klusbabes 22

he gats word er helemaal sago van.
ff voor de duidelijkheid. ik wil WEL bv geven. en zoals jij het zegt linda, zo makkelijk is het niet, nou voor mij dus wel.Ik vind het heel vervelend dat het met joey niet wilde lukken, maar ik heb mijn punt hier al meerdere malen duidelijk beschreven.
dus voor mij wel hup drinken, wil het niet lukken, dan stap ik over op fv, want ik wil geen gedoe met kolven,kloven, hoesjes en weet ik veel wat allemaal.

dus ik ga wel bv geven , althans we gaan dat proberen en lukt het dan lukt het en zo niet dan niet.

vind wel dat we daar gewoon over kunne praten hoor. ik vraag niet voor niets aan april en sterretje wat zon cursus inhoud ed. want ik wil weten of het ook wat voor mij is, en ikdenk persoonlijk van niet, maar gelukkig hoeft dat ook niet en zijn we allemaal verschilend.

no hard feelings voor niemand hoor. \
ga nu weer tv kijken.

xx bambi

Wahahahahaha!
Bambi: lieverd, het maakt toch helemaal niet uit wat anderen vinden?? Als jij vind dat je een goede keuze maakt, is dat een goede keuze voor jou! Punt uit!
De discussie over borstvoeding zal altijd blijven meid, de een zweert erbij, de ander vind het afschuwelijk, bij de een gaat het heel makkelijk, bij de ander niet, zoals bij linda.
Je gaat het proberen, en als het niet lukt, lukt het niet! Klaar. Prima toch??
Dikke kus voor jou meisje!!!

Hoi lieve meiden,

Wat een gezellige boel is het hier geweest zeg. Ik heb niet bijgelezen want moet zo nog ff naar mn ouders en ga het echt niet redden....Vanmiddag voor de eerste keer met mn paps naar therapie geweest. Hij heeft een aantal oefeningen meegehad en moet nu 1x in de 3 weken een uurtje daar naartoe. Ze waren daar heeeeeel positief over het feit dat hij het voelt aankomen en het dan kan ophouden tot de wc en dat hij s nachts gewoon "droog " is . Mmoi dus, word ik weer helemaal blij van !!!!

Pipje, verdorie lieverdje wat is dit nou toch balen zeg. Ben benieuwd wat ze nu gaan doen. Eerst nu maar voor die eisprong zorgen he ......dan kun je tenminste wat. Wat gezellig lekker ff met je mannetje naar de italiaan ............

Rimke, belinda holscher           14-04-1975       Alvast weer bedankt meisje !!!!

Meiden, denk aan jullie hoor en lees vanavond ff bij. Kwam nu ff snel naar pipje dr nieuws kijken. Morgen moet ik lang werken, bah tot half zeven vanaf morgenochtend een uurtje of negen.............Misschien tot straks en anders tot morgen. O ja vandaag phoebe nog ff aan de lijn gehad, hihi zoooooooooo leuk !!!!!!.........Fijne avond schatten

Kussssss happy

Hallo,

Kom even om de bocht hoor! Zag dat er veel was gepost vandaag! Happy, las net even jouw reactie (was laatste bericht tot nu toe), lief dat je speciaal even voor mij komt kijken!

Las ook nog even dat Bambi ergens sago van wordt? mmm....even lezen hoor...

ja sorry, de bui is alweer over hoor. rimke als jij er niet was hahaha. zoals jij het verteld is het altijd goed.

ff vraagje, zou je voor mij willen pendelen voor het geslacht, vroeg net rond 17.00 ook al, alleen heb je er miss overheen gelezen, was toen ff druk hier. hoor het wel.

oooooh, het is alweer over bij Bambi lees ik nu. Gelukkig maar  want ik snapte de (overtrokken) reactie al niet hahaha. Maar idd. wat Rimke zegt, de discussie over bv zal wel nooit ophouden. Laat iedereen z'n mening er lekker op nahouden.

Dames, geloof het of niet: ik ga HARDLOPEN! Ben nu m'n schema aan het downloaden en m'n kleertjes liggen al klaar! Heb al spierpijn als ik er aan denk maar ik ga!

Misschien tot later vanavond!!

XX

Happy, ik heb even gependeld voor je en hij geeft april aan..................hahahaha! Was dat de vorige keer ook niet zo? Volgens mij red je dat net of niet?

Bambi: geef je dan even je gegevens? Dan pendel ik ook even voor jou!

Terug
Bovenaan