Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

phoebe, dat klinkt of je er wel al over na gedacht hebt hoe je het wil gaan doen.
zoiets gaat ook gewoon op gevoel denk ik. en als je het financieel kunt waarom zou je dan meer dagen gaan werken.
ik werk nu 24 uur in de week en ga terug naar 16 uur, dus twee volle dagen werken.
1 dag naar mijn vader en 1 dag naar roelof zijn moeder of zus.
ik denk dat ik nog wel eens gevraagd word hoor door mijn werk om in te vallen als ze krap zitten of als er iemand ziek is. en dat vind ik ook helemaal niet erg!
ik denk dat je wel gelijk hebt dat je niet te laat met zwangerschapsverlof moet gaan, als je idd eerder gaat bevallen, dan zit je met de gebakken peren. dan ben je helemaal niet tot rust gekomen en heb je je niet goed kunnen voorbereiden.
ik denk dat ik misschien ook wel een extra weekje vakantie ga opnemen voor mijn verlof aan.

Buuf, mijn temp was vanmorgen trouwens 36.5, dus 0.2 graden lager dan vorige week maar 0.2 0.3 graden hoger dan voor mij ei..... ik heb echt geen idee wat dat betekend. Heb jij je ei eigenlijk gevonden met pasen denk je?

he pipje,

was je erweer meis.
ik was helemaal vergeten dat je naailes had....
de meiden waren nieuwschierig naar je ziekenhuis verhaal dus heb in het kort al verteld dat het er goed uit zag.
spannend voor je maandag, ik heb er een heel goed gevoel over bij jou!!!
dat je net als mij, nu je geholpen word heel snel zwanger bent!
en dat hoop ik natuurlijk voor iedereen hier op het forum die nog niet zwanger is!

was vanavond na het warm eten om 19:00 zo vreselijk zat!!!!
en nu zit ik alweer aan een zak chips, zo'n honger.....
is dat normaal dat je zo vaak trek hebt?   erg vermoeiend. haha.

Dat goed over nadenken klopt wel hoor, dat is mijn vriendje, die wil niks aan het toeval overlaten wat dat betreft.
Alle voors en tegen van het krijgen van een baby zijn ook op een weegschaal gelegd.
En uiteindelijk (na bijna 2 jaar) gingen de voors pas zwaarder wegen.
Maar goed, het is goed doordacht allemaal zeg maar hahaha

Trouwens, jij heb toch paarden?

is helemaal niet erg phoebe, dat je goed over zulke dingen na denkt voordat je hier aan begint. het beinvloed ook ons hele leven, je leven zal nooit meer hetzelfde zijn!
maar zolang je daar de positieve dingen uit kunt halen en zien, dan heb je de goeie keuze gemaakt.
en het is logisch dat je wel eens twijfelt, heb ik ook wel eens hoor.
wij mogen ook graag uitgebreid van het leven genieten. veel uit eten en gewoon ruim leven. dat zal voor ons straks ook behoorlijk gaan veranderen, maar ik weet 100% zeker dat ik het allemaal waard vind wat ik er straks voor terug krijg.

ja wij hebben paarden, 3 kwpn ers en een shetje.

Misschien is het wel een goed vergelijking om te zeggen dat ik bijna 3 jaar geleden al op die 100% zat en me vriendje pas 10 rondes geleden hahaha

Jij ben toch nu gestopt met rijden nu je zwanger ben?

Bambi,

Ik las je stukjes over je werk en er is toch iets wat me van het hart moet:

Je hebt meerdere keren hier aangegeven dat je werken niet leuk vindt, je het niet lang uithoudt bij eenzelfde werkgever en nu het gevoel hebt ook niet op je plek te zitten. Ik heb er nooit iets op gezegd omdat het allemaal kan en jouw mening is. Maar nu je zegt liever te willen dat je contract niet zal worden verlengd en dat je dan ook nog wel recht hebt op verlof.....daar gaan mijn nekharen van overeind staan.

Ik snap dat je alleen werkt voor het geld   maar als je zo ongelukkig wordt van werken is het geld dat je met werken verdient misschien wel minder waard dan minder geld te besteden hebben maar wel gelukkig zijn omdat je niet werkt.   Daarnaast ben je nu denk ik niet helemaal eerlijk tegenover jezelf en tegenover je werkgever. Er zit vast iemand te springen om jouw werkplek en die zal daar wel heel gelukkig mee zijn....

ik bedoel het niet boos, echt niet.   Ga er ook niet vanuit dat je boos zal worden omdat ik dit zeg maar wees aub eerlijk tegenover jezelf en je werkgever. Dit kost voor jou geloof ik erg veel energie en stress wat zeker niet goed is voor iemand en zeker niet voor iemand die zwanger is.

En als je ziek bent ben je ziek, ook al is dat 100x per jaar. Een werkgever dient daar ook alle begrip voor op te brengen zeker als je zwanger bent.

quote: bambi82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-03-2008 19:27:02'));

he happy,

veel plezier vanaaf, je bent weer leker aan het vliegen.
me nieuwe huis bevalt prima, wil er niet meer uit. voel me er lekker op zijnplek.

voel me wel klote nu, ben een beetje deprie zodra ik aan me werk denk. heb echt een kut gevoel nadat ik me ziek melde en dat me collega zo kortaf deed , hoe kan zei in hemelsnaam goed doorgeven aan me werkgever hoe rot ik me voel. me werkgever heeft niet meer gebeld terwijl ik dat wel had gezecht dat als ie meer wou wetenme maar moest bellen. me man zei ook al dan bel je morgen toch zelf nog een keer, maar dat durf ik dan weer niet, omdat ik gewoon zeer slechte ervaringen heb met ziek melden en bazen grrrr. en dan kan ik echt wel janken net als vanmorgen.

ga vanaaf lekker tv kijken en hoop zo een beetje afleiding te hebben, kent iemand dat gevoel. stond er vanmorgen echt mee op en had echt zon kut gevoel en een schreeuw van binne n die riep neeeeeeeee ik wil niet werken, en dat gevoel wint het dan ook, omdat ik toch al slecht voelde door me rug en niet lekker en kut geslapen enzo. blegggg. voel me klotttttteeeeeeee !!! zo das eruit.|

=====

Terug
Bovenaan