klusbabes 22

he he,

is de laatste dagen echt rustig hier.
lin miss hangt het in de lucht dat we geen puf hebben hihih.
bieb zag een mooi topic voor jou over trouwen en zwanger worden, moet je maar eens gaan kijken.

wat eten we vanaaf ?
wij eten aardappelen en andijvie met spekkies jammie en een slavinkje. heb voor morgen witlof met ham en kaas en overmorgen boerenkool, ja nu ik vrij ben heb ik tijd zat en kan ik net als vandaag verse groenten kopen, kan normaal niet als ik werk. het ruikt lekker hier, ga eens ff kiijken in me pannen.
xx bambi

Hoi meiden,

Inderdaad rustig hier zeg !!!! Nou moet ik ook wel zeggen dat ik bijna een half uur bezig ben geweest om op het forum te komen dus misschien hebben hier meer meiden last van.....Nou linnie, we kunnen elkaar een handje geven, ik heb ook geen fut hoor. Hang ook op de bank. Heb net eten gemaakt en vanmorgen boodschappen gedaan en verder heb ik vandaag helemaal n iks in huis gedaan  !!!!!! Erg he haha. Bambi, mooie kinderwagen hoor, wat een keuze heb je he ..........Lekker aan de verse groente he, goed zo haha. Ik heb net rauwe witlof op met aardappels en gemarineerde hamlampjes, jummie jummie. Ga nu onder de zonnebank en dan lekker douchen, later voetbalvrouwen kijken .....heb er zin in !!!!!!! Misschien tot straks meiden, als het lukt om op het forum te komen.......pfffffff

Kus happy

he happy,

ik heb geen problemen met het forum? vreemd. ja mooi is he, vandaar dat we dez kozen.pfff echt veel te veel keus. zat echt te kwijfelen tussen deze en de quinny buzz, maar naar verhouding vond ik die te duur en je kreeg er te weinig bij. deze is helemaal compleet kinderwagen met bak en buggy geval, voetezk regenhoes, dekbed hoes, zon onderzak en een gratis autostoel of te wel maxicosi alleen ander merk. das dan niet helemal mijn kleur maar iets wat gratis is mag je niet beoordelen hahah en bij de quinny had je bijna niks en moet je alles er bij kopen en ik vond de quinny ook te klein. wel is de quinny met een zelf uitklapbaar systeem wat ik super vond, maar woog niet op tegen die we nu hebben gekozen hahah.

witlof rouw heb ik nooit op is dat lekker ? en hoe maak ik dan de witlof klaar ? tips zijn welkom want me man vind het niet zo lekker hahaha
ik kijk vanaaf topmodel en me mannetje gaat de babykamer behangen jeeeee. en me vader gaat hem helpen, dus ik hoef lekker niks, heb vandaag ook al weer een rennie op en vanacht ook, dus ff rustig aan met me maagzuur.

morgen middag naar de vk voor controle weer en neem deze keer me moeder mee, kan ze ook zien hoe dat nu werkt. vond ze hartstikke leuk dat ik dat vroeg. me man is alleen meegeweest met de 1e echo en de 20 wk echo, de controles zijn onderwerk tijd en dan hoef ie van mij niet mee hoor. zaterdag hebben we de pretecho 9.00 uur s'morgens al en dan gaat ie natuurlijk wel mee. denk volgende week zaterdag dat we de meubels voor de babykamer hierheen halen. en dan word het echt al wat he.

zo zit weer lekker op de praatstoel he hihihih.
ga lekker gilmore girls kijken.
miss tot straks

xx bambi

eet smakelijk meiden

happy: hier heb ik geen problemen om op het forum te komen, maar het is hier inderdaad de laatste dagen rustig, hahaha je hebt ook niks in huis gedaan haha, nou dat heb ik dan wel gedaan vandaag, en vanmiddag bij me vader aan de schoonmaak geweest, daarna ben ik in de bank gaan liggen daar en ik zei pa je   moet me eruit takelen want ik heb geen fut meer hahahaah

bambi: lekker gegeten en vanavond wordt de kinderkamer behangen heerlijk meid dan wordt het al wat en volgende week de spulletjes overheuvelen las ik echt lekker hoor

nou meiden ik ga er ook gelijk weer vandoor watn ik ga zo naar de yoga toe

iedereen een fijne avond en tot morgen

xxx linda

bambi: ik denk dat je bieb bedoelde met het topic zwanger worden en trouwen haha,

sterretje; ben je al lekker aan het genieten van je verlof??

xxx linda

ja linda, ik bedoelde bieb ook want dat zei ik ook. de 1e zin was voor jou en de 2e voor bieb, zo staat het in mijn berichtje met haar naam erbij. denk dat je te snel leesde hahah, maar dat komt miss doordat je geen puf meer heb hihihih.

zag net dat vandaag me serie weer is begonnen waar ik vroeger helemaal verslaafd aan was. baywatch. ga ik lekker weer kijken alleen al voor hobie, jammer dat ie nu nog klein is hahaha, maar was toen ik 15 was helemaal verliefd op jeremy jackson en spaarde alles van hem. hihih

zo gtst kijken

xx bambi

Zo, hier ook lekker gegeten, weer eens pasta met spinazie.
Bambi: rauwe witlof is erg lekker, in stukjes gesneden met blokjes kaas, appel, sinaasappel en rozijntjes! Een lekkere zomerse salade..........maar ook gekookt is het lekker, in rolletjes ham met een kaassaus erover heen!
Mooie kinderwagen hoor! Wij krijgen een bugaboo, rood................heel leuk!!!
Linda: succes bij de yoga!
Pipperdepip, hoe was je bloedprikken?? Ben benieuwd of je een eitje gehad hebt!

Ik ga nog even lekker bankhangen, ben een beetje loom en sloom...............

Ola,

HOe gaat het hier met iedereen?!

Het is niet heel erg druk, vind het wel lekker hoor even. Kan ik het tenminste bijhouden haha.

Happy, spannend je NOD en nog niks....uhm.....wanneer heb je "testdag" gepland?

Linda, Joey is dus helemaal leeggetapt...gossie. Wanneer krijg je de uitslag?

Bambi, mooie kinderwagen hoor!

Bieb, wat een schatje is Xena zeg! GElukkig gaat het beter met haar niezen. Straks weer volop de klusperiode in! Stel dat het deze maand niet lukt, ga je de komende maanden dan rekening houden met je trouwdag en zwanger worden? Omdat je als je na deze maand zwanger wordt je nog binnen de twaalf week zwangerschap zit en dat ook een "beroerde" periode kan zijn. Of ga je er gewoon volop voor?

April! Hoe gaat het met je? En de babykamer, alweer wat gehoor?

Kruimels, bedankt voor je lieve sms vanochtend! Fijn om te weten dat mensen aan me denken! Heb jij trouwens vanmiddag gewerkt? Ging dat een beetje?

Rimke, werkze!

Ben eigenlijk wel heel erg benieuwd hoe het met Renee gaat. Renee, waar ben je?!

Essy en Linda2 hebben we ook al een tijd niet meer gezien hier......

Ga ook even kijken van wanneer sterretjes laatste berichtje dateert....ga me misschien al een beetje zorgen maken.

Hier vanochtend bloedgeprikt. Ging helemaal goed. Ze heeft niet zo'n band gebruikt en helemaal geen last zoals anders. Die muts van vorige keer kon gewoon niet prikken.

Morgen bellen voor de uitslag. Heb alleen op progesteron geprikt. Ik las net dat de waarde in ieder geval 20 moet zijn of hoger, dat je dan een goede eisprong hebt gehad. Kan iemand mij bevestigen of dit klopt? Ik ben echt heel erg benieuwd of ik een eisprong heb gehad!

Vandaag ook functioneringsgesprek gehad. Ging goed. Erg tevreden over mij. Ik heb een aantal goede punten besproken, salarisverhoging dus weer helemaal blij. Er worden nog een aantal punten naar mij teruggekoppeld maar ik kan er weer even tegenaan.

Vanavond weer Grey's Anatomy kijken! JOEHOE! Man is voor cursus in Amsterdam dus ik ben lekker alleen vanavond!

XXX

Terug
Bovenaan