klusbabes 22

Ha die Rimke!

NOg even lekker bankhangen dus. HOe gaat het met je buikje? Groeit ie al goed nu?

X

hoi ,

rimke ook al lekker aan het hangen. gelijk heb je hoor. ik ben niet zo weg van de bugaboo, maar gelukkig smaken verschillen anders ahadden we allemaal de zelfde.

pip ook weer geprikt. ben benieuwd naar de uitslag morgen hoor.
linda2 en essy buurten regelmatig op de hyves moet je daar ff de krabbels lezen en dan ben je ook weer op de hoogte hahah.

zo weer verder gtst kijken

Hee meiden,

Ben ik (eindelijk) weer..

Linda: Veel plezier op yoga!!

Bambi: Leuke wagen!! Ja daar heb je nu wel tijd voor.. Kijk maar zo het brengt ook positieve dingen met zich mee.. Maar die zie je meestal pas na een tijdje!!
Leuk joh.. eindelijk je wagen gevonden.. Wat gek dat je bij de quini zo weinig krijgt.. en volgens een vriendin is de Quini nog eens geen fijne wagen ook!!

Happy: Ik heb nergens problemen mee.. zal wel toeval zijn dat er net nog iemand tegelijk met jou op de site wou komen!!  

Rimke: Lekker geslapen?? Werkse vanacht!!!

April: Gelukkig kwam je buurjonhen er zelf mee kwam!! Anders had je je nog ongemakkelijker gevoeld dnek ik!!

Nou ik heb me pyama al lekker aangedaan.. T was dat ik moest werken vanddaag anders had ik niks gedaan vandaag!!

Vriendje lief moet overwerken vandaag verwacht hem pas rond half 12 of erens in die richting

Ik heb overmorgen mijn NOD en ben nog steeds flink misselijk af en toe.. vooral savonds nogsteeds en toch denk ik elke 10 min. daar is mijn ongie al?!? ik wou net toch een test gaan doe (kon me neit weerhouden) maar kreeg de verpakking niet open dus heb hem maar weer op geborgen..

Tis wel rustig hier?!?

xxxxx mamoetje

Sterretje heeft in ieder geval in klusbabes 22 nog geen reactie gepost........ik bedoel dat helemaal niet verwijtend maar zeg het alleen omdat haar uitgerekende datum natuurlijk steeds dichterbij komt en we toch al wel iets kunnen gaan denken als ze een aantal dagen niets post? Wat denken jullie?

XXX

hihihi!
Ben dol op bankhangen!
Pipje: fijn dat het bloedprikken mee viel, het scheelt zo wie het doet! Die vorige kon idd niet prikken! Ben heel benieuwd hoor, als ik je klachten zo hoorde moet je bijna wel een eitje gehad hebben, ik weet niets over die uitslagen dus daarbij kan ik je niet helpen, sorry!!!!
Mijn buikje groeit gestaag maar nog niet heel hard, dat was bij mij in het begin wel zo, maar heeft nu een iets langzamer tempo aangenomen, na de 20 weken schijnt het inenen hard te gaan, dus nog 4 dagen wachten.........hahahaha!!
Bambi: wij kunnen die bugaboo van vrienden overnemen, dus een gegeven paard kijken we niet in de bek..........toch? En aangezien ik alle accesoires rood wil, is het leuk dat deze ook rood is.
Heb van fonske een minimonkey gekregen, ook in het rood, is zo'n draagzak die je ook in de box kan hangen! Heel erg leuk, en handig, en niet duur, kijk maar op www.minimonkey.nl!

he meiden,

lekker dat het wat rustiger is hier, dan kan ik het ook een beetje bijhouden nu ik niet zo lekker ben.

pip, tuurlijk denk ik aan je meid! dat lijkt me gewoon vanzelfsprekend!
hoop zo voor je dat er genoeg progresteron in je bloed zit!!!
lekker alleen vanavond las ik, heerlijk he zo'n rustig avondje.

bambi, wat een mooie kinderwagen, heet deze toevallig "Kees" ?
die heb ik namelijk gezien laatst en die lijkt mij erg mooi en is ook niet zo duur.

bieb, hoe gaat het met xena?

anoeska, weet je al wat meer? je moest toch vandaag naar het ziekenhuis...

rimke, weer druk in de nachtdiensten. trek je het nog allemaal meid?

sterretje, hoe is het met jou? heb je al officieel afscheid genomen op je werk?

lin, gelukkig dat Joey het bloedprikken weer heeft gehad!
krijgen jullie binnenkort de uitslag?

nou voel me vandaag nog steeds niet goed hoor.
gisteren was ik vreselijk duizelig dat was vandaag minder gelukkig maar echt met vlagen misselijk en ik kan het verder niet zo goed uitleggen. gewoon hondsmoe!!!!
geen energie en niet lekker in je vel zitten.
moet morgen eigenlijk de hele dag werken, maar zit echt te twijfelen of ik wel zal gaan.
wil eigenlijk even een rustig dagje voor mezelf even weer bijtanken.
even lekker in bad en even weer helemaal op en toppie erbij lopen.
daar kan je je soms echt een heel ander mens door voelen.
maar voel me dan ook weer schuldig tegenover m'n collega's die dan voor me moeten invallen, kijk morgen wel even als ik wakker word.
vanmorgen de potten/flessen van de eerste week moeders voor moeders ingeleverd.
was zo klaar, volle flessen erin lege eruit en weer weg.
ga nu even holland's next top model kijken en een kopje thee drinken.
misschien tot straks nog even
xxx kruimels

Hoi meiden,

Nou de problemen zullen wel bij mijn laptop liggen, doet echt heeeeel vreemd. Ach beter dat ding als ik he haha

Pip, fijn dat het prikken beter is gegaan, ben benieuwd naar de uitslag. Mooi dat je functioneringsgesprek goed is gegaan en salarisverhogong is helemaal mooi meegenomen !!!!!!

Lin, lekker weer naar de yoga, geniet er maar van he ......

Bambi, wat leuk dat je moeder morgen meegaat joh !!!!! Heb het al vaker gezegd maar, vind het bij jou zo hard gaan op de een of andere manier ......leuk ook een pretecho !!!!! Nou de rauwe witlof heeft rimke al idd helemaal goed omschreven, is echt heeeeel lekker en idd eet ik het zomers vaak als het warm is ........

Rimke, nogmaals voor straks ......werkse meisje

Reneetje, hoe is het met jou meisje ???? Gaat het allemaal al wat beter ?

Liefs happy

Mamoetje, spannend ook he bijna je nod, je hebt toch ook wel wat klachten he ....zal voor je duimen !!!!!!!

Kruimeltje, vervelend dat je je nog niet helemaal lekker voelt he meisje !!! Doe rustig aan he .......

Hier nog steeds geen klachtjes hoor, helaas. Voel me zoals anders, nog wel snot verkouden maar dat hoort er niet bij he whahaha. Tja weer afwachten, bah bah bah

Idd is sterretje er al een tijdje niet he ....tja als die nu ff niet komt gaan we gelijk wat denken he. Spannend hoor, bijna de eerste klusbabe-baby !!!!!

Pipje, weet nog niet wanneer ik ga testen. Ik ben in principe altijd wel netjes op tijd met mn ongie dus als het morgen niet komt , wil ik vrijdag gaan testen.

Ga ff voetbalvrouwen kijken .....
Kusssssssss

Terug
Bovenaan