klusbabes 22

hey meiden

zo ik ben weer thuis, pfff dat was me het dagje wel, ik lig vanavond in ieder geval vroeg in me bedje haha

bambi: gisteravond was geslaagd bij jullie de housewarming, fijn dat het gezellig is geweest, en ik ben blij dat het weer wat beter met je gaat en dat je van de ergste schrik bent bekomen van je ontslag

happy; meid neem je ook wel eens een beetje tijd voor jezelf, zo druk wat jij het hebt haha, hoe gaat het met je vader??

bieb; wat een leuke foto's van timba en xena en gelukkig gaan ze nu een beetje meer samen spelen gelukkig maar, hoe is het met het niezen van xena?

anoeska; jij hebt het gisteravond ook gezellig gehad bij je zus en je bultjes worden al wat minder nou gelukkig maar, en succes morgen in het ziekenhuis

jacqy: ook al zo druk meid,

kruimels; ben je zo beroerd meid, ik kan wel gaan zeggen het hoort erbij maar ik weet verdomd goed hoe het is, ik hoop echt dat je je beter gaat voelen meid, en als je niet naar je vrienden wil omdat je beroerd bent moet je het ook niet doen hoor, even aan jezelf denken

xxxx linda

meiden ik ben er vandoor, ik ga nog eventjes in de bank zitten, en morgenochtend lees ik alles weer bij,

iedereen een fijne avond en tot morgen

xx linda

kruimels, wat rot dat je je zo beroerd voelt, wij aten ook shoarma, maar ik heb net 1 pita op want vond het niet lekker. viel helemaal niet goed. hoop dat ie bij jou beter smaakte.
nog steeds niet aan het kosten ?

linda ook weer thuis. doe lekker rustig aan en kruip er vroeg in.

hier lekker voetbalvrouwen aan het kijken en zo nog ff de lama's
voel me rug nu wel goed, dus moet wel rustig aan doen, ach dat moet geen probleem worden met mijn vrije tijd.

xx bambi

goeiemorgen meiden

wat een rust hier gisteren op het forum

Bambi; de shoarma viel niet goed gisteren bij je, hopelijk heb je er niet al teveel last van gehad, en ja dat rustig aan doen dat gaat wel goed komen bij jouw nu, heerlijk meid ga lekker genieten

April: hoe is het met jouw???

hoe gaat het met iedereen?? het is zo rustig geweest, hier voor de rest ook geen nieuws, ik lag lekker vroeg in me bedje, en werd vanmorgen om kwart voor 8 wakker en ikheb toen joey ook maar wakker gemaakt maar die was het er nog niet mee eens, haha maar hij moet zometeen naar bloedprikken toe

iedereen een fijne dag en ik ben er straks nog eventjes

xxx linda

Hey meiden,

Sjonge wat een rust hier zeg! Gaat het wel goed met iedereen?

Bambi; De shoarma viel niet echt goed dus! En een leuke housewarming gehad, mooi zo. Tja nu weer meer last van je rug, doe inderdaad maar rustig aan. En een kinderwagen gekocht, welke is het geworden?

Kruimels; Balen zeg dat je misselijk bent, helpt het ook niet als je veel kleine beetjes eet?

Bieb; Hoe is het met Xena? Leuke foto's hoor, super!

Pip Stip; Heb ik het nu mis of moet je vandaag naar het ziekenhuis?

Sterretje; Volgens mij begint je verlof! Hoe is het met je?

Linda; Sjonge een druk weekend gehad, weer een beetje uitgerust? En zometeen bloedprikken bij Joey, echt zielig, hopelijk gaat het goed.

April

Anoeska; Vandaag naar het ziekenhuis las ik. Ik zou inderdaad ook maar even vragen naar die bultjes, ben benieuwd!

Phoebe; Nog geslaagd voor een bankstel? En hoe was het bij de backstreet boys?

Happy; Morgen is je NOD zie ik, hoe voel je je meid?

Rimke; Jeetje bandenpijn, bah. Gaat het nu weer een beetje?

Jacqy; Druk weekend gehad, was het wel gezellig of ben je nu eigenlijk weer aan weekend toe, ha ha?

Trouwens zo grappig, gisteren vroeg ons buurjongetje van vijf jaar waarom ik een baby in mijn buik heb. Nog voordat ik antwoord kon geven zei hij: Oh ik snap het al omdat je dat wil, dus toen heb je dat aan de dokter gevraagd............
Ha ha, grappig he!!!

Zo joey heeft bloedgeprikt, hij bleef heel stil op me schoot zitten en zat te kijken hoe of de naald in zijn armpje ging, maar er kwam weer niet genoeg bloed uit, dus toen was zijn rechterhandje aan de beurt en dat werkte ook   niet genoeg en toen kreeg ie een prik in zijn duimpje en daarna was het goed, Hij heeft zich zo goed gehouden wel natuurlijk hard huilen maar hij heeft niet zijn armpje weggetrokken of wat dan ook, ik ben apetrots op mijn kaboutertje

Phoebe: hoe was de backstreet boys, nog net als vroeger??

april: lekker lullig he als zo'n kleintje aan je gaat vragen waarom of hoe die baby in je buik zit hahahaha

het is hier heerlijk weerjte, wel koud maar daar kan je je op kleden, ikhoop dat het vandaag zo blijft want dan ga ik vanmiddag eventjes fietsen of wat dan ook,

xxx linda

Terug
Bovenaan