
9) Mamoetje, 5e ronde, 1ste kindje (uitgegaan van 34 dagen)
10) Renee 8e ronde 1e kindje (onregelmatig uitgegaan van gemiddelde: 36 dagen)
          Renée ook eerste afspraak fertiliteitsverpleegkundige
11)
12) Bambi pret echo (27 wk)
13)
14) Pip, 10e maand, 1e ronde met clomid, 1e kindje
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)Jacqy84, 10e ronde
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten.

Heb mezelf op de wolk gezet voor m'n NOD hahahahaha. Ga er vanuit dat ik maandag m'n eisprong krijg en dat ik dus 11 april m'n NOD heb. Optimist ben ik toch!

XXX

Pip: 11 april is de grote dag voor jou! beter een datum dan helemaal geen datum, toch?

Vriendje is gelukkig al weer thuis. Hij belde rond 5 dat hij op tijd thuis was, rond 5.45. Dus ik plande zo in dat eten rond die tijd klaar zou zijn. maar ik had echt berehonger, was helemaal slapjes en had hoofdpijn. En hij kwam maar niet. Dus ik bellen, zit ie nog op t werk te lullen!!! sjonge jonge, daar kan ik dus niet tegen. Dus ben ik maar gaan eten. Op een gegeven moment krijg ik van hem een sms-je dat hij maandag een nieuwe auto van werk krijgt, dus heb ik terug gesms-t dat ik maandag een nieuwe vriend krijg haha. En daarna sms-te ik dat ik hoop dat zijn nieuwe auto net zo lekker rijdt als mijn vriend, Haha oke soms ben ik grof haha. Maar wij kunnen van die grapjes tegen elkaar maken.

Volgens mij komt vermist vanavond weer?   s even mijn bijbel checken (zo wordt de veronica gids genoemd door mijn vriend omdat dat ding altijd in mijn buurt ligt)

Klaasje; hoest met je NOD???

haha bieb, jij een nieuwe vriend hij eennieuwe auto! haha hopelijk rijden ze alletwee lekker hahaha.

Zondag is het dus voor jou zo ver, ben zo benieuwd! Hoeveel maanden ben je als je trouwt als je nu zwanger bent?

Ik had al bedacht dat al ik meteen in de eerste ronde met clomid zwanger zal worden het misschien een kerstkindje zal gaan worden! Lijkt me wel leuk hoor! hahaha. Maar ga er natuurlijk niet vanuit dat het meteen raak zal zijn. Alhoewel we wel ontzettend ons best doen. Het klusseizoen was al geopen en we gaan gewoon nog even een paar dagen door!

XX

Terug
Bovenaan