klusbabes 22

Ik ben er nog wel hoor, maar ben ondertussen aan het google voor een meisjesnaam, pff dat valt echt niet mee.
Ik ga zo maar eens mijn eten op zetten, jammie ik heb echt zo'n honger. Eigenlijk heb ik gewoon zin in friet of pizza, maar ik heb nog een restje van gisteren dus dat ga ik toch maar eten, goed he!

jeetje sterretje, wat komt er veel bij kijken he, ppffff
zorg maar dat je alles goed ver van ter voren klaar hebt staan, dan kan je dan tenminste lekker relaxen.

@rimke: het trappen in de lies is echt vervelend. Ik duw de kleine dan altijd weg. Het zou je maar tijdens het autorijden gebeuren.
@kruimels: een voorkeur? Nu niet. Ik heb bewust bij beide stil gestaan en ik zie bij beide geslachten de leuke dingen.

heel goed rimke!!!!!
en hoop dat je een leuke meisjesnaam kunt vinden.
eetse meid.

dames nu ben ik echt weg, heb trek!
doei doei

Wahaha echt grappig, wij hebben dus al een tijdje een meisjesnaam die we beide wel mooi vinden, maar toch twijfel ik nog. Nu dacht ik net, oke ik sla het boekje gewoon ergens open en met die letter ga ik zoeken, ha ha sla ik hem dus open op de pagina waar die ene naam staat......
Hoezo bijgelovig! En die kleine ligt me tcoh te trappen, dus of zij wil zeggen; Ja dat is een mooie naam, of hij zegt; Stop nou maar ik ben toch een jongetje, wahahaha ik ga zometeen nog zweven...............

@bambi: leuk de pretecho
@rimke: wil jij t ook al niet weten???

@rimke: ik had dat ook op het werk. Ik probeerde dan vaak bepaalde zaken in een gedeelte van het gebouw te combineren. Maar goed, dat is moeilijk met jouw baan lijkt me.
@kruimels: valt wel mee hoor. Daar krijg ik echt geen 6 weken mee gevuld.
@april: misschien zegt zij wel: "ja, dat vind ik een mooie naam" Ik had 2 namen en twijfelde toen ook aan een van de 2. Uiteindelijk kwam ik per toeval DE naam tegen. En die leek heel erg op die andere die we beiden mooi vonden. Maar mijn man vond deze zelf ook net iets mooier.

Lieve april, meisje, ooit wel eens een zwevend nijlpaardje gezien!!!????

Terug
Bovenaan