klusbabes 22

Bieb; ik zou morgen evengoed naar het sollicitatiegesprek gaan je weet maar nooit, en je kan dan altijd nog zelf zeggen dat je het niet doet, en wat goed dat je evengoed hebt gerend tussen de buien door
heb je al bericht gehad of je het receptje vandaag nog kan halen??

sterretje; goed van je dat je goed naar je lichaam luistert, er zijn zoveel mensen die dat dus niet doen en dat die aan het eind van hun zwangerschap gewoon helemaal uitgeput zijn enz, dus je hebt lekker geslapen en je gaat evengoed nog iets van je werk doen maar dan onder het genot van een koppie koffie, dat moet kunnen

nou joey heeft niet geslapen vanmiddag dus die heb ik maar weer van zijn bedje gehaald

xxxx linda

Goedemiddag!

Wat een gezelligheid hier!
Bieb: heb je je receptje al? Goedmaaksex is de lekkerste sex............hahahaha!!
Lin: wat een klachtjes bij joey, maar ach, hij gaat dan ook nu naar de creche, moet hij eerst weerstand opbouwen!
April: hoe was de yoga??
Bambi: veel plezier bij de gym vanavond! Ben heel benieuwd!
Sterretje: kan je toch het werken niet laten meis.............hahahahaha!
Kruimeldiefje: hoest met jou meisje? voel je je langzamerhand al wat beter??

Hier alles redelijk wel. Slaap snachts echt verrot, dus ben overdag ook niet veel waard.
Daar baal ik wel van, kan me nergens toe zetten en het huis is een zwijnenstal. Fons is niet heel netjes, dat ben ik normaal, maar nu doet niemand het goed en daar wordt ik een beetje kriegelig van.............dus ga zo al mijn moed bij elkaar rapen en even goed stofzuigen..................

hey rimke; balen dat je s'nachts niet zo lekker slaapt, logisch dat je dan overdag helemaal niet vooruit te branden bent,

ik verveel me ter plekke vandaag, pfff ben nu net zo lullig in me lijf als het maar kan, ik kan ook nergens naar toe want me man is met zijn oom mee in de bouw een dagje en die wil zometeen om 5 uur warm eten dus ik moet zometeen aan me eten beginnen, en ik vind zo laat warm eten echt vies bleh ik ben al geen aardappel eter, maar goed wat moet dat moet

xxxx linda

@rimke: waardoor slaap jij eigenlijk slecht? Ik slaap licht en na de 1000ste draai van mijn lijf voel ik gewoon de zijkant van mijn lichaam waardoor ik niet meer diep slaap. Maar goed, als je werkt of vroeg op moet is dat natuurlijk funest voor je energie en humeur.
@linda: eten jullie daarom altijd zo vroeg?

Nou, de strijkplank is nog niet beneden. Wel heb ik een heleboel andere kleine dingetjes gedaan. Ga hem zo even halen.

Zo, pfffffffffff, hehehe!
De hele beneden etage is dus gedaan, de tranen van woede (krijg ik vaak bij het schoonmaken.............hahahahaha) stonden in mijn ogen maar het is weer klaar.
De buitenkant van de keukenkastjes mee genomen, de plee gesopt en geschrobt, stofgezogen (en dat valt niet mee met 2 verharende katten), de bank gefatsoeneerd( ook afgezogen dus...............), het vloerkleed op mijn knietjes gedaan...........alles afgenomen met een vochtige doek........................en meteen de pastasaus gemaakt........ohja, en de stoelhoezen van de eettafel in de wasmachine gesmeten............

Kan daar zo pissig van worden, dit doe ik dus elke week goed en verder zuig ik zo om de dag......... en elke week is het weer zo goor.............en ik doe het niet, Fons is gewoon een echte man, die er geen moer om geeft........en als hij kookt zit het tegen de muren en de keuken kasten op...............hoe?, ik weet het niet maar het zit er wel.........
en dan wordt ik dus heel kwaad..................

Zo, genoeg gezeken, sorry!!!!!

Sterretje: ik weet niet waarom ik zo slecht slaap, ik slaap wel heel licht, fons ligt er vaak later in en snurkt en draait veel, en daar wordt ik nu wakker van. Verder draai ik zelf ook veel, als ik op mij zij ligt begint de baby te trappen, en op mijn rug is niet goed..........ik wordt er gek van..........slaap tekort begint me op te breken nu.
Dus ik ga er vanavond heel vroeg in, want ik moet morgen een dagdienst (de ergste dienst vind ik) draaien, en dan gaat mijn wekker om 5.15.........................
Kan wel janken, en dat ga ik zo dus ook even doen............hahahaha!!!

Linnie: ook geen aardappel fan............gedverdemme...........ik ook niet.

hallo

weer ff snel man komt zo thuis,
zag dat april en sterretje dicht bij elkaar wonen haha is toch wel apart he. ben benieuwd of jullie ook eeen keer bij elkaar langs gaan haha
rinke toch gepoetst ik moet eerlijk zeggen ik ben thuis de rommel maker en mijn man juist de opruimer, haha ik heb zelfs een hulp om te poetsen... lekker he worden jullie al jalours verders doe ik wel bijna elke dag stofzuigen maar vind er geen bal aan en als ik het opgeruimd heb presteer ik het gewoon om in een half uur tijd er weer een bende van te maken.......
o ja april nog gefeliciteerd....
en waar zijn jullie kruimels en pipstip zitten jullie bij elkaar op de koffie haha.....
happy leuk zeg dat ze dat geregeld hebben, wat doe jij eigenlijk voor werk want volgens mij ben je best vaak vrij of niet? deze info kan ook weer in kruimels haar boek.....
mamoetje het is toch wel raar he dat je nog steeds niet ongesteld bent en wel negatieve test, ik heb dat ook gehad bijna 10 dagen overtijd is echt balen weet precies hoe je je voelt je denkt dan of ik word ongesteld of ik ben zwanger......

nou ga weer ff stoppen ga ff eten

doei doei

He meiden!

Ik kom even voorbij waaien... net thuis uit werk en zo alweer naar de vergadering van de VVE.... DRUK!!!

Ach.. t houd me van de straat! hihi

Fijne avond allemaal!

Liefs Jacqy

Hey meiden,

Gezellige dag gehad, moet nu de deur al weer uit haha. Net lekker varkenshaasjes gegeten jummie.......Heb niet bijgelezen sorry .......Zag alleen dat jacqy het druk heeft, gelukkig, ben ik niet de enigste hihi. Anoes, ik werk in de kroeg waar ik altijd kom. Gezellie hoor !!!! Veel vrij ben ik niet echt hoor, werk minimaal 32 uur en soms wat meer. Werk op woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag........En dan dus lekker 3 dagen vrij

Meiden fijne avond
Kus happy

Terug
Bovenaan