Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

dat is ook wat phoebe, whaha. die mannen ook altijd!!!

ja ik reed al een poosje niet meer, ben echt een mooi weer rijder. maar onbewust stapte ik denk ik niet meer op m'n paard omdat je toch elke maand denkt dat het raak is.
ik zou nooit op die manier risico willen lopen om mijn kindje te verliezen.
ik ga als ik me goed voel straks als het iets beter weer word, met mijn paard grondoefeningen doen. dan loop je ernaast. ik heb een ontzettend braaf paard.
en trouwens ze gaat binnenkort naar de hengst, dan kunnen we samen zwanger zijn, haha.

dat is ook wat phoebe, whaha. die mannen ook altijd!!!

ja ik reed al een poosje niet meer, ben echt een mooi weer rijder. maar onbewust stapte ik denk ik niet meer op m'n paard omdat je toch elke maand denkt dat het raak is.
ik zou nooit op die manier risico willen lopen om mijn kindje te verliezen.
ik ga als ik me goed voel straks als het iets beter weer word, met mijn paard grondoefeningen doen. dan loop je ernaast. ik heb een ontzettend braaf paard.
en trouwens ze gaat binnenkort naar de hengst, dan kunnen we samen zwanger zijn, haha.

Kruimels heeft hele lieve paardjes hoor, heb er 2 gezien!!!

Gezellig onderonsje hier leedies, ik ben een beetje bang voor paarden maar knuffelen met paarden is leuk....ooooh lief!

Wat lief dat jullie een kaartje hebben gehad Kruimels, oooh....krijg er helemaal kriebels van haha

mijn paardjes vinden jou ook erg lief, haha.
pippie is ook zo lief, whaha.
als jij zwanger bent dan krijg je van mij de aller mooiste zwangerschapskaart die ik kan vinden!!!

Ik ga dus weer rijden.... ik heb 6 jaar les gehad (10 jaar geleden).
Mijn schoonzusje wil ook gaan rijden, maar ze heeft verder geen ervaring.
Ze is nu bezig met maneges afbellen en er zit een introductie les aan te komen...
Ik vind het zo lullig om nu al gelijk nee te zeggen, terwijl ze weet dat ik het hartstikke leuk vind.
Ik heb ook op internet gelezen dat het vruchtje tot zeker een week of 14 goed verstopt en velig zit, zelf als je op je buik zou vallen..... wat vind jij?  

oooooh, lief lief Kruimeltje! Wat lief van jou! Donderdag kom je bij me theeleuten toch? Leuk! Jammer dat de film niet draait maar bij mij thuis is het ook gezellig hoor. Mannetje is donderdag als het goed is niet thuis dus kunnen we ongegeneerd kletsen hahaha. Zal je via hyves even m'n adres geven en een routebeschrijving okidoki?

Terug
Bovenaan