klusbabes 22

@april: ben je er nog?
Ik heb van 2 organisaties een info-avond over borstvoeding gehad en het was zeer interessant, dat ben ik met je eens.
@bambi: ik heb nooit 2 keer op een dag bloed moeten prikken. Ik heb rond de 14 weken geprikt, maar of dat ook voor suiker was?
@linda: ben je me uit aan het lachen wat de rust betreft? Iedereen zegt geniet er maar van, maar ik geniet meer mét de kleine dan zonder. Ik vind dat ook altijd iets vreemds om alvast uit te rusten. uitrusten komt voor mijn gevoel pas na inspanning en niet ervoor. Ik las echter vandaag dat de rust ook invloed heeft op de groei van de kleine. Echter maak ik het echt niet bond. Heb al weken geen klachten meer. Ik lees de hele tijd iets over bloed prikken bij Joey. Heb ik iets gemist?

Ik zit ondertussen met mijn neus in een meisjesnamen boekje, oh wij vinden het echt zo lastig!
Als rust invloed heeft op de groei van die kleine dan krijg ik vast een 10 ponder, ha ha ik doe nu nl erg rustig aan ivm mijn rug.

ooohh mamoetje spannend, nog geen rd te bekenen.

april, ik weet het niet hoor hoe dat zit met bloedprikken, bij mij staat er duidelijk bloedsuiker onderzoek. en van dat kamertje zal vroeger wel geweest zijn.
moeten we nu trouwens zelf zorgen voor een babyweegschaal na de geboorte ? weet jij of sterretje dat en waar ga je de klossen vandaan halen?

is het echt zo informatief die bv cursus? stgerretje had hem ook gedaan, maar me moeder vind het zon onzin, deed je vroeger ook niet hahahah. ik weet niet hoor. ik heb zoiezo geen zin in gedoe met me tieten en als de bv niet meteen slaagt ga ik niet verder hanissen hahah

hier vanmiddag heerlijk in het zonnetje gezeten bij me ouders in de tuin, mijn tuin heeft s'middags geen zon hellaas. en lekker met de honden gewandeld en een lekker waterijsje gekocht. lekker zonder jas het is echt heerlijk. geloof dat ik zelfs verbrand ben in me gezicht hahaha. me achter deur staat open en me katten zijn op onderzoek uit. ze vinden het heerlijk, maar ben benieuwd hoelang ze in de tuin blijven, ze zijn verder als het balkon op de flat nooit geweest. van mij morgen ze straks gewoon verder, maar vind het toch een klein beetje eng hoor. me kindjes zijn al 3 en de jongste 2 en blijft toch vreemd hahah

we eten boerenkool, mmmh niet echt gewedig bij dit weer maarja anders kan ik de boerenkool weggooien is zonde he. ga ff kijken bij het eten.

xx bambi

Ha meiden!
Wat is er gisteravond weer gezellig gekletst!
Ik heb fantastisch geslapen voor de verandering, werd om 12.30 wakker omdat ik moest plassen, had er geen zin in en ben weer in slaap gevallen tot 14.30 , toen toch maar even geplast en weer geslapen tot 16.30! Kijk, zo hoort het dus..............
Moet nog een nachtje en dan ben ik lekker 6 dagen vrij! Heb dan ook 5 dagen achterelkaar gewerkt, en mijn lijfje is dat niet meer gewend........en frutstel is het er ook niet zo mee eens. Zere rug!

Bieb: die kwakjes zijn nooit heel veel hoor, het lijkt heel wat na de sex, al die zooi, maar zo in een potje was het bij Fons ook niet veel dus het zal wel normaal zijn......

Sterretje: lekker genieten hoor, lekker kleertjes wassen enzo, oei, ik kijk er zo naar uit!!!!

Bambi: nog even lekker je bedje in gedoken! Heerlijk!!!!

Kruimeldiefje: die echo vrijdag komt helemaal goed joh, je bent zo misselijk enzo, dat kan niet anders dan goed zitten!

April: lieverd, hoest met jou!!!

Pipje: hoest met jou gegaan vandaag? Na je lekkere verwen avond van gisteren??

Lin: wat moet je lang wachten op die uitslagen van joey joh, vervelend altijd he?

Happy: geef nog even je geboorte datum en achternaam, dan pendel ik vanavond even voor je!

Als de kinderkamer begint op te schieten zal ik idd eens een foto plaatsen, tevens van mijn buikje, goed?

och die meidennaam pffff. jhahahah
en ben ik dan appart ofzo met dat prikken. mhh volgende keer maar ff vragen.

Bambi; Nee, je hoeft zelf geen weegschaal te hebben! En wat die klossen betreft, die haal je volgens mij bij de thuiszorg winkel...
Ja, lekker he dat weer!

@bambi: je weet toch dat ik een nieuw bed heb. Nu blijkt mijn bed niet het minimum van 65 cm hoog te zijn maar 75 of 80 cm. Bij dit hemelbed kan ik geen klossen plaatsen. Je kunt ze huren bij de thuiszorg en je moet ze 4 weken vooraf afhalen samen met een po voor de placenta en evt. een ruggensteun als je een bed hebt wat aan hoofdzijde niet omhoog kan.
Wat de borstvoeding-info betreft, deze is er juist zodat het dadelijk zo makkelijk mogelijk gaat. Ze geven wat tips zodat je een goede start maakt. Ik snap dat je moeder vindt dat het niet nodig is, maar als we alles zoals vroeger moesten doen dan hadden we nu nog asbest in onze woningen, etc

Terug
Bovenaan