klusbabes 23 !!!

het is ook heerlijk! Als ik jou was zou ik het proberen daar!
Wat ook een aanrader is om te gaan doen is aan de noordkust, onderweg naar het westpunt te stoppen bij shete boca. Dit is de wilde kustkant, en met erg mooie golven tegen rotsen ed. zijn 7 (shete) inhammen (boca). Echt prachtig.

Hoe lang gaan jullie?

hallo meiden,

hier ff weer een bericht van mij.
APRIL:\balen joh dat de nietjes niet goed waren, maar misschien komt het nog goed en anders gelukkig dat je het nu al weet kun je je iegen voorbereiden.

LINDA: volendam kampioen gezellig jammer dat je niks om voetbal geeft haha wel klote dat je waarschijnlijk weer geen eisprong hebt gehad, hoe kan dat toch he, en spreek ze er inderdaad maar op aan in het ziekenhuis.

STERRETJE en BAMBI: natuurlijk had ik liever die wandelwagen zelf gehouden hoor maar zo als ik het begrepen heb kun je er wel een maxi cosi op zetten op deze maar niet die reiswieg en zo het is een quinny zapp misschien zegt het jullie iets en dan daarbij krijg ik zo en zo de wandelwagen van mijn ouders dus dat boompje daar hoef ik niet aan te komen haha maar ben nog steeds in mijn schik dat ik hem gewoon gekregen heb, hoop eigen lijk dat het een voorteken is en dat ik van de maand zwanger ben....... en anders moet ik morgen over een week naar de gyn ook weer spannend.
sterretje vind het ook echt onwijs balen voor je dat je zo slecht slaap probeer toch maar wat uit te rusten want volgens mij heb je je energie hard nodig voor zón bevalling.

PHOEBE: ooh wat ben ik jalours dat je lekker op vakantie gaat en 600 euro goedkopen dat is nog al nu kan je toch andere leuke dingen doen.

JACQY: dat zal best een hele ervaring zijn geweest dat je daar bent wezen stage lopen knap hoor, had je toen nog niks met je vriend?

KRUIMELS: ook al aan het kotsen mijn vriendin heeft dat ook gehad de eerste 3maanden daarna was het over dus misschien bij jou ook succes .....

PIP: hopelijk word je snel ongesteld en heb je niks voor niks al die troep geslikt...

voor de rest weet ik het ff niet meer...
ben nu aan het leren voor motor en zo naar een kinderverjaardag dan pannekoeken eten met zus en me moeder en daarna nog een verjaardag. dus druk druk druk

fijne zondag iedereen

@jacqy: oeps, had ik me even vergist met denemarken. Ik heb trouwens vannacht goed geslapen en toen straks ook nog 2 uur een dutje gedaan.
@phoebe: je bent weer boven water. Druk, druk, zo te horen. Maar klinkt wel leuk allemaal. En dan die vakantie. Jacqy zei iets over de wilde kust bij de rotsen, in Aruba had je dat ook. Daar moet je idd echt eens heen, dat ziet er zo mooi uit.
@anouska: ik keek net even en ik zag de wieg niet staan. Ik dacht dat ze die allemaal hadden, want de buzz, freestyle, dreami en quinny speedi hebben hem allemaal wel én je kunt idd de maxi-cosi erop zetten.

He dames, hier ben ik ook weer eens, druk druk druk haha

April: shit dat de niertjes nog niet helemaal goed zijn, ik hoop dat er ze een goede oplossing vinden.

Pipstip: kan me voorstellen dat je je niet zo vaak meer laat zien, ik heb afgelopen tijd ook wel eens gedacht dat ik maar niet zo vaak meer moest buurten, maarja ondertussen zijn we min of meer vriendinnen geworden, toch?

Verder alles gelezen....

Dames, ik heb vrijdagavond lekker een wijntje gedronken, nou 1, wel meer geloof ik. En ik vond t heerlijk! Er is natuurlijk altijd een kans dat ik toch zwanger ben, wat ik niet geloof trouwens.
Verder hier niets bijzonders.

Ga alweer stoppen want vriendje moet nog even wat op computer doen, en mijn series beginnen zo. jaja vriendje loopt te zeiken dat hij nu wil,dus de groeten. Morgen zal ik eens uitgebreider op iedereen reageren

fijne avond!

hoi meiden,

kom ik ook weer ff snel, want ga zo voetbalvrouwen kijken hahah, een hekel aan voetbal (behalve ned.elftal) maar wel voetbalvrouwen.

maar ff snel bijgelzen en zag iedereen weer langskomen,
rimke weet het geslacht.leuk joh
kruimels nog flink beroerd.
linda balen geen ei
phoebe heel druk, maar met een heerlijk vooruitzicht naar de vakantie
pip ook mega druk en bijna naar denemarken ook al zo lekker
anoeska veel succes morgen toch theorie moter,
april en sterretje ook al van die slechte slapers
jacqy goed in der hum
bieb lekker aan de wijn gezeten, lekker
happy der balkon weer zomer proef gemaakt

ehm derest weet ik niet meer.
gisteren dus de meubels gehaald. onder een giga berg stof grr, word dus poetsen van de week, maar ben er blij mee. weet nog niet of ik nou voor de wieg gaat of voor het ledikant, ff uitzoeken hoelang ze in de wieg mogen.
verder voel ik me snel moe en daardoor erg emo. moet zeggen dat ik indd veel last van me hormonen heb, gatsie.
vandaag de box neergezet, anders staat ie in de weg hahah, en eigelijk past ie voor geen meter bij me interieur, maar goed. het went vast wel.
nog van het heerlijk weertje genoten, en ga nu lekker aan de thee

morgen nuchter bloedprikken en s'middags dus weer.
xx bambi

Terug
Bovenaan