klusbabes 22

april; hoe gaat het met je?? heb je nog een mooie verjaardag gehad

sterretje: dat zal ik ook maar laten doen als er een ster in je voorruit zit, en ik heb joey zijn koorts gemeten en dat was nu weg gelukkig
en ik moet inderdaad nog strijken vandaag maar ik heb echt geen zin, en gisteren heb ik hier alles al schoongemaakt en bij me pa maar ja mezelf kennende zal ik straks wel weer ergens mee bezig zijn haah

xx xlinda

Geoiemorgen lieve meiden,

ZO, dat hebben we ook weer voor een jaar gehad haha. Vind mn eigen verjaardag ook nooit zo boeiend. Ben wel verschrikkelijk nieuwsgierig wat de meiden van plan zijn. Tja moet toch nog ruim een week gedauld hebben pfffff. Haha sterretje jij hebt het goed gezien hoor, vanaaf ff lekker wieberen hihi. Mn mannetje gaat fietsen vanavond met een vriend en dan ga ik ff naar de kroeg want mn vriendin moet werken....

Linnie, ach die kleine is idd flink de klos de laatste tijd zeg !!! Gelukkig dat vanmorgen de koorts weg was. Lekker saampjes rustig aan vandaag .....

April en sterretje, geef nou ff een kleine hint joh haha. Hier ben ik toch ook veel te neiuwsgierig voor !!!! Jullie wonen toch niet opeens om de hoek he haha

Kleintje, jeetje wat vervelend dat je nog zo onregelmatig bent he ....succes meid !!!

Liefs happy

Ik hoop dat ik me er toe kan zetten. Ik wil net mijn spullen pakken en voel dat ik beter nog even kan bijslapen. Ik had last van mijn zij en lag veel te draaien.

hey happy: hahahah blij dat je verjaardag om is, ik vind het altijd heel erg gezellig om jarig te zijn hahaha, en vanavond ga je weer wieberen haha

meiden ik ben er vandoor joey en ik gaan eventjes douchen en me pa komt om 10 uur eventjes een beker chocolademelk halen haha
ik ben er straks nog eventjes

xxxx linda

Sterretje; Uhm volgens mij zijn er wel 4 of 5 provincies in Nederland met een zand bodem, of heb ik nooit goed op gelet op school??

Happy; Ja je eigen verjaardag is inderdaad nooit leuk. Wel spannend wat die meiden van plan zijn, leuk hoor.

Ik heb eigenlijk niks gedaan voor mijn verjaardag, had daar nu geen zin in met mijn rug. Ik moest gisteren ook naar de yoga, dus was de hele avond ook weg.

Terug
Bovenaan