klusbabes 22

Bambi: een jongetje!!!!
Ben zo benieuwd of het uitkomt!

Happy zoef zoef: ik ga je ook gewoon zoefje noemen................hihihihi!
Wat fijn dat het goed gaat met je paps!!! Veel plezier daar vanavond!!!
Dikke kus!

Ha die pippertje!!!

Ha ha Rimke; Een zwevend mini nijlpaard, joehoe. Ik ben net naar de benzinepomp gelopen, had zo'n zin in een ijsje....... En ja, toen ik daar stond keek zo'n kit kat chunky me ook heel lief aan, dus die heb ik ook nog op. Tja een mini nijlpaard moet toch ook groeien he.

leuk rimke, thanks. mij maakt het echt niks uit en heb ook echt geen idee. voor een jongen hebben we wel al de naam, de meidennaam tweifelen we nog en me man heeft op de dag van conceptie ook gezecht nu heb ik me zoon gemaakt en toen bleek ik wel zwanger te zijn geworden. oeeef spannend. ben nu nog nieuwschieriger hahaha.

heel erg bedankt hoor.

Happy; Ja fijn dat het beter gaat met je vader.

Pip Stip; Loop je ook even een rondje voor mij??

Bambi; Meid komt allemaal goed, je moet inderdaad gewoon doen waar je je prettig bij voelt. En we kunnen van te voren veel willen en bedenken, maar het is toch maar afwachten hoe alles loopt.

Hahahahaha!!!!
Die april..........................heerlijk toch! Fijn zo'n benzine pomp op loopafstand...................!!!!!

Ja fijn he, ik kom alleen net tot de conclusie dat het wel heel erg eng dichtbij is!

hahah april,

ik ken het hoor. had vanacht zon honger dat ik in 1 keer een reep chocola op heb, tja dat is ook niet echt goed en daar kreeg ik dan weer maagzuur van. maar heb nu ook zon onwijze trek in allerlij lekkers ik word er gewoon een beetje emo en sago van omdat ik me drang niet kwijt ken ofzo. er komt ook al niks op tv. ga denk iets heel ouds kijken ofoz op video. jeugd centiment ofiets.

zo eerst gtst. me man is weer aan het behangen met me pa, ze zijn denk op de helft.
ik wil nog een nieuw hok voor me konijn en ik wil graag fietsen, dus ook een nieuwe/2e hands fiets, maar dan wel gelijk een goeie waar ik straks met een kleine wat mee kan.
heb nu een oude fiets staan met 2 lekke banden (lek op ventiel) en 1 werkende versneling.kut ding.werkt niet echt he.

Terug
Bovenaan