klusbabes 22

hey girlz

bieb; de zaadjes zijn naar het ziekenhuis gebracht, hopelijk krijg je vrijdag de uitslag ervan, en hoe was het bij het cwi?
hahahha de poezen zijn echte zoetekauwers hahaha

bambi en sterretje heerlijk aan het niksen ga er nog maar even van genieten, want voor sterretje is dat over eenpaar weekjes over hahah

ik heb de ha gebeld voor de bloeduitslag van joey maar ik moet morgenmiddag terugbellen watn ze had het net binnen gekregen en nog niet naar gekeken dus dan morgen maar even terugbellen, maar gelukkgi gaat het weer een stuk beterder met joey want hij eet sinds gisteren weer

ik ga nog eventjes lezen en daarna komt me pa en dan kan ik de spaarzegeltjes rond gaan brengen die ik altijd op woensdag rondbreng

ik ben er vanmiddag nog eventjes

xxxx linda

Linda'morgen pas uitslag van Joey. Fijn dat hij zich wel al beter voelt

Bij cwi alles goed. Moet na 1e officiële werklozen dag binnen 1 tot 4 dagen terug voor de evt uitkering. Had nog paar vacatures gezien, dus mijn CV sturen ze door naar de bedrijven

Volgens mij dacht mijn vriend ook dat het hele potje vol moest haha, was natuurlijk een tegenslag dat t maar een beetje was hihi
Nouja, als test niet goed is dan moet ie zich nog maar een paar dagen inhouden, maar niet volgende week want dat is mijn vruchtbare periode

Vanmorgen ruimde ik een paar maandverbandjes op die nog in mijn tas zaten (schone hoor), en kreeg opeens een kriebel in mijn buik en dacht, he die heb ik vanaf volgende maand niet meer nodig....Ik hoop t zo...zucht

ga nu stofzuigen en wc's doen, toch weer nuttig werk....

Hey meiden,

Happy; Oh nee, balen dat je ongie bent zeg. Ik ben het met sterretje eens hoor, die stomme rd's willen we niet meer zien. Hoe gaat het nu met je?

Pip Stip; Balen zeg dat je geen eisprong hebt gehad, ben benieuwd wat ze gaan zeggen met je volgende afspraak.

Bieb; En je huishoudelijke taakjes weer gedaan? Spannend dat ze nu het zaad van je man gaan bekijken, tja ik heb er geen verstand van, maar volgens mij hebben ze daar echt niet veel voor nodig hoor.

Linda; Nog geen uitslag dus! Maar ik las wel dat je trots kunt zijn op jullie kabouter, stoer hoor dat hij het zo goed deed tijdens het bloedprikken.

Kruimels; Hoe is het met je, al iets minder misselijk, ik hoop het voor je.
Rimke; Ben je weer klaar met de nachtdiensten?
Sterretje; Lekker verlof, geniet ervan! Ben je al ver klaar met alles of moet je nog veel doen?

Hier alles rustig, gisterenavond borstvoedingscursus gehad, was pas de eerste avond (zijn er in totaal drie), maar lijkt me echt wel heel nuttig hoor, echt een aanrader voor de zwangere onder ons. Ik volg een cursus via borstvoeding natuurlijk (ze hebben ook een internetsite, dus je kunt kijken waar ze cursus geven). Het was gewoon bij iemand thuis, met 6 andere meiden, en evt partners. Mijn   man is ook meegeweest.

April

Anoeska; Leuk zeg plannen om te verhuizen, zijn jullie al gaan kijken?

Mamoetje; Volgens mij wordt het spannend voor jou, hoe gaat het?

Jacqy; Hoe is het nu met je oma?

Bambi; Volgens mij vroeg jij naar dat bloedprikken voor je suiker, ik heb laatst wel bloed moeten laten prikken, maar niet op meerdere tijden, dus vast niet voor mijn suiker......
Bij ons komen ze van de kraamhulp over een paar weken langs, maar doen in principe ook geen controle voor het kamertje hoor. Als je vragen hebt kun je die natuurlijk wel stellen.

Wat ongezellig, er is helemaal niemand...................
Ik heb eigenlijk al honger, maar het is nog zo vroeg, oh nog even en ik ga weer snoepen..................

Ik ben der.. lees even mee vanaf me werk.. ik kom zo thuis gelijk even.. (over een min. of 20)

xxx Mamoetje

NOg steeds niets te zien

Oh mamoetje wat spannend!! Ik ben eigenlijk even kwijt wanneer je ongi moet worden.... Ik ga even op de roze wolk kijken.

Oh Mamoetje ik zie het al, vandaag.... Spannend hoor, wisselt je cyclus of is ie redelijk constant? En hoe voel je je verder?

Renee; Hoe is het met je, lang niet meer op het forum geweest volgens mij...

Terug
Bovenaan