klusbabes 23 !!!

Goedemorgen lieve meisjes en jongens (die in de buiken van de meisjes zitten!)

Pip komt even langswaaien! Sorry sorry maar ik ben echt zo druk! Op m'n werk is het een gekkenhuis, en prive staat er ook iets spannends te gebeuren maar daar kom ik na vanavond op terug!

Verder heb ik me iets afzijdiger gehoud omdat ik het er best moeilijk mee heb de laatste weken en ik aan mezelf merk dat ik er minder last van heb als ik me hier even rustig houd. Dat is niet persoonlijk naar jullie bedoeld maar met name de berichten die ik verder op het forum lees met als titel "zwanger!!!" e.d. Gister heb ik m'n laatste provernapil gehad dus ben nu in afwachting van m'n menstruatie.

Lieve Phoebe, Happy en April, nog gefeliciteerd met jullie verjaardag!! Wist helemaal niet dat er zoveel in dezelfde week jarig zouden zijn!

Phoebe, vakantie geboekt, zalig zeg!

Kruimels, oef, kotsen....hopelijk is het na 12 weken echt over! denk aan je!

Linnie, weer waarschijnlijk geen eisprong gehad. Kut zeg, weet hoe je je voelt. Ik zou ook maar eens een hartig woordje spreken met je gyn. Hij moet je toch serieus nemen?!

Sterretje en April echt slaapproblemen.....vervelend hoor. Maar wel blijven genieten hoor, het duurt niet zo lang meer!

Bieb druk met solliciteren en zuur slijm....Van spoelen heb ik nog nooit gehoord. Hoe gaat zoiets in z'n werking? Blijf je tijdens je volgende ronde (als er niet stiekem een heel sterk zaadje door je zure slijm is gegaan wat echt niet onmogelijk is) ook onder controle met echo's?

Dames, ik heb niet alles bijgelezen maar alles doorgelopen. Sorry sorry.

Ik heb informatie gezocht op het internet over acupunctuur. Rimke jij hebt dat toch ook gedaan (voor hoofdpijn maar later ook ivm zwanger worden toch?). Weet jij of je dat ook mag doen als je pillen van de gyn krijgt? Ik ga het ook even mailen naar de acupuncturist maar ben benieuwd of jij het antwoord misschien weet.

Nu moet ik weer vliegen, het huis is een bende, vanmiddag verjaardag. Dan deze week nog 4 dagen werken en dan vakantie! Lekke reen weekje naar Denemarken!

dames, denk aan jullie!

XXX

hey pip

was je er weer even, ik snap gerust dat je een beetje afstand hebt genomen meid, en dat je het moeilijk hebt, Ik ben trouwens wel benieuwd wat voor spannends er in de prive sfeer staat te wachten haha
doe lekker rustig aan meid en je weet dat je hier altijd je hart kan uitstorten als je dat wilt,

Ikzelf heb er geen problemen mee om hier te blijven buurten ik heb er gewoon alleen alweer de pest in dat ik geen eisprong heb gehad maar ja het is bijna dinsdag en dan ga ik effe een hartig woordje praten met die man maar goed

ik heb net heerlijk in bad gelegen en zometeen naar de verjaardag van mijn vriendin haar man toe,

iedereen een fijne zondag

Goedemorgen meiden!

Lin, zo, dat was vroeg! Fijne dagvandaag!

Pip, fijn weer iets van je te horen! ?Erg druk gehad dus. Snap wel wat je bedoeld als je even afstand neemt van t forum... en ben benieuwd wat je vanavond te vertellen hebt!!!

Zo, heb heerlijk geslapen! Morgen nod, soms komt t ook een dag eerder. Temp was nog t zelfde. Voel niets, zelfs geen spanning!!!
Wachten maar!!!

Fijne dag!

Liefs Jacqy

Goeiemorgen lieve meiden,

ZO, happy is alweer druk haha. Gisterenavond al om hlaf twaalf op bed, nou dat is voor mij heeeeeeel wat hoor op de zaterdag en vanmorgen om zeven uur klaarwakker. Nu druk bezig hier pfffff. Heb net mn balkon ( is best groot !!! ) helemaal schoon genaakt, lekker weer de tafel en stoelen buiten gezet. Mn kabouters ( leuk joh, met verlichting ) stan ook weer op hun plekkie dus laat het mooie weer maar komen. Straks voor de laatste competitie wedstrijd van feyenoord naar de kroeg. Volgende week nog de beker finale en dan een paar weken geen voetbal, bah zal wel raar zijn !!!!! Haha lijk wel een vent he .......Verder hier alles goed. Druk aan de klus .......en aan de schoonmaak !!!! Las net pipje dr verhaal en kan haar goed snappen. Las net weer iemand die zwanger is, in de 2e ronde, zat me toch te janken joh.......ach heb je wel eens he. Morgen ben ik weer gewoon positief........haha hoop ik !!!! Heb net ff vluchtig alles doorgelezen dus vergeef me dat ik niet echt uitgebreid reageer ...

Pip, fijn dat je er weer ff was lieverd. Ben wel benieuwd naar je verhaal vanaaf. Haha echt iets voor de babes om het een hele dag geheim te houden, we zijn helemaal niet nieuwsgierig hoor haha. Lekker bijna een weekje weg, heerlijk vooruitzicht he ....

Linnie, Haha ik had vooraan gestaan op die dijk , feest !!!! altijd leuk haha. Waarschijnlijk weer geen eitje he, tjonge word je toch ook doodziek van he, bah !!

Rimke, oh, je weet het geslacht ....en wij niet  haha. Nee hoor, moeten jullie helemaal zelf weten maar, je maakt me nu wel heeeeeeeeel n ieuwsgierig !!!!

Jacqy, morgen je nod......spannend meis. Ik duim voor je !!!!

Sterretje, heb je nog een hint over waar je woont ???? Haha volgens mij is dat hele verhaal gestopt nou, bij mij niet hoor hihi

kruimeltje, nog steeds flink beroerd meisje, rustig aan he ........

Bambi, lekker gisteren in het zonnetje bij de hondentraining, lekker hoor .......

Meiden, ga ff verder hier, tot straks
Liefs happy

@pip: ergens dacht ik ook wel dat je bewust afstand had genomen. Ik kan me voorstellen dat het je soms echt opbreekt. Nu hopen dat de menstruatie goed op gang komt en dan aan de clomid. Je houdt ons weer in spanning hè?  Ben benieuwd wat je te vertellen hebt.
@happy: hihihi, nog nieuwsgierig. Ik zal over een hint nadenken. Ik las dat je je balkon had gepoetst, goed zeg. Nu snap ik waarom je zoveel wiebert. Je woont op een flat.
@linda: toch nog 7 uurtjes kunnen slapen. Maar voor een zondag was het erg vroeg. Misschien straks nog bijslapen? Veel plezier op de verjaardag. 2e al deze week.

@jacqy: spannend morgen je nod. En over een weekje lekker naar Denemarken. In de buurt van Legoland?

Wat zal ik een gaan doen? Ik twijfel tussen luieren en actief zijn. Misschien allebei, maar dan ook in die volgorde

Hey sterretje,

Ik zou zeggen luieren haha. Ik ben al heel de tijd actief bezig maar, ben het nu flink zat hoor !!!!! Haha ik ga niet wieberen omdat ik in een flat woon hoor. Ik heb een wereldhuis zeg ik altijd. Soms in de zomer mis ik best weleens een tuin maar meestal vind ik het prima zo. Ik heb een heeeeel groot balkon over de heel breedte van mn huis, dus das aardig groot. We hebben het er toevallig gisteren over gehad om te gaan verhuizen en we zijn tot het besluit gekomen dat we hier ( nog ) niet weg willen, woon hier heerlijk. Ik heb gewoon geen rust in mn kont, dus ga ik altijd maar wieberen haha.......

Kussssssssss

Terug
Bovenaan