goeiemorge meiden
bieb: ik kan erin komen dat je je wel een beetje lullig onder de situatie van xena voelt dat ze zo niest, maar ja het gaat over en ze is gelukkig erg lief, kunnen ze nu al beter met elkaar opschieten??
jacqy: lekker weekend maar allemaal afspraken gepland, erg is dat he dan wil je eindelijk weer eens een weeekend helemaal niks hebben
phoebe: wij hebben dat ook eens gedaan voor een vriendin die ging trouwen een liedje verzinnen maar dat is inderdaad een hele klus, succes verder ermee en voor vandaag heel veel plezier bij de Backstreet Boys, ik ben benieuwd hoe het is geweest
meiden ik moet hollen, want zometeen begint de eerste communnie kerkmis van mijn man zijn neefje, en je raad het al mijn man ligt nog op zijn nest en ik ga naar de kerk, ach ik ben dat ventje zijn liefste tante dan moet je dat er maar even voor over hebben hahahah
meiden iedereen een fijne dag en ik weet niet of ik hier voor vanavond nog ben want we hebben 2 communiekantjes vandaag, ook zijn nichtje en daar moeten we ook naartoe
xxx linda