klusbabes 23 !!!

Pipstip: nou, jullie zijn wel erg blij dat het over is tussen die vrouw en je broer. Zeker een bitch??

Linda; heb nog steeds t recept niet, het zal denk wel al klaar liggen, maar ben gewoon niet gebeld. Heb natuurlijk nu ook geen haast meer, ik haal t morgen wel op denk ik

Mamoetje; hoe was je weekend? en hoest met je NOD?

Happy; ben zo blij voor jullie dat t goed gaat me je vader!
En nog veel sterkte deze week met de sterfdagen van je oma en je oom

Rimke; leuk, je weet t geslacht al! zou t ook niet verder vertellen hoor haha. Ik denk dat wij t ook wel zouden willen weten als t zover is

Jacqy; vandaag je NOD!! spannend, hoe voel je je?

Renee; hoest met jou?

Vandaag alweer een hele dagtaak achter de rug. Vaatwasser leeg gehaald, gestofzuigd en net half uurtje (nouja bijna) gerend. En het is al zo fijn weer, had net alleen t-shirtje aan. Ik liep door bosgebied en zag allemaal konijntjes, zo leuk.

Straks nog even wat in tuin doen. We hebben voor een stuk van 8m2 tegels nodig, gister voor wezen kijken. Maar nu wordt het geen 8 maar ondertussen al 16. Want nu wil vriendje ook alvast in de voortuin wat doen, maarja zo loopt t bedrag wel aardig op. Nu kunnen we t nog wel betalen, maar we gaan ook nog trouwen. En deze week moeten we de ringen betalen en het trouwpak en ondertrouw, dus blijft niet veel meer over. Toch nog maar eens over hebben wat t belangrijkste is...

vandaag of morgen hoop ik wat te horen van dat uitzendbureau voor intercedente. Moet ook nog een andere soll.brief de deur uit doen, voor op een makelaarskantoor, wel maar voor half jaar, maar lijkt me wel leuk werk.

Morgen weer terug naar opticien, ik heb al vanaf mijn 15e harde lenzen, maar laatste jaren meer last, elke keer rode adertjes. En nu blijkt dat ik niet genoeg doorknipper met mijn oog. En nu ga ik vrijblijvend zachte lenzen proberen, vindt t maar enge dingen, maar misschien helpt t, Ik moet natuurlijk wel mooie oogjes hebben op bruiloft haha

Net bij t rennen had ik weer last bij linkerlies. Kan me nog goed herinneren van vorig jaar, toen paar dagen voor miskraam was ik ook aan t rennen, en toen had ik ook pijn in linkerlies. Niet dat t rennen er de oorzaak van is hoor, maar toen voelde ik t daar ook. Gisteren had ik ook raar gevoel in buik ,steekjes. Misschien had ik toch maar geen wijn moeten drinken haha

Zo, nu ga ik even douchen dan in tuin werken. Moet nog een stukje betegelen met oude tegels wat we nog hebben liggen.
De katjes zijn nu ook heerlijk in tuin, lekker in zonnetje

tot later!!!

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 19 November 2008

April:
1)Bieb 6e ronde 1e kindje  (geen 1 april grap helaas)

2)Anoeska, 7de ronde, 1ste kindje
3)

4)
5)
6)
7)
8) Happy 8e ronde 1e kindje, We mogen weer !!!!!  
       Bambi VK controle.
9) Mamoetje, 5e ronde, 1ste kindje (uitgegaan van 34 dagen)
10) Renee 8e ronde 1e kindje (onregelmatig uitgegaan van gemiddelde: 36 dagen)
          Renée ook eerste afspraak fertiliteitsverpleegkundige
          Pip afspraak fertiliteitsarts
11)
12) Bambi pret echo (27 wk)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)Jacqy84, 10e ronde
22)
23)
24)
25) Phoebe   ronde 11

26)
27) anoeska 8e ronde
28) anoeska afspraak bij de gyn
29)Bieb 1e kindje, 7e ronde
30) Linda  ronde 13, ronde 5 met clomid 2de kindje (32 dagen uitgegaan)

Mei

1)
2)
3)
4)
5)
6) Happy, 9e ronde 1e kindje
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten.

Hallo meiden,

wilde ff laten weten dat ik weer terug ben uit Zuid-Afrika. Het was een week om nooit meer te vergeten. Echt blij dat ik het gedaan heb.
Heb daar waarschijnlijk wel m'n ei gehad, dus geen zwangerschap dit keer. Manlief was thuisgebleven, ben met m'n moeder op vakantie geweest, vandaar.

Linda; balen van die eisprong zeg, kan me voorstellen dat je het zat begint te worden met die clomid

Pip wat een opluchting dat je je broertje dan weer terug hebt he? M'n zus had ook eens een vreselijke vriend, gokverslaafd en ziekelijk jaloers. Ze ging echt op d'r knieen voor hem. Toen dat uitging was ik ook blij!

Phoebe ook lekker op vakantie; heerlijk. Je komt zo lekker uitgerust terug. En jij zeker, met een bruiloft in het vooruitzicht. Dan heb je zeker zo'n break verdiend.

Rimke; ik zou niet zo veel door blijven werken als je harde buiken hebt. Dat is niet goed in dit vak, doe dus maar rustig aan!!

April; wat rot dat het niet helemaal goed is met de niertjes van de kleine. Hoop echt dat het mee zal vallen, maar het lijkt me onmogelijk om niet ook ongerust te zijn. Hoop dat je binnenkort beter nieuws krijgt.

Nou verder, weet ik 't ff niet meer, heb ook niet alles teruggelezen.
Ga nu ff de was buiten hangen en lekker wat doen buiten. Ben niet verkleurd in Afrika (was   veel te warm), dus ga nu even de tuin in of zo.

Doegie

hey meiden

happy: wat goed dat je pa zijn plas al eventjes op kan houden dat gaat helemaal goed, ik heb erg blij voor jullie dat het zo goed gaat met je vader,
sterkte deze week meid en met de overlijdingsdatums van je oma en je oom , hoelang is je oma vandaag dood?? het zijn en blijven klote dagen meid en ze komen elke keer weer terug sterkte

bieb; zo meid je bent alweer actief geweest zo te lezen hhaha, raar dat je weer last van je linkerlies had met rennen, je weet maar nooit meid

zo de boodschappen zijn binnen, me aardappeltjes zijn geschilt en me groentes zijn gekookt, Ik heb boven alles gelapt en bovenramen zijn weer gelapt, me bedjes verschoont dus dat is weer allemaal fris en fruitig hahah, gisteren had ik beneden alles al gelapt en gestofzuigd en de wc gedaan, dus ik ga vanmiddag als joey wakker is naar de speeltuin, het is mooi weer er staat alleen een harde wind maar ja daar fiets ik wel tegenin hhaah
bij me pa ook nog even schoongemaakt, Me vader is zo ziek die hoest al een paar dagen zijn longen uit zijn lijf, dit heeft ie af en toe sinds dat mijn moeder dood is, hij kotst er ook bij en heel veel slijm hij heeft een hoest net als mijn moeder toen ze ziek was, vorig jaar zijn er foto's en onderzoeken gedaan voor longkanker bij me pa maar gelukkig was alles goed en waarschijnlijk komt het door zijn astma maar goed gaat wel weer over haha

xxx linda

hey klaasje

alweer terug in het land, fijn dat je hebt genoten meid, ik geloof ook dat je dat nooit meer vergeet haha, en jammer dat je geen kleurtje hebt kunnen krijgen door de warmte, maar hier gaat ook de zon schijnen dus hopelijk kan het hier

xxx linda

@bambi: je hebt de box al staan las ik. Wat grappig, wij ook sinds dit weekend. Kunnen de dieren er ook aan wennen. En de meubels zijn binnen. Wanneer gaan jullie ze opzettten? Ik heb zelf de wieg al uitgepakt zodat die kan luchten en niet chemisch ruikt tegen de tijd dat we hem gaan gebruiken.
@pip: Zo te horen zijn je broer en die vriendin lang bij elkaar geweest. Het is dan moeilijk om zo'n beslissing te nemen en het zal vast wat regelwerk kosten. Ik kan me voorstellen dat je er voor hem wilt zijn.
@happy: Dan zul je deze week wel veel aan je oom en oma moeten denken. Maar denk a la Char, waarschijnlijk zijn zij die dagen gewoon erbij.
@klaasje: terug van Afrika, hoe was het verder, vertel, vertel.
@bieb: je gaat betegelen??? Je bent ook van alle markten thuis. Wat die tegels betreft, ik zou idd ook 1 gedeelte eerst laten doen en dan bekijken of je het andere gedeelte ook door dezelfde mensen of met hetzelfde materiaal wilt doen. Voor waren we niet tevreden over het aanleggen (het sluit niet mooi). Achter waren we niet tevreden over de tegels. (ze waren 1 bij.50 en liepen een beetje bol.) En meestal zie je dat pas na een tijdje.

@jacqy: je nod, spannend.
@linda: alweer van alles gedaan lees ik.
@bieb: jij ook al een waslijst gedaan.
@happy: ik heb vannacht heerlijk geslapen. Ik heb er tot bijna 11.00 ingelegen. De ene dag lukt het en de andere dag helemaal niet, stom hè.

Gisteren heb ik lekker geluierd en niet veel meer gedaan. Voor vandaag staat ook niet heel veel op de planning. Ik kijk wel hoe ik me voel. En nu even lekker onder de douche.

Hey meiden,

Boodschappen zijn weer in huis, yjonge het lijkt soms wel of ik een heel weeshuis moet onderhouden pffff. Zo nog ff met mn ouders naar de bieb, wou mn vader graag ff dus, dan doen we dat he haha

Bieb, jeetje al lekker wezen rennen, heerlijk zo met dat weer he. Wordt je toch gewoon vrolijk van !!!! Wat vreemd dat je weer last van je linker lies had he .......

Linnie, jouw huisje moet toch mega glimmen haha bling bling. Bezig bijtje hoor ....Vervelend dat je vader zo   hoest joh ........

Sterretje, je hebt helemaal gelijk hoor, ik denk ook dat ze er gewoon bij zijn !!!! Gelukkig dat je lekker hebt geslapen, heb je af en toe toch ff nodig he

Klaasje, ook weer in het land. Lijkt me super om dat eens mee te maken. Zal je idd niet snel vergeten he .........veel plezier in de tuin vanmiddag !!!

Meiden, ga weer.....tot later
Kus happy

Terug
Bovenaan