klusbabes 22

sterretje, kan het me heel goed voorstellen dat je hoopt dat het eerder komt!
als hij het er aan toe heeft en groot genoeg is, waarom zou die dan moeten blijven zitten.
dan kan je er idd lekker wat langer van genieten, tijdens je verloftijd.

trouwens, ik denk ook dat je een jongen krijgt, haha

Ben zometeen idd 6 dagen vrij hoor!! Helaas slaat het weer om, ik zat net even in pyama in de tuin heerlijk!!!! Maar de zon trekt hier nu ook weg!

April: kan me voorstellen hoe je je voelt hoor, normaal leef je er idd naar toe, en dat heb je nu niet, en dat is wel jammer. Ben trots op je dat je dit zo besloten hebt, denk dat het het beste is!

STerretje: wat een geregel nog he? Ongelooflijk vind ik dat, daar hou je bijna geen rekening mee (oef, klein is in mijn lies aan het trappen...........au!!!!), je hebt die 6-4 weken bijna nodig om alles nog te regelen!

Bambi: geen borstvoeding voor jou dus, is toch ook prima, als je je daar zo bij voelt moet je het niet doen! Komt van de zomer wel de zon in je tuin? Zou wel lekker zijn he, als je bevallen bent, lekker je kind in zijn bedje te maffen en jij lekker in de tuin! Ik zie het in ieder geval helemaal voor me...........hahahaha!!!

bambi, wat leuk zaterdag je pretecho al, kan me voorstellen hoor dat je het graag wilt weten!!!!
ik ben ook vreselijk nieuwschierig, maar mijn mannetje wil het ook niet weten zoals het er nu naar uitziet. we zien het wel in de loop van de maanden hoe het gaat.
eetse meid,

rimke, wat heerlijk dat je na deze nachtdienst lekker 6 dagen vrij bent.
dat is het voordeel er natuurlijk weer aan.
hoe gaat het verder met je?

He kruimeltje:
Met mij gaat het prima, echt!
Geniet echt met volle teugen........maandag de 20 weken echo dus dat is nog wel even spannend maar ook wel weer erg leuk om onze frutsel te zien.
We willen niet weten wat het wordt, nou ja, we willen het wel weten maar we kunnen onze koppen niet houden dus willen we het niet weten..............snap je?

We zijn op het werk verhuisd naar een nieuwe afdeling en nu moeten we veel meer lopen en dat voel ik wel moet ik zeggen. Vannacht was het erg druk en weinig gezeten en dan heb ik gewoon een zere buik en rug, dus doe ik 's avonds helemaal niets!

Fijn dat jij je ook weer wat beter voelt vandaag! Hoop dat de misselijkheid lekker weg gaat zakken zometeen..........hoever ben je ook al weer, een week of 7 toch?

ik geloof dat er niemand meer is, haha.
ga ook aan mijn eten beginnen.
weet niet of ik vanavond nog even kom bijlezen als ik terug ben, word vast niet zo vroeg en morgen weer werken.
dan kom ik morgenmiddag/avond weer.
dikke knuffel kruimels

ps: pipje, succes morgen met tuinhof!
ik hoor het wel he?

@bambi en kruimels: er zijn ook stellen waarvan de een het geslacht weet en de ander het niet weet. Mooi compromis toch?
@rimke: nou, eerlijk gezegd werd ik voor mijn verlof zo zenuwachtig dat ik een paar dingen toen geregeld heb.
Vandaag heb ik mijn kraampakket klaar gelegd en lijstjes gemaakt van wat ik voor een bevalling moet klaarleggen en wat er in mijn koffertje moet zitten mocht ik toch naar het ziekenhuis moeten.
Ik moet deze week nog naar de drukkerij, maar als de proefdruk bevalt zijn we daarmee klaar. Ik ga dan adressen intypen op de computer en ze alvast op stikkers uitprinten. evt. al ooievaarpostzegels halen.
Dan heb ik nog een paar kleine dingen nodig voor de baby-uitzet en dan kan ik beginnen aan mijn kraamcadeaus. De kleren wassen, de klamboe en het gordijn strijken en dan heb ik nog 5 a 4 weken voor de boeg.

oh rimke je was er nog wel, haha.
wat fijn dat je je zo goed voelt!
kan ik me voorstellen dat je na die nachten dan wel gebroken bent en als je veel moet lopen steeds. dat hoort er helaas bij die klachtjes.

ik ben vandaag 8 weken zwanger.

Terug
Bovenaan