klusbabes 22

Whahahaha!
Nee, wij zijn al heel lang uit onze namen..............dus herken het probleem niet zo, maar het lijkt me wel vervelend. En dan zal je zien, ben je je hersens aan het breken over een meisjesnaam, krijg je een jongetje.....................

Meiden, ga eventjes douchen.........tot later!!!!

precies, daarom moeten jullie vragen wat het geslacht wordt
Dames, mijn mannetje is thuis en we gaan aan de soep. vanavond gaan we samen naar de pufklas, hahaha lijkt me vreemd met al die partners erbij

hey meiden

bambi: lekker in het zonnetje gezeten meid, en wat die borstvoeding betreft zoals jij het zegt je zet hem aan je tiet en klaar is kees, nou zo werkt dat niet echt hoor, bij mij was het een drama want joey wilde niet aan de borst en voordat het zover was was er een heel geklus aan vooraf gegaan

april: ik vind het wel goed dat je naar zo'n cursus gaat je steekt er altijd wat vanop, ik kon toen niet heen gaan omdat ik zo'n hoge bloeddruk had en de laatste 10 weken op be d heb gelegen en mocht me niet zoveel bewegen ik vond het wel jammer

sterretje; ik lach je niet uit hoor meid en ik bedoel met rusten ook gewoon voor zometeen je bevalling je lichaam heeft gewoon echt rust nodig, en je kan nu gewoon nog lekker gaan liggen wanneer je wilt maar ik bedoelde het niet verkeerd hoor meid

rimke; lekker geslapen las ik heerlijk meid en zometeen weer lekker 6 dagen vrij
en ik wil zeker een foto zien van jullie kinderkamer

ik ga weer even verder lezen

een hoop getrappel in al die zwanger buiken las ik heerlijk ik kan niet wachten tot ik dat weer ga voelen,

kruimels; wat fijn dat je je vandaag goed voelt en voor vanavond veel plezier op het afscheidsfeestje van roelof zijn nichtje
en vrijdag heb je de echo en dan aan iedereen vertellen wat ontzettend leuk

meiden wat een heerlijk weertje vandaag, vanmiddag eventjes met joey naar de speeltuin hier in de buurt geweest dat vind ie altijd leuk en nu zittten we lekker stokbrood met kruidenboter te eten
de kapster komt ook nog om half 8 dus ik ben er vanavond niet

xxx linda

He meiden!

Hoe is het hier? Lekker gekletst zie ik!

Rimke, de 20 weken echo, spannend hoor maar wel erg leuk! Wat gaat de tijd hard zeg! 20 weken alweer!

Bambi, last van je bil! Goed in de gaten houden hoor!

Kruimel, alweer 8 weken! En vrijdag de echo!!!

Sterretje, hihi lekker van je verlof aan t genieten?

Linda, wat fijn dat het weer wat beter gaat met joey! En morgen de bloed uitslagen...

Pip, succes morgen bij de gyn!

Bieb, bakje kwak ingeleverd. Mooi zo! ook weer gedaan!

Mamoetje, nog steeds alles "schoon" las ik...

Hier alles rustig. Nog steeds last van mijn hoofd. Schiet echt niet op! Met oma alles rustig. Ligt weer gewoon in beverwijk, op zaal met verbinding naar de hartbewaking. Ze zijn nu aan t kijken naar een verpleegtehuis, want ze kan niet eeuwig in t ziekenhuis blijven!

Fijne avond!

Liefs Jacqy

jacqy; nog steeds last van je hoofd, he bah meid, dat schiet niet op, gelukkig ligt je oma weer op de zaal,   en hopelijk blijft het nu allemaal goed gaan, en in een verpleegtehuis is waarschijnlijk   ook de beste keuze want ze kan niet alleen blijven   nu

xx linda

meiden ik ben er weer vandoor, ik ben er vanavond niet morgen lees ik weer bij

iedereen een fijne avond en tot morgen

xxx linda

Terug
Bovenaan