Goeiemorgen dames
ZO, heeerlijk geslapen. eerst nog ff netjes an de klus geweest !!!!!! Ga nu eerst boobschappen doen met mn ouders, jaja mn vader gaat voor het eerst weer ff mee !!!! Hij mag zelf nog niet rijden dus, ik rij gewoon en dan gaat hij ff mee naar de supermarkt en dan breng ik hem weer thuis en ga met mn moeder verder. Ben er echt zoooooo dankbaar voor dat het zo goed gaat. Als hij nu het plassen aan voelt komen kan hij het al ff ophouden ook. Eerst was dat niet dan moest hij gelijk gaan. Vandaag sterfdag van mn oma en donderdag van mn oom, tjonge ook alweer een jaar geleden he. Buiten mn ouders om zijn dit de twee mensen waar ik het meest van heb gehouden dus heftig ff. Ik mis ze iedere dag nog hoor maar dit is net wat confronterender...........Gelukkig is het mooi weer dus, lekker van genieten.
Jacqy, spannend, hoe is het ?
Pipje, nou zo uit je verhaal te begrijpen zijn jullie erg blij dat de relatie voorbij is he. Was niet zo n leuk iemand geloof he ? Krijgen jullie het ook weer druk mee dan he maar, dat geeft niet als het beter is he...........xxx
Linnie, lekker gisteren he.....jullie dus ook lekker buiten gaan zitten. Was echt heerlijk, heb tot een uurtje of zeven buiten gezeten !!!! Ook boodschappen doen he pffff
Anoes, druk aan het leren he, wanneer is je examen of heb ik daar nou overheen gelezen ?
Phoebe, druk druk druk met de bruiloft he !!!!! Ik zag je schema voor van de week, lijkt op de mijne haha. Wij moeten maar een keertje s nacht afspreken anders komt het er niet van he whahaha
Reneetje, hoe is het meis ?
Sterretje, april en bambi, geslapen vanacht ??????
Rimke, leuk he dat je nu het geslacht weet haha. Ik zou het ook willen weten hoor als het zover is.......En pipje had gelijk hoor, als je erover wil praten haha
Meiden, tot later
Kus happy