klusbabes 22

He meiden!

Happy, kut zeg! ongie geworden! Had het zo voor je gehoopt! Op naar de volgende ronde!

Kruimels, wat verstandig van je om je ziek te melden! En dit weekend als alles goed is aan iedereen het vertellen! spannend hoor

Lin, heb je al de bloeduitslagen van joey?

Pip, heb jij ook al de uitslag?

Bieb, fijn dat het goed gaat met xena!

Mamoetje, spannend hoor, morgen nod!

Hier alles redelijk. Heb klusweekend achter de rug. en vanaf gisteren al knallende koppijn! niets helpt!

Fijne avond!

Liefs Jacqy

Even snel voordat ik overschakel naar de laptop en ga reageren op iedereen..

Als ik nog niet ongie ben ga ik vrijdag testen.. maar heb het idee da tik gewoon ongesteld ga worden.. weet niet waarom

xxx Mamoejte

Hee  meiden,

Kruimels: Heel verstandig van je.. Dat boeren leven trekt mij altijd wel.. zie het al helemaal voor me als je iets verteld... hihi.. in de buurt waar mijn vriend meestal moet voetballen staan er onderweg heel veel boederijen te koop.. maar me vriend houdt er neit zo van.. En wat is mestonderwerken?!? hihi of ben ik nu een beetje dom?

Jacqy: Vervelend dat je zo'n hoofdpijn heb.. hopelijk is het snel weg

Bambi: gelukkig was alles goed bij de verloskundige.. Wordt je neit lekgeprikt door muggen dan wel door verpleegsters:p

Anoushka: Leuk zeg.. hopelijk bevalt het huis jullie.. Wonen jullie daar nu ook in de buurt? Succes op de EHBO

Rimke: Mocht het zover zijn bij ons.. neem ik mijn eigen kinderkamer over.. hebben ik en me zusje in geslapen en nu staat ie bij een vriend van mij.. maar zodra ik hem nodig heb krijg ik hem terug.. ff likje verf en hij kan er weer tegen..

Mart zit het nieuws te kijken.. mnou mis ik een gedeelte van Mcglouds Daughters..

xxx Mamoetje

Dat is leuk mamoetje! Dat alles nog in zo'n goede staat is dat je eigen kindje er in kan liggen! Fantastisch!
Ach, wij hebben laatst dus een wiegetje via marktplaats gekocht, en het ledikantje en de commode kopen we bij IKEA. Verder inrichting in geheel eigen stijl. Hou erg van uniek zeg maar.....en niet zo van de kant en klare kamertjes. Ben dol op styling van woonruimtes en doe dat dus graag, zo ook bij onze baby kamer.
Het quilt wat ik via miss little had besteld is zojuist binnen gebracht, hij is te schattig!
Ben er zo blij mee!

Kruimeldiefje: het lijkt me idd fantastisch leven zo op het platteland, op een mooie boerderij......zou ik ook wel graag willen. Als fons ooit purser is dan gaan we op zoek naar een mooi woonboerderijtje.....................dan hebben we meer geld, vandaar!

PIP!!!!! Hoe was het????

hey meiden

zo joey slaapt Tom zit in de bank, me kopje vrouwenmantel staat te trekken haha en ik zit even achter de laptop

Kruimels; dat klinkt lekker wat jullie gaan eten, hopelijk smaakt het jouw ook meid

jacqy: knallende koppijn jeetje meid dat is niet fijn en al helemaal niet als niks helpt, lekker vroeg je bedje in meid en hopelijk is het morgen een stuk beter

bambi: alles was weer goed bij de vk , en over   2weken moet je weer bloedprikken, bleh het went nooit hoor vind ik dat bloedprikken

weet je wat ik af en toe heb, je hebt wel eens een soort blurp in je been, dat heb ik nu af en toe in het gebied tussen me borsten zeg maar, dat vind ik best wel eng dus ik ben al bang dat het me hart of aderen is ik ben zo'n doemdenker, maar het is net of er een soort lucht dan doorheen gaat ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven

xx x linda

mamoetje: dat is inderdaad leuk als je je eigen kinderkamer kan gaan gebruiken waar je zelf nog in hebt geslapen, mijn ouders hadden dat niet meer die hebben alles weggegeven aan arme landen wel jammer

rimke; je quilt is gekomen leuk hoor meid, ben je er klaar voor voor de nachtdienst

xxx linda

Hee linda:

Ik heb dat nooit zo'n blurp.. ook niet in me been..

Maar ik heb ook gekke dingen met me hart.. Een paar weken geleden toen ik op me werk stond ging me hart ineens heel gek doen.. het voelde echt net als een stuiterbal ging echt heeeel snel,, weet niet hoe ik het anders moet omschrijven,.. maar sindsdien heb ik bijna elke avond als ik ga liggen dat mijn hart heel duidelijk klopt.. de ene keer snel en de andere keer niet maar wel echt heel duidelijk.. dit maakt mij ook een beetje bang.. maar zal me er wel te druk over maken daarom ga ik er ook neit mee naar de dokter..

xxxx mamoetje

Rimke: Ik hou eigenlijk ook niet zo van die style waarin die is.. Ik hou erg van heel donker beuken.. maar daar betaal je dan ook wel een prijsje voor.. en voor een kinderkamer lijkt me dat ook neit erg geschrikt..

xxx mamoetje

Terug
Bovenaan