hoi hoi,
anoeska, wat super leuk meis dat jullie een oogje op een ander mooi huis hebben.
heb je al enig idee wanneer je het van binnen kan gaan bezichtigen?
en voor jou mag er nu ook best wel weer eens iets positiefs gebeuren, vind je ook niet? jij hebt je portie ongeluk wel gehad!
bieb, wat super lief dat Xena al helemaal gewend is aan je en dat hij lekker bij je op schoot ligt.
succes morgen met het "potje" van je mannetje, ach ja het is wat he.
je moet er wat voor over hebben, ppfff.
lin, fijn dat je nog even hebt kunnen spelen met Joey in de speeltuin. wij hebben hier echt geen druppel regen gehad, misschien krijgen wij jou bui vanavond wel, maar hoop het niet!
gelukkig dat je je weer helemaal lekker voelt!
rimke, zo slecht geslapen meid, ggrrrrr. moet je komende nacht alweer in de nachtdienst of morgen pas?
pip, snik snik, laat even wat van je horen......
we zijn zo benieuwd naar de bloeduitslag!
heb je ook al smsje gestuurd, ben benieuwd!
vriendjelief belde net dat hij even de kopakkers af wil maken, tja wat is dat nou weer voor een woord he, haha. dat zijn de korte zijdes van het land. hij is aan het mestonderwerken. en als hij thuis komt doen we samen de koetjes even op stal en dan ga ik een visje bakken voor ons. pangasiusfilet met stokbrood en kruidenboter en huzarensalade. lekker afwisselend en gezond voor de kleine!
vanavond weet ik eigenlijk nog niet wat ik ga doen. in ieder geval even onder de douche of in bad en gtst kijken.
komt er verders nog wat moois op tv?
kom na het eten nog even weer meiden,
dikke kus kruimels