klusbabes 22

Wat vervelend kruimeldiefje!
Dat je je zo naar voelt.........
Neem de tijd he, ga je zelf maar niet overlopen, want je lijf geeft dus duidelijk aan dat het even niet gaat................misschien kan je morgen een half dagje werken? Of helemaal niet.....................................
Pas maar een beetje op jezelf............(zeg ik die ook gewoon maar vrolijk door gaat..........) Heb de laatste dagen wel heel goed geslapen dus dat scheelt een hoop!!

Ga nog even mm's eten..............

Happy lieverd!
Ik heb al de hele tijd het idee dat ik iemand vergeet...................schandalig!
Hoest met jou? En het thuisfront, je papa enzo? Gaat het goed??
En je hebt dus niet het idee dat het raak is deze maand? Ach, je weet het gewoon niet..........
Dikke kus voor jou!!!

Was je me vergeten , haha geeft niet hoor meis. Hier is alles goed hoor. Met mn paps ook. Hij gat woensdag voor het eerst naar therapie dus ben benieuwd wat hij daar voor oefeningen gaat krijgen. Hij gaat daar dan leren om als hij voelt die ie moet plassen het moet gaan ophouden. Gelukkig merkt hij wel wanner hij moet plassen en dat is al heel wat. Die man die dezelfde operatie als mn veder heeft gehad die heeft dat niet, die laat het de hele tijd lopen. We mogen dus onze handjes dichtknijpen en dat doen we ook hoor !!!!! Ben zo verschrikkelijk blij dat ik weer rust heb ......lekker weer genieten. Nu maar hopen dat er snel een ukkie komt, ben er zoooooo aan toe. Tja we doen ons best en op de een of andere manier heb ik echt het gevoel dat het allemaal wel gaat lukken, alleen wil ik het NU hahaha.

Kusssss van een vergeten happy hihi

nou happy en mamoetje ik vind het echt wel weer spannend voor jullie. happy weinig klachten zegt niks, had ze ook niet.
mamoetje misselijk kan natuurlijk ook een symtoom zijn.

happy het gaat bij mij niet harder als bij de andere zwangere hoor hihihihi

pip ik dacht ook al waar is sterretje. ja dat ga je krijgen als je steeds dichter bij de datum komt, maar hoop dat haar kleintje gewoon nog ff blijft zitten hoor.

rimke vind je recept erg lekker klinken, dus denk dat ik toch voor rauw ga morgen, moet ik de witlof bladen gewoon in stukjes snijden dan?

kruimels vervelend he dat je zo lamlendig voelt, je voelt je misselijk en moe en gewoon gaar maar bent voor je gevoel niet echt ziek. kijk het indd ff aan maar ga niet werken omdat je schuldig voelt hoor. vrijdag de echo he.

ga weer ff verder tv kijken

Bambi: idd gewoon de witlof bladeren in stukjes snijden, vergeet alleen niet het bittere stukje eraf te halen he? Is heel bitter..........bleh!

Ach lieve rimke ...was je me vergeten  haha......Hier alles goed hoor en met paps gelukkig ook. Gaat iedere dag een stukje beter en woensdag heeft hij zn eerste therapie. Hij gaat daar leren dat hij zn plas moet ophouden als hij op de wc zit om zo weer te gaan trainen. We mogen echt heeeeeel blij zijn dat hij zn plas voelt aankomen want die andere man die op dezelfde dag ook die operwatie heft gehad, die laat alles gewoon lopen. Als mn vader opstaat of kracht moet zetten verliest hij wel een paar druppeltjes maar, dat komt vast ook wel weer goed !!! Met mij alles goed hoor. Ik heb idd het gevoel dat het niet raak is deze keer maar, heb wel het gevoel dat het allemaal goed komt haha. Dus we wachten rustig ( pfffff ) af .............

Kusssss van een vergeten happy hihi

Hey meiden,

De backstreetboys waren GEWELIG!!!!
Van mij kunnen ze iedere maand wel komen voor een concert!
Ik heb echt genoten, ik kan alles nog meezingen hahahaha
Ik heb wel slecht geslapen vanacht, ik kreeg die liedjes gewoon niet mee ruit me kop.

We zijn nog niet voor een bankstel geslaagd, we hebben wel erg leuke gezien, maar die zijn dan weer of te groot, of te klein..... dus we gaan nog ff verder kijken, we zitten gelukkig niet op tuinstoelen.

Buuf, spannende dag morgen.... nog bedankt voor je smsje!
Ik ga ff kijken voor een vakantie.....

Liefs Phoebe

Nou mn computer doet echt raar......mn bericht voor rimke stond net niet geplaatst en nu staat hij er wel .....nu staat er dus ongeveer twee keer hetzelfde verhaal whahahaha......nNou rimke, ben je in iig niet vergeten ...ik reageer gewoon twee keer hihi

kusssssssss

Terug
Bovenaan