he hoi,
bieb, ik vroeg net even aan mijn mannetje hoeveel sperma hij in het potje had zitten, omdat je schreef dat hij daar een beetje onzeker over was.
mijn mannetje omschrijft het als een lepel inhoud, dus zo'n gewone eetlepen waar je vla mee eet, haha. stelt dus ook niks voor, maar het gaat idd om de hoeveelheid actieve zaadjes die erin zwemmen.
en als het zaad overachtief is, zoals bij mijn vriendje het geval was, dan kan het wat klonterig zijn, was dat bij jou mannetje ook zo?
spannend wanneer je de uitslag krijgt!
lin, morgenmiddag dus terugbellen voor de uitslag van Joey, nou gelukkig dat hij zich weer een stuk beter voelt! vast niks aan de hand, gewoon griepje geweest.
haha sterretje en ik waren idd beetje laat, maar ook ik heb lekker uitgeslapen tot 9:30 hoor, dus no worry's, hihi.
april, dank je voor de goeie tip over de borstvoeding, welke site is dat precies? gewoon googlen en dan natuurlijke borstvoeding?
als het mogelijk is wil ik ook borstvoeding gaan geven.
wat een heerlijk weer vandaag!!!!!
ben veel buiten geweest en heb vanmiddag echt even een half uurtje in het zonnetje gezeten, VITAMIENTJES joepie!!!!!
voel me vandaag opperbest, hoop dat dat zo blijft, we moeten vanavond nog naar dat afscheidsfeestje van roelof zijn nichtje.
de boer zit dus nog steeds op het land, druk met ploegen, trouwens weet effe niet meer wie het vroeg, maar mestonderwerken betekent eigenlijk precies zoals het er staat dat de mest (koeien/varkens/kippen) onder de grond gewerkt word, om het gewas daardoor weer beter te laten groeien. snap ie??? hihi.
ga zo lasagne maken, en dan eten we als ik bel dat ik het klaar heb, en dan komt hij thuis eten.
collega van mij heeft vanmorgen haar gesprek bij de notaris gehad, die collega waar ik al eens over heb verteld dat ze ruzie om het huis had met haar ex.
en nu is alles opgelost, dus die kan weer rustig ademhalen, ppffff.
morgenvroeg moet ik werken van 9:30 tot 13:30 en daarna ben ik vrij.
vrijdagochtend om 10:40 de echo en dan zaterdag de hele dag nog werken.
dan ga ik het mijn ene collega ook vertellen waar ik die dag mee werk, leuk!
die kan wel wat goed nieuws gebruiken, want haar oma ligt op sterven. hoop dat ik haar een beetje kan opvrolijken met dit nieuws.
zij wil zelf trouwens geen kinderen, ze is nu 34. het past niet in haar leventje zegt ze.
hoop dat ze er later geen spijt van krijgt!
even kijken wie er nog is hier....