klusbabes 22

Kruimels; vervelend dat je je niet zo goed voelt....ik wil graag met je ruilen hoor Rustig aan maar komt wel weer goed

Linda; goed hoor van Joey dat hij zich zo stoer heeft gehouden.

Bambi; en is het eigenlijk nog goed afgelopen met je bijna ex baas. Heeft hij dat form. nog getekend?
Al gewend aan de vrije tijd? Heel raar is dat, je ritme is gelijk anders. Normaal doe ik op bepaalde dagen schoonmaken enzo, maar dat ritme is er gelijk al uit. Helemaal geen zin in. Nu is t bijv. lekker weer om tuin te doen, ook geen zin in. Nu heb ik tijd, en nu heb ik nergens zin in.....

Met t niezen van Xena gaat t erg goed. Volgens mij hoeft ze geen andere kuur erachter aan. Haha de katten zijn nu aan t spelen. Timba is 7x zo zwaar, dus wel voorzichtig aan doen. Hij begint nu echt uit zich zelf te spelen. Gisteren wilde hij ook weer met ons spelen, was natuurlijk beetje uit zijn doen

En we gaan weer nieuwe klusperiode in. De ene keer heb ik echt zoiets van, het moet nu lukken, en dan denk ik weer, ach het komt wel goed. Komt t niet nu, dan wel een andere x. Zo probeer ik te blijven denken. Mijn vriendin denkt echt dat ik me te druk maakt dat t misschien daarom niet lukt (au, kat hangt in mijn haren), maar op zich vind ik t wel meevallen hoe ik er mee bezig ben. Tuurlijk ben ik er mee bezig, en vooral in week van NOD, maar het is niet dat ik er nachtenlang van wakker lig. En je blijft er toch wel mee bezig, de ene x minder dan de andere x.

Goedemorgen meiden!

Wat een rust hier zeg...........
Ik heb het hele weekend gewerkt en had geen laptop want Fons had hem mee.
Vanavond moet ik werken, drie nachtdiensten, gadverdamme.
Verder gaat het hier best goed, heb veel gelopen dus heb veel last van mijn buik en rug..........

Kruimeldief, klote dat je je zo beroerd voelt.
Lin, succes met bloedprikken
Bieb, wat een scheetje, die Xena!
Bambi: een kinderwagen besteld, leuk!
April: aan het bijkomen?
Sterretje hoe is het??

En............ik ben het weer kwijt..................
Spring even onder de douche, dan ga ik even boodschappen doen en dan duik ik mijn bedje weer in, kom later nog even buurten goed??
Dikke kus!

Hoi lieverds,

Nou hier een happy met een lekker rustig dagje, heerlijk zeg. Ga zo ff bakkie doen bij mn vriendin, lekker ff kletsen hihi. Ga ff bijlezen, volgens mij was het niet zo heeeeel veel..........

Kusssssssss

hoi meiden,

Linda fijn dat joey zig zo stoer heeft gedragen hoor. best zielig dat ie op 3 plekken geprikt is. verwen hem vandaag maar hoor. wat het weer betreft is nu erg mooi ja, maar hoorde dat het straks helemaal omslaat. winterse buien   gatsie.

april hahaha. lief he als kleine kinderen dat vragen. mijn neefje van bijna 4 ook zaterdag. zegt ie tante diana hoe gaat de baby er dan uit. ik hahaha ehhhh vraag dat maar aan mamma hihihi. we hebben trouwens een x adventure kinderwagen. type quick silver. kleur choco. we hebben eigelijk voor een wat meer een b merk gekozen, maar vond deze gewoon het mooist en practisch. hihi welke hebben jullie eigelijk en al nieuws over de babykamer ?

rimke weer druk met het werk lees ik. gatsie he. hoop dat je de nachten een beetje door komt. en niet te veel doen he is niet goed voor je rug en buik. als ik teveel doe merk ik het meteen in me rug en krijg dan zere voeten joh en  moet dan echt geen strakke sokken aan, want er zit dan een beetje vocht in me voeten en dan zijn ze helemaal dik.

bieb, ohhh ben helemaal uit me ritme ja. heb net het formulier getekend en stuur 1 deel terug en dan zijn we klaar met me ex werk. prima wil er niet meer aan denken (soms maak ik me nog ff druk, tja is toch  niet niks he) maar moet dus helemaal wennen aan me dag indeling. ook nergens zin in. gelukkig wel net ff gezogen en gedweild, maar kom b.v pas om 10 uur me bed uit en moet nu goed opletten dat ik tussen de middag eet anders krijg ik giga op me flikker van me man, moet goed voor zijn kind zorgen hahah.

zit nu trouwens voor het 1e weer achter me pc zelf. de laatste weken steeds met de laptop op schoot of op bed gezeten, maar heb  nu ook weer internet op me pc tje. zal toch vaker de laptop nemen. omdat mijn bureau stoel niet lekker zit en me bed lekkereder ligt hahaha. maar ja heb hier me muziek en foto's op staan.
zal ff kijken of ik me kinderwagen kan plaatsen. en ga dan ff een happie eten.
zo ook ff boodschappen doen en op de thee bij me ouders.

xx bambi

Nou dat viel best mee, wat ik moest lezen ...

Bieb, ach gut, wat een scheetje zeg. Word je toch helemaal verliefd op !!!!! Mooi stel bij elkaar hoor !!!!

Rimke, slaap lekker voor straks en voor vanacht werkse meis

Lin, je mag met recht trots zijn op je kaboutertje .....knap hoor !!!!

Bambi, leuk, kinderwagen besteld. Welke is het geworden?

Kruimeltje, al een beetje opgeknapt?

April, schitterend zeg, dat verhaal van je buurjongetje, wat een logica he haha. Was het maar zo simpel ........

Pipje, hoe is tie meisje?

Sterretje, ben je nu met verlof ??? Gaat allemaal al opschieten voor je he .....nog ff geduld en dan wordt de eerste officiele klusbabe-baby geboren !!!!!

Anoes, moest jij nou vandaag naar het ziekenhuis??? Weet het niet meer zeker, maar anders succes !!!!!

Hier alles goed, morgen mn nod......Voel helemaal niks dus zal wel iet raak zijn. Heb geen enkele klacht ........afwachten maar weer. Heb wel net jes op tijd geklust en aan mn enkels gehangen ( hihi sorry ) dus wie weet.......Ga ff boterhammetje eten en dan ff naar mn vriendin. Tot later vanmiddag meiden....Vanaaf leekr thuis met zn tweetjes, heeeeeeeerlij voruitzicht   !!!!!!!!

Liefs happy

krijg alleen de kleine foto erop. op me hyves kan je hem groter zien, maar dit is hem.
ga nu ff eten

hey meiden

ik heb totaal nergens geen puf voor vandaag niet normaal meer, haha, ik dacht ik ga vanmiddag eventjes lekker in de bank liggen als joey slaapt, maar joey wilde niet slapen dus dat was eventjes balen haha

bambi: mooie kinderwagen hebben jullie, en je bent ook uit je normale ritme vandaan hahaha, neem nu maar een lekker rustig ritme aan meid

bieb: ook helemaal nergens geen zin in las ik, dat is het nadeel van thuis zitten dan gaat je fut zo in ene weg, en gelukkig gaat het met het niezen van xena weer een stuk beter

rimke; 3 nachtdiensten ik hoop dat je ze een beetje doorkomt meid, en je hebt last van je buik en rug las ik, dat is niet leuk, probeer in ieder geval zoveel mogelijk je rust te pakken als dat kan,

happy; veel plezier bij je vriendin vandaag en morgen je nod, spannend hoor meid, ik denk dat we vanavond of morgen weer rustig aan gaan beginnen met klussen

pip: hoe was het bloedprikken, en morgen krijg je de uitslag het zal mij benieuwen

anoeska; hoe was het bij jouw vandaag in het ziekenhuis?? heb je nog een afspraak gemaakt bij de gyn ook?

phoebe: hoe waren de backstreet boys??

vanavond weer naar de yoga toe,

xxxx linda

Terug
Bovenaan