klusbabes 22

Meiden ben er weer vandoor ...........Bieb, geef xena maar een dikke kus terug, anoes, spannend zeg misschien een ander huis !!!! Hou ons op de hoogte he .......mamoetje, je mannetje is een schat !!! Erg lief zeg .....nog niet ongie, ik blijf duimen. Meiden fijne avond allemaal en tot morgen

Kus happy

Mamoetje; toch wel weer lief van je mannetje....en pas om half 3 slapen...foeiii

Wanneer ga je nu testen??? we worden   ongeduldig

oja, ga nu echt eten, doeii

mamoetje: nog niet ongi, spannend hoor meid, wil je wel gaan testen??

bieb; ze zeggen hier tenminste altijd dat je de placenta aan de hond moet geven voor hechting met het kind, maar ik vind dat een beetje onzin want je moet gewoon dat beest erbij betrekken, me schoonzus had 2 honden maar die hebben ook altijd normaal gedaan bij de kinderen eerder heel beschermend naar de kinderen toe

ik ga even een broodje eten met joey ben er zo wel weer

xxx linda

happy fijne avond,

meiden tot staks

Pip: wat was de uitslag van je bloed?? ik ben zo benieuwd of je een eisprong hebt gehad

xxx linda

Happy lieverd, tuurlijk pendel ik nog een keertje voor je!
Vraag het van de week nog een keertje, als ik dan alleen ben dan doe ik het, heb dan wel je echte naam en geboortedatum nodig he? Weet je voornaam nog wel maar je achternaam en geboortedatum niet........................
En bieb, voor jou pendel ik gewoon weer april goed??? Hahahahaha!!!

Eet ze allemaal!
Voor mij wordt zo gekookt, rijst met een prutje.......................
Heb een beetje een zere buik, last van mijn darmen ofzoiets..........bleh.........

hoi hoi,

anoeska, wat super leuk meis dat jullie een oogje op een ander mooi huis hebben.
heb je al enig idee wanneer je het van binnen kan gaan bezichtigen?
en voor jou mag er nu ook best wel weer eens iets positiefs gebeuren, vind je ook niet? jij hebt je portie ongeluk wel gehad!

bieb, wat super lief dat Xena al helemaal gewend is aan je en dat hij lekker bij je op schoot ligt.
succes morgen met het "potje" van je mannetje, ach ja het is wat he.
je moet er wat voor over hebben, ppfff.

lin, fijn dat je nog even hebt kunnen spelen met Joey in de speeltuin. wij hebben hier echt geen druppel regen gehad, misschien krijgen wij jou bui vanavond wel, maar hoop het niet!
gelukkig dat je je weer helemaal lekker voelt!

rimke, zo slecht geslapen meid, ggrrrrr. moet je komende nacht alweer in de nachtdienst of morgen pas?

pip, snik snik, laat even wat van je horen......
we zijn zo benieuwd naar de bloeduitslag!
heb je ook al smsje gestuurd, ben benieuwd!

vriendjelief belde net dat hij even de kopakkers af wil maken, tja wat is dat nou weer voor een woord he, haha. dat zijn de korte zijdes van het land. hij is aan het mestonderwerken. en als hij thuis komt doen we samen de koetjes even op stal en dan ga ik een visje bakken voor ons. pangasiusfilet met stokbrood en kruidenboter en huzarensalade. lekker afwisselend en gezond voor de kleine!
vanavond weet ik eigenlijk nog niet wat ik ga doen. in ieder geval even onder de douche of in bad en gtst kijken.
komt er verders nog wat moois op tv?
kom na het eten nog even weer meiden,
dikke kus kruimels

oohh sorry happy was jou helemaal vergeten, sorry sorry.
gelukkig dat je na de zonnebank en een kruikje je weer beter voelde.
lekker is dat altijd he die warmte, daar kan ik ook zo van opknappen!
eetse meis, klinkt allemaal lekker wat je gaat maken!
doei doei

he kletsers,

ff snel want gilmore girls begint. alles was oke bij de vk. hartje weer gehoord en weer 3 kilo erbij hahaha. mag over 3 wk weer komen en een week daarvoor moet ik 2x op een dag bloedprikken. bloedsuikeronderzoek. eerst nuchter en dan s'middags 2 uur na de maaltijd weer. nou lekker lek dus over 2 weken.
me moeder vond het leuk om te zien en mee te maken en zei bij het hartje zo das krachtig en hard hahaha.

verders had ik vadaag ergens bij het zwanger zijn forum gelezen dat je niet thuis boven mag bevallen bij een gewicht over de 100. vond dat zo raar dat ik er gelijk naar heb gevraagd bij me vk. dfie zegt dat afhangt van het ambulance personeel en dus niet overal zo is en heeft niet met 100 kilo   te maken maar met je bmi als die boven de 35 is aan het begin van je zwangerschap dan zou je dus in het ziekenhuis moeten bevallen ofzo. oftewel ik hoef me geen zorgen te maken.

kom miss later nog buurten en bijlezen. eerst tv avond. gilmore girls, gtst, desp,housewives .

doei doei

xxx bambi

Terug
Bovenaan