klusbabes 23 !!!

Hey meiden,

Hier weer eens een berichtje van Phoebe, ik werd al gemist las ik ff snel hahaha

Ik heg het echt mega druk de afgelopen tijd ( en de aankomende tijd ook hahaha)
Als mijn vriendin getrouwd is wordt het allemaal wat rustiger (hoop ik).
Vrijdag is het bruidspaar nog hier geweest samen met de abtenaar om de ceremonie door te spreken, volgend weekend komt het vrijgezellenfeest, en dan heb ik nog een kleine 2weekjes voor de bruiloft. Ik moet het lied nog afmaken, ik moet er nog voor zorgen dat het huis bij hun versiert wordt, ik moet nog een outfit kopen.... pfff
Gelukkig ben ik over anderhalve week 3 dagen vrij (30-4 1-5 en 2-5) dan kan ik gelukkig nog een hoop doen. 2 mei ga ik met me moeder de stad in voor een outfit, dus dat ik wel gezellig.

Ik ben gisteren met mijn schoonzusje op stap geweest om een paardrij-outfit te  kopen, ben helemaal blij met me nieuwe spulletjes!
Ik hoop dat ik van de week nog wat tijd voor jullie heb lieve meiden, mijn week zit echt  zo vol  ....
Maandag ben ik (nog)  thuis...,dinsdag paardrijden, woensdag bij me moeder eten, donderdag komen er nog vrienden voor mijn verjaardag, vijdag (ben ik gelukkig vrij) ga ikoverdag de boodschappen doen voor het vrijgezellenweekend en s'avonds naar mijn zwager want die is jarig en dan zaterdag en zondag zijn we op pad met de meiden.

Gelukkig ga ik over een kleine 5 weekjes met vakantie!!!!! Ik heb er zo verschrikkelijk veel zin in. We nemen de laptop mee. Ik hoop dat we daar een  internet verbinding kunnen vinden,  dan hoef ik jullie niet zo lang te missen hahahaha

Nou ik ga eens kijken of er nog iemand is.

Liefs Phoebe  

Hey Jacqy, we gaan toch niet naar lions dive, die was helemaal vol.... we gaan nu naar livongstone bij de jan thiel baai. Is ruim €600,- goedkoper! En omdat we nu geld uitsparen hebben we de hele vakantie een auto gehuurd ipv een week. En dan rijden we gewoon iedere avond naar Mambo beacht hahaha
Weet jij misschien of je daar gewone kaas kan kopen? want volgens mij mag je het niet meenemen?

Liefs Phoebe

he phoebe!

Zo, 600 euro dat is niet niets zeg!
En niet alleen naar mambo hoor kontiki beach is ook leuk en knip bij het westpunt!
En ja, je kan er gewone kaas halen. Je haalt daar gewoon alles in de supermarkt. Heb toen eigenlijk niets van "thuis" gemist!
o, en wil je iets voor me meenemen????? hahah boone's peach.. hahah

Lekker hoor! ben jaloers! hihi

Liefs Jacqy

haha, dat is een soort bubbeltjes wijn, je hebt ze in verschillende smaken, en ik vind peach het lekkerst! Mijn fafo drankje! Alleen je kan t nergens anders kopen dan daar, dus iedereen die erheen gaat vraag ik het! haha

Terug
Bovenaan