klusbabes 22

Doei linnie, tot later meis

Haha wou ook eigenlijk weggaan want ga ff met mn moeder naar de intratuin. Blijf nog heeeeeel ff hangen, kijken of ik al wat wijzer word van jullie hihi

Meiden, hebben jullie dat topic al ingevuld over waar jullie wonen  whahaha

Nou ik ga maar  haha,

Tot later meiden, fijne dag

Kusssssss happy

Niet huilen happy
@april: dat klopt, maar het heeft gisteren ook niet overal in NL geregend. Sorry, maar ik heb teveel CSI gekeken.

Ik voel me steeds vermoeider worden. Dames, ik kom straks nog even langs.

zo was ik weer eventjes

april: lekker he yoga, maar ik denk dat de zwangerschaptsyoga toch anders is dan wat ik krijg , ga je je verjaardag wel nog op een andere dag vieren? en hoe is het nu met je rug

sterretje; weltrusten weer eventjes, doe maar rustig aan want de laatste loodjes vallen niet altijd mee

happy: veel plezier bij de intratuin met je moeder, enne niet teveel kopen he hahah

xxxx linda

Hallo dametjes,

Ach Linda, Joey heeft wel klachtjes de laatste tijd, maar gelukkig geen koorts. Knuffel m maar lekker

Ach, hier is het weer een sombere dag. Ik wilde vanmorgen gaan rennen, maar eerst ef stofzuigen (even goed wakker worden haha). En ondertussen begon t natuurlijk te regenen. Dus heb de badkamer ook maar geschrobd....nu is t wel droog, maar t ziet eruit of t weer elk moment kan plonzen....

Gisteravond ruzie met mijn ventje gehad, hij had al 3x wat gevraagd en ik had daar al 2x ja op geantwoord, de 3e reageerde ik nogal geïrriteerd, en toen werd hij weer kwaad. Dus ging ie t zelf maar doen, dus ik weer kwaad. En uiteindelijk ging hij boven slapen haha, ik had nl de slaapkamer op slot gedraaid. Had nog wel geprobeerd om m toch naar slaapkamer te lokken (althand ik eiste het, maar nee, hij was moe en ging slapen. Oke prima, ik moet zeggen ik heb heerlijk geslapen. Het is nu weer goed hoor, vanmorgen knuffelde hij me wakker. Maar goed, het was blijkbaar even nodig, ik moest ook mijn agressie kwijt, even een paar verwijten tussendoor, hij zei dat alles om mij draaide tegenwoordig, en ik riep terug dat het zijn schuld was dat t niet lukte, omdat we te lang gewacht hebben omdat hij nog geen kindje wilde. Ik meen dat echt niet, maar ik wilde gewoon gemeen zijn. Ik had er gisteravond ook helemaal geen zin meer in, deze maand dus proberen voor zwanger te raken. waarschijnlijk heeft t toch geen zin. Maar stel dat vandaag t receptje klaar is, dan zullen we t uiteindelijk vanavond denk nog wel doen. ach ben er helemaal klaar mee. Gisteravond had ik trouwens nog gesport, en t was heerlijk, even mijn gedachten op 0.

Ik twijfel of ik morgen wel naar dat soll. gesprek moet gaan. Het lijkt me erg saai werk, en toch weer 25 min rijden, ik heb daar gewoon geen zin meer in. En dan kan je wel zeggen, ja maar dan heb je toch weer werk tot zeker aan het eind van het jaar, maar ik heb zoiets van, ik zoek liever iets langer door tot ik echt werk vindt wat ik leuk vindt. het afgelopen jaar is al negatief genoeg geweest. Misschien moet ik morgen maar gewoon heen gaan, kijken wat t is. Maar mijn gevoel zegt dat ik t moet afzeggen....
Moet trouwens 8.50 uur naar arts, en 10,00 gesprek,.als t allemaal niet uitloopt, dan haal ik dat gewoon

Wat een gedoe weer allemaal

Mamoetje; hoest met je NOD???

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));
DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 19 November 2008

April:
1)Bieb 6e ronde 1e kindje  (geen 1 april grap helaas)

2)Anoeska, 7de ronde, 1ste kindje
3)
4)
5)
6)
7)
8) Happy 8e ronde 1e kindje, We mogen weer !!!!!  
       Bambi VK controle.
9) Mamoetje, 5e ronde, 1ste kindje (uitgegaan van 34 dagen)
10) Renee 8e ronde 1e kindje (onregelmatig uitgegaan van gemiddelde: 36 dagen)
          Renée ook eerste afspraak fertiliteitsverpleegkundige
          Pip afspraak fertiliteitsarts
11)
12) Bambi pret echo (27 wk)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)Jacqy84, 10e ronde
22)
23)
24)
25) Phoebe   ronde 11
26)
27) anoeska 8e ronde
28) anoeska afspraak bij de gyn
29)Bieb 1e kindje, 7e ronde
30) Linda  ronde 13, ronde 5 met clomid 2de kindje (32 dagen uitgegaan)

Mei

1)
2)
3)
4)
5)
6) Happy, 9e ronde 1e kindje
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om
je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl
V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze
zetten.

Terug
Bovenaan