Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

EEn nichtje van mij is ook een 2e kerstdag kindje,. Mijn tante zette altijd een hele grote witte kerstboom neer, ook speciaal voor haar verjaardag, Volgens mij vond mijn nichtje er alleen niks aan met kerst jarig te zijn
Maar dat maakt niet uit toch? Volgens mij ben je allang blij als je zwanger bent, dan maakt een datum ook niet uit!

haha een sinterklaaskindje, ook leuk toch!

Wat jij zegt, het maakt mij echt niet uit hoor in wat voor periode ik uitgerekend zou zijn als er maar een dikke zwangere buik komt!

5 maand lijkt mij inderdaad prima te doen!

hallo meiden,

sorry ben ff iet geweest druk druk druk...

heb ff snel gelezen. weet niet of ik alles onthouden heb....

BIEB: die test waar het over ging is dat ik een zaadtest via internet voor mijn man besteld heb. gaan we van het weekend doen dan kan je voor 90% betrouwbaar zien of er genoeg actieve zaadjes zijn. spannend... weet ook niet hoor.. voor de rest een nieuwe kater voor jou, ben zelf niet zón katten fan hou meer van honden maar toch veel plezier ermee, voor de rest spannend voor je bruiloft he, ik zal eens kijken of ik een foto kan plaatsen van mijn boeket, ik had een roos met allemaal rozeblaadjes en groen eromheen geplakt echt super mooi en romantisch...

KRUIMELS: wat leuk dat het weer gezellig was, maar dat gevoel van mij zegt dat jij het met iedereen wel goed kan vinden haha dus misschein als ik eens in de buurt ben kom ik ook gezellig thee leuten haha.....

PIP: wat lief dat je wat gekocht had voor kruimels zou ik ook doen hoor, altijd leuk dingen kopen.....

HAPPY: druk drukl druk.... hahha zoef zoef.....

RIMKE: wat verveldn van je hoofdpijn mijn vriendin had dat ook en gebruikte volgens mij een soort compressen voor je hoofd, misschien helpt het wel... succes...

PHOEBE: heb de test binne ga het van het weekend doen denk ik... vind het toch wel spannend......

voor de rest weet ik het ff niet, maar moet nu ff weg man ophalen van het industrie terrein...

wordt vervold....

liefs anoeska

nou hier ben ik weer ff,

net me man opgehaald en ben nu kipshoarma aan het bakken voor hem.....
voor de rest ben ik vandaag voor me zus naar de markt geweest want die is aan het overhuizen,   en was ik pas sávonds om half 7 klaar..... vanaf vanmorgen 6 en heel de dag geen pauze want dan denk ik als ik nu ga zitten dan duurt het nog langer en dat kost extra personeelskosten alleen nu ben ik echt kapot.... zit nu lekker met me man 24 te kijken daar hebben wij alle boxen van... is zo spannend..

voor de rest morgen weer werken en sávonds visite... en zondagmiddag gaan we op kraam visite bij een neef van henri die is pas bevallen.....
dus ook weer drukkk dus hoop dat ik alles bij kan houden.....
denk dat ik maandag ook weer naar de ha ga want mijn uitslag op mijn armen en benen is niet weg, en nu heb ik gelezen dat je bij de ziekte van pfeiffer eigenlijk geen anthibiotica mag krijgen want dat je daar uitslag van kan krijgen... heb ik weer,

en wat nog meer kut is dat ik denk dat ik ongsteld ga worden ben het nog niet maar gisteren bij het vrijen zat er wat bloed bij.... shit shit shit....

nou dat was het wel mijn ego bericht....

veel liefs anoeska

Anouska; je hebt t er ook maar druk mee zeg. Ja tijd is geld, zeggen we dan maar.

Ja leuk, foto;s van je boeketje

Shit, je ongi komt er denk je aan. Hopen maar dat t door t vrijen kwam ofzo

Krijg trouwens een poesje en geen katertje hihi
Zondag kunnen we poesje gaan halen, vriend hoeft eens niet te werken, maar heb nog geen mailtje terug dat ze dan ook thuis zijn. Het is toch 2 uur rijden voor ons. En ach, anders lekker luieren.

Morgen maar eens huissie poetsen. En rij denk nog even naar bakker voor bruidstaart. maarja is zaterdag dus zal wel druk zijn. Zal eerst maar eens bellen

Nog iemand online?

Terug
Bovenaan