klusbabes 22

denk zal ook weer even kijken... volgens mij ben ik nu alleen hahaha
Ik ben bezig om een andere tekst te verzinnen op de melodie van het is een nacht van Guus meeuwis, voor de trouwerij van mijn vriendin, maar het valt vies tegen zeg....

meiden, ik ga naar me bedje..... morgen weer verder aan de tekst...
Ik heb gelukkig nog even, ze gaan in mei trouwen.

morgen lekker naar de backstreetboys   yehhhhhhhhhhh

Misschien nog tot morgen middag.

Liefs Phoebe

goeiemorge meiden

bieb: ik kan erin komen dat je je wel een beetje lullig onder de situatie van xena voelt dat ze zo niest, maar ja het gaat over   en ze is gelukkig erg lief, kunnen ze nu al beter met elkaar opschieten??

jacqy: lekker weekend maar allemaal afspraken gepland, erg is dat he dan wil je eindelijk weer eens een weeekend helemaal niks hebben

phoebe: wij hebben dat ook eens gedaan voor een vriendin die ging trouwen een liedje verzinnen maar dat is inderdaad een hele klus, succes verder ermee en voor vandaag heel veel plezier bij de Backstreet Boys, ik ben benieuwd hoe het is geweest

meiden ik moet hollen, want zometeen begint de eerste communnie kerkmis van mijn man zijn neefje, en je raad het al mijn man ligt nog op zijn nest en ik ga naar de kerk, ach ik ben dat ventje zijn liefste tante dan moet je dat er maar even voor over hebben hahahah

meiden iedereen een fijne dag en ik weet niet of ik hier voor vanavond nog ben want we hebben 2 communiekantjes vandaag, ook zijn nichtje en daar moeten we ook naartoe

xxx linda

kruimels; wat leuk om te lezen dat dat stel dat je gekoppeld hebt nog bij elkaar is, haha en zo te lezen leef je samen met een   pyromaan hahahahaha, en wat lief dat ie steeds zijn hand op je buik legt, het is voor een man gewoon rottig omdat die eigenlijk 9 maanden buitenspel staat want die voelt niet wat wij vrouwen voelen

nu moet ik echt weg hahaha

xxx linda

Goedemorgen iedereen!

Lekker rustig hier gister haha. Kon ik het tenminste ook bijhouden!

Kruimels, lekker weekend, eindelijk! geniet ervan (maar dat doe je al zo te lezen, lekker met kleedje op de bank, een lieve vriend die aan je buik zit....ik ben jaloers haha).

Linda, gezellig naar de kerk....vroeg hoor! Veel plezier in ieder geval vandaag. Ben je alweer helemaal beter?

Bieb, hoe is het met Xena?

Vrijdagavond gezellig gekletst op het forum met iemand die hier ook in de buurt blijkt te wonen....was erg grappig! En nu heeft nog iemand gereageerd op dat topic die hier ook in de buurt woont! Komt allemaal heeeel dichtbij nu haha.

Morgen bloedprikken en dindsdagmiddag bellen.....vind het best spannend want ik heb of een eisprong gehad en heb volgende week zondag mijn nod of ik krijg weer een provernakuurtje....ben benieuwd.

Vandaag weer in de tuin aan het werk. Gister ook gedaan pfffff, best zwaar om coniferen eruit te halen zeg!! Lekker hangen aan de boom enzo, nu al spierpijn en moet nog een dag!

Fijne zondag iedereen!!

XX

hey pip: lekker in de tuin aan het werk haha, en ik hoop dat je een eisprong hebt gehad, succes morgen met bloedprikken

de kerkmis was weer heel erg leuk al die kinderen aan het zingen en stukjes voorlezen altijd leuk zo'n communiemis, en tom is nu in de kermis van zijn nichtje want ik ga echt geen 3 uur achterelkaar in de kerk zitten , en dan over een uur het eerste bezoek afleggen en daarna naar zijn andere zus voor het andere bezoek

Joey heeft vannacht bij mijn vader geslapen omdat we gisteravond een verjaardag hadden, toen heeft joey vanmorgen bij mijn vader het bed weer ondergekotst, ik maak me nu toch wel zorgen of ie niet een vreemde ziekte onder de leden heeft, nou ja morgen meot ie weer bloedprikken en dat zal mij benieuwen wat of daar uitkomt

iedereen een fijne dag en misschien nog tot vanavond

xxx linda

Terug
Bovenaan