klusbabes 22

roze wolk maar weer eens erbij gehaald.

Rene zou haar NOD al moeten hebben, mamoetje nog onbekend en Jacqy is dan de volgende!!!!! spannend weer allemaal

hey bieb; gelukkig is de ruzie weer bijgelegd, mannen snappen ons af en toe niet hoor en vooral niet wat baby's betreft, hopelijk is het receptje vandaag klaar en ben je nog op tijd, en anders volgende maand,
en je bent flink aan het poetsen geweest las ik, en bij jullie heeft het al geregend, hier zijn nu wel donkere wolken te zien maar er is nog niks uit vandaan gekomen en hopelijk blijft dat ook zo, aan het eind van de week staat op teletekst dat het 15 graden gaat worden, nou laat dat mooie weertje maar komen hoor ik ben er klaar voor hahah

ik ga toch even me badkamer schoonmaken, hahah dat niks doen is niks voor mij hahah

xxx linda

Linda, succes met je badkamertje. Bij mij glimt t weer haha

nou ,t werd wel eens tijd dat t wat warmer werd, kom maar op met dat zonnetje, beetje kleurtje kweken.

Ik ga denk maar alvast t eten voor vanavond voorbereiden, of zal ik toch gaan rennen???....

tot later

hoi meiden,

linda arme joey heeft de laatste tijd indd veel kwaaltjes. gelukkig was zijn koorts weer weg.

sterretje en april, jullie maken iedereen zo zenuwachtig. hahaha. sterretje ff lekker slapen hoor

april geen verjaardag geviierd, snap het wel , je kan toch niet goed voor de visite zorgen. en weer aan de yoga geweest.

happy, is gezellig geweest gisteren lees ik. en nu lekker naar de intratuin. is geloof ik 1 van je favo winkels hahah,   daar ga je zo vaak heen hihih

kleintje ook al zon tijd bezig he. ik zei gisteren nog tegen me man, nog 2 maandjes en dan zijn we al een jaar met elkaar aan het kletsen, wat vliegt de tijd zeg.

bieb soms ik ff ruzie maken goed voor de relatie, maar niet te vaak hoor hahah ga ook eens kijken bij dat topic.

hier een rustig dagje, heb net wel even gezogen en opgeruimd, maar verder niks doen, had gistern echt zere rug en veel maagzuur en dan word ik door de hormonen ook weer emo en zeer opvliegerig. dus nu ff niks.

straks met hondje uit en dan naar me ouders, oma komt ook dus weer ff echo bekijken van de uk. vanavond voor het 1e naar gym.

xx bambi

bambi: veel plezier bij je moeder en je oma zal ook wel op haar oren lopen als ze de echo ziet, en voor vanavond alvast heel veel plezier op de gym

joey wil niet slapen die zit nu tegen al zijn teddyberen te praten hahah maar ik laat hem lekker liggen

meiden ik ben er vandoor, ik ben er straks nog wel eventjes, vanavond ben ik er niet want we gaan weer kaarten vanavond

Kruimels; hoe is het met je???

Pip: waar ben je?????

xxx linda

Ja bambi, veel plezier bij de gym

Dames, ik ben weer trots op mezelf. Ik heb net toch gerend tussen de regenbuien door. Voel me weer stuk beter
Sinds vorige week ben ik ook weer op de lijn aan t letten, dus hopelijk binnenkort weer een paar kilootjes eraf. Nu kan ik tenminste nog lijnen.....

Ik kan trouwens op internet helemaal niets terug vinden wat de reden kan zijn dat het slijm te zuur blijft tijdens ovulatie. Arts kon daar trouwens ook geen reden voor geven

En ik kan ook niet echt iets terugvinden dat er vrouwen toch zwanger zijn geraakt na t spoelen, althans niet echt veel reacties.
Niemand (behalve 1) heeft er gereageerd op mijn topic
Ja, alleen Sherina. Die reageerde echt zo dat t toch niet erg is om nog een maand extra te wachten. nee zo erg is dat niet, zal wel moeten of niet dan. maar het is gewoon een teleurstelling

Oke, nu weer genoeg gezeurd. ik ga eindelijk maar eens douchen, even de slaapzweet, schoonmaakzweet en renzweet afspoelen haha

@bieb: wat goed dat je toch gerend hebt meid. En gelukkig is de ruzie weer bijgelegd. Ik had ook zo gemeen kunnen reageren. En als je zoekt bij vijandig slijm (of hoe noemen ze dat?) misschien staat daar iets bij over zuur slijm?
Ik zou gewoon naar het sollicitaiegesprek gaan. Even een vraag, wat speelt een grotere rol de afstand of het werkplezier? Ik moet een end rijden, maar ik haal zoveel plezier uit mijn werk dat ik t niet erg vind. Er zijn mensen geweest die zich daarover verbazen, maar ik zou dus niet dichtbij willen werken op een plek waar ik me minder op mijn gemak voel.
@bambi: doe idd maar rustig aan als je je zo voelt. Het is wel fijn dat je steeds eerder je grenzen leert kennen, dan ga je er tenminste niet teveel overheen. En de eerste gym vanavond. Ik ben benieuwd hoe het je bevalt. Ik was geschrokken van mijn stijfheid. Ik ben echt de bejaarde van de groep, hihihi. (en niet zenuwachtig worden van onze raadsels)
@linda: oh maar ik onderschat het niet. Ik heb nu 2 nachten niet lekker geslapen en uit mezelf gaan liggen had helemaal geen zin. Dan moet ik dus wachten  tot mijn lichaam het aangeeft, zodat ik van vermoeidheid vanzelf in slaap val. Ik heb nu ook heerlijk bijgeslapen.

Zo dames, Ik kreeg nog vragen van t werk, hihi. Wel leuk, dan voel je je toch een beetje onmisbaar. Ik ga denk ik van de week daar nog even aan iets werken, maar natuurlijk in combinatie met een kopje koffie. Nee, ik ben niet gek, maar ik mis t sfeertje wel.
En nu........ huishouden, strijk, etc. Ik denk dat ik de plank naar beneden haal en voor de tv ga strijken. Is gezelliger.

Terug
Bovenaan