Hey meiden,
Hier weer eens een berichtje van Phoebe, ik werd al gemist las ik ff snel hahaha
Ik heg het echt mega druk de afgelopen tijd ( en de aankomende tijd ook hahaha)
Als mijn vriendin getrouwd is wordt het allemaal wat rustiger (hoop ik).
Vrijdag is het bruidspaar nog hier geweest samen met de abtenaar om de ceremonie door te spreken, volgend weekend komt het vrijgezellenfeest, en dan heb ik nog een kleine 2weekjes voor de bruiloft. Ik moet het lied nog afmaken, ik moet er nog voor zorgen dat het huis bij hun versiert wordt, ik moet nog een outfit kopen.... pfff
Gelukkig ben ik over anderhalve week 3 dagen vrij (30-4 1-5 en 2-5) dan kan ik gelukkig nog een hoop doen. 2 mei ga ik met me moeder de stad in voor een outfit, dus dat ik wel gezellig.
Ik ben gisteren met mijn schoonzusje op stap geweest om een paardrij-outfit te kopen, ben helemaal blij met me nieuwe spulletjes!
Ik hoop dat ik van de week nog wat tijd voor jullie heb lieve meiden, mijn week zit echt zo vol ....
Maandag ben ik (nog) thuis...,dinsdag paardrijden, woensdag bij me moeder eten, donderdag komen er nog vrienden voor mijn verjaardag, vijdag (ben ik gelukkig vrij) ga ikoverdag de boodschappen doen voor het vrijgezellenweekend en s'avonds naar mijn zwager want die is jarig en dan zaterdag en zondag zijn we op pad met de meiden.
Gelukkig ga ik over een kleine 5 weekjes met vakantie!!!!! Ik heb er zo verschrikkelijk veel zin in. We nemen de laptop mee. Ik hoop dat we daar een internet verbinding kunnen vinden, dan hoef ik jullie niet zo lang te missen hahahaha
Nou ik ga eens kijken of er nog iemand is.
Liefs Phoebe