@bieb: wat goed dat je toch gerend hebt meid. En gelukkig is de ruzie weer bijgelegd. Ik had ook zo gemeen kunnen reageren. En als je zoekt bij vijandig slijm (of hoe noemen ze dat?) misschien staat daar iets bij over zuur slijm?
Ik zou gewoon naar het sollicitaiegesprek gaan. Even een vraag, wat speelt een grotere rol de afstand of het werkplezier? Ik moet een end rijden, maar ik haal zoveel plezier uit mijn werk dat ik t niet erg vind. Er zijn mensen geweest die zich daarover verbazen, maar ik zou dus niet dichtbij willen werken op een plek waar ik me minder op mijn gemak voel.
@bambi: doe idd maar rustig aan als je je zo voelt. Het is wel fijn dat je steeds eerder je grenzen leert kennen, dan ga je er tenminste niet teveel overheen. En de eerste gym vanavond. Ik ben benieuwd hoe het je bevalt. Ik was geschrokken van mijn stijfheid. Ik ben echt de bejaarde van de groep, hihihi. (en niet zenuwachtig worden van onze raadsels)
@linda: oh maar ik onderschat het niet. Ik heb nu 2 nachten niet lekker geslapen en uit mezelf gaan liggen had helemaal geen zin. Dan moet ik dus wachten tot mijn lichaam het aangeeft, zodat ik van vermoeidheid vanzelf in slaap val. Ik heb nu ook heerlijk bijgeslapen.
Zo dames, Ik kreeg nog vragen van t werk, hihi. Wel leuk, dan voel je je toch een beetje onmisbaar. Ik ga denk ik van de week daar nog even aan iets werken, maar natuurlijk in combinatie met een kopje koffie. Nee, ik ben niet gek, maar ik mis t sfeertje wel.
En nu........ huishouden, strijk, etc. Ik denk dat ik de plank naar beneden haal en voor de tv ga strijken. Is gezelliger.