klusbabes 22

Hoi meiden,

Hier ben ik ook weer ff. Sorry dat ik er zooooo weinig ben, maar we hebben het echt heeeeel druk . Heb ook niet bijgelezen want ik ben sinds het vorige topic bij ongeveer 600 berichten voor het laatst geweest. Las net wel van linnie in het laatste bericht dat het met joey non niet helemaal lekker ging, balen he meis, morgen maar afwachten he. Zag ook dat pip nieuwe vrienden in de buurt heeft haha......Bieb, hoe is het met xena ??Meiden, ga weer foetsie. Hier alles goed verder, bijna mn nod, spannend weer. Heb geen klachten dus zal wel niet zo zijn. Volgende week jarig ......33 jaar, zucht waar blijft die tijd he haha. Meiden, fijne dag allemaal

Dikke kus happy

Goedemiddag meiden!

Zo, mijn huisje is weer aan kant en ik dacht, laat ik eens even bij de babes kijken... Is er haast niets gekletst!! Wat een rust! Kan ik het ook eens goed bijhouden!! haha

Happy, druk druk druk meis! hihi Wel spannend bijna je nod. Is al een paar maanden geleden dat je voor t eggie ging he?1

Pip, nog wat nieuwe vriendinnetjes gevonden! hihi succes met bloedprikken morgen! Ik duim voor je dat je een eisprong hebt gehad!

Kruimels, wat heb jij een lief mannetje! ben jaloers! hihi Geniet ervan hoor meid!

Linda, die arme joey! Hoop zo dat ie niets vervelend onder de leden heeft! En succes met bloedprikken!

Phoebe, lijkt me erg leuk om ceremoniemeester te zijn! veel succes met het liedje! hihi

Ga zo naar mijn vader, even weer verder met het bedrijf van mijn mannetje.... DRUK!!!
Maarja, hoop van de week helemaal op orde te zijn, dan kan ik het weer rustig verder doen...

Liefs Jacqy

hallo meiden,

nou zeker rustig hier maar dan kan je wel alles lekker bijlezen als je een keer een dag gemist hebt.. haha

KRUIMELS: lekker rustig aan gedaan, ik denk dat mijn mannetje dat ook wel zou doen hoor over mijn buik wrijven als ik zwanger zou zijn. we hebben gewoon lieve mannen he..

LINDA: lekker druk vandaag, 2 communies en je bent niet lekker, vervelend, hopelijk gaat het snel beter, en ik denk ok dat jullie een buikgriep hebben want hier in brabant heerst dat ook.. misschien bij jullie ook.

JACQY: ook lekker druk wat voor bedrijf heeft je vriendje want dat heb ik gemist volgens mij...

PHOEBE: gezellig een liedje maken nou lijkt mij ook moeilijk hoor...succes, heb je trouwens nog mooie bankstellen gezien daar moest je toch voor oop pad..

PIP: hoe ben je erachter gekomen dat er nog meer op het forum zitten uit dezelfde buurt? haha grappig

voor de rest ben ik net uit bed, we hebben gister open huis gehad van mijn zus was om 2 uur thuis van super gezellig ze hadden ook in de schuur een dj dus lekker gedanst.... was kapot...
vandaag straks op visite..... en dan gaan we waarschijnlijk kaarten......
morgen moet ik naar het zh voor mijn kuurtje en dan vraag ik gelijk van mijn bultjes. het is nog niet weg maar volgens mijn word het wel minder....

nou iedereen een fijne dag vandaag

liefs anoeska

He, niet zo veel gekletst? gelukkig maar, hoef ik ook niet zo veel bij te lullen

Pip; morgen bloedprikken? spannend je uitslag. Ik had vrijdag bloedgeprikt ivm 3e cycusdag, 2 buisjes, weet niet voor wat allemaal hoor, oja ook voor HIV...en de 11e weer terug naar arts.

Gisteren bij vriendin geholpen met huissie, om 4 uur moesten we nog boodschappen doen, we waren hartstikke moe, maar toch gegaan. S avonds lekker op bank hangen. Vriendje nu weer even werken, dus ben rond uur of 1 naar vriendin weer gegaan, niet zoveel gedaan verder. En nu weer thuis
Oja, vanmorgen ook weer gerend sinds 3 weken, ging wel redelijk.

En met de katjes gaat t hartstikke goed! timba is al bijgetrokken, en af en toe spelen ze al heel voorzichtig, echt leuk. Soms neemt Timba een sprong, belandt dan op Xena, maar wel voorzichtig en dan rent ie weg. Of hij blijft op bank, en dan probeert Xena zijn staart te pakken haha.
Heb al een paar leuke fotos samen
Ze is echt nergens bang voor, springt overal op en af. Vanmorgen moest ik deur open doen voor Timba, maar Xena mag natuurlijk nog niet naar buiten, dus ef opletten. Zie ik haar door de woonkamer rennen, over de bank en waar belandt ze.....aan het kozijn....hangend....heb ik nog nooit meegemaakt haha, wel in een gordijn ofzo, dus moest wel lachen eigenlijk. Maar moet natuurlijk niet vaker voorkomen, straks allemaal gaatjes in het hout....

Nu doe ik vandaag niets meer, eten is al klaar, alleen maar op te warmen, vriendje denk rond 8 uur thuis. Ga alleen wat kloten op computer en tv kijken...heerlijk

Komende week toch genoeg tijd voor andere dingen haha

BORDER="0">
De 1e ontmoeting....let op de oren en het lichaam van Timba (ja , de grote kat op bed....hihi)

" BORDER="0">
Even spelen....wat een verschil in grootte zeg....

" BORDER="0">

Samen voor t raam....

Hmm, fotos niet goed in de breedte...jullie moeten even onderaan scrollen

hoi meiden,

gelukkig niet zo druk geweest hier, maar hoe kan dat hahaha.

bieb, wat een mooi stel en fijn dat ze al een beetje samen spelen. het komt vast helemaal goed,

kruimels heerlijk ff een rustig weekendje, wat heb jij een lieve vriend, die van mij doet het ook hoor, maar toch lief als ze zo meegaan met je.

phoebe leuk hoor een lied maken, maar wel ingewikkeld. heeel veel pleizer bij de backstreetboys. leuk hoor.

anoeska een mlaterje geworden vanacht dus. succes morgen in het ziekenhuis.

linda wat een drukte bij jou, hoe voel je je nu ? balen dat je zo met joey blijft tobben, hou het goed in de gaten hoor. succes met prikken morgen weer.

pip druk in de tuin aan het aappie spelen, hahaha hangen aan je bomen. nee geintje. succes ermee. en we duimen op een ei he.

jacqy ook zo druk met van alles.

net als happy druk druk, of heb je het bewust zo druk dat je je niet zenuwachtig kan maken voor je nod. gut je mag weer aan de klus en we horen weer niks van je hahaha. jij houd het altijd zo spannend ? heb je klachtjes, voel je iets ?

hoe is het rimke, sterretje, april onze zwangere ?

hier alles oke. ben van de grootste schrik bekomen en heb mezelf voorgenomen maar van me vrije tijd te gaan genieten. gisteren echt een drukke dag gehad met al die visite, wel gezellig en ook laat geworden. werd vanmorgen lekker om half 12 met een ontbijt op bed gewekt hihih. heerlijk hoor, maar was echt moe, dus heel blij dat ik zo lang geslapen heb. wel wat zere rug en veel last van maagzuur, maar dat komt door het vele doen van gistern.

vanmiddag zijn we naar de burgerhout geweest, das een babywinkel hier bij ons die had koopzondag en hebben we onze kinderwagen besteld. joepie ben er helemaal blij mee. kregen er een gratis maxicosie bij die we gelijk meekregen, is niet helemaal mijn kleur, maar goed is maar voor de auto he. een grijze met oranje. verder is ie wel mooi, maar jeetje weegt best zwaar en dan moet er nog een baby bij pffff. haah

nou ga nu lekker shoarma eten.

xxx bambi

he lieverds,

hier een beroerde kruimels!!!!
wilde nog even bijlezen, maar probeer alles bij elkaar te rapen om de dag door te komen.
moeten vanavond eigenlijk nog even naar vrienden van ons toe, maar twijfel erg.
kijk zo wel hoe ik me voel.
roelof en zijn zusje zijn nu eten aan het halen, we eten shoarma.
probeer er wat in te krijgen, ben echt met vlagen misselijk.
was vanochtend eigenlijk best goed te pas, hebben zelfs een stuk met de honden gelopen. maar net rond een uurtje of 17:00 ineens duizelig en vreselijk beroerd.
heb ik even een half uurtje gelegen en nu is het helemaal bagger.
maar hoe langer ik op zit hoe beter het weer gaat, nou probeer zo even wat te eten en dan nog even naar die vrienden te gaan.
en anders kom ik straks nog even kletsten hier, als ik niet ga.
dan zal vriendjelief wel even alleen gaan denk ik....
als ik te beroerd ben vanavond dan kom ik morgenvroeg even bijlezen, sorry maar heb even de puf niet.
hoop dat alles goed is met jullie!!!!!
dikke kus kruimels

Terug
Bovenaan